Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    læste lige op på tråden om cosplay møde og kom til og tænke på "DAMN! skal have fixet et Himura Kenshin kostume til dette års jpopcon!!!" Men jeg har absolut ingen ide til hvordan, nogen derude der måske kan hjælpe med det problem? plzzzzzzzz ^^ står og mangler... ja alt tbh ^^ hvordan man tager de rigtige mål, hvordan man syr det osv ^^ plzzzz sig der er en eller flere her der kan hjælpe? :D

på forhånd tak ^^

/Meia
  2.  
    Ved at der er en systue nede i huset, de har alt det udstyr der skal bryges, og det kan jo være vi kan lave en aftale med hende der står for det. Kunne være en mulighed hvis der er mange andre der har interesse i det ;)
  3.  
    uuhhhhh lyder nice :D men det største prob for mig pt er nogle "patterns"? kan ikke lige finde det danske ord XD
    •  
      helge
    • Jan 27th 2008 edited

Egentlig herligt at have muligheden i Huset, når jeg hverken ejer nål eller tråd, og da slet ikke en symaskine ^^
    •  
      LiQU
    • Jan 28th 2008

Et mønster? Well, der er jo flere hundrede (okay, måske ikke så mange, men nok) blade i Danmark, hvori du kan finde stort set alle de mønstre du skal bruge. Jeg fandt forleden det mønster jeg skal bruge til min kimono (med ærmelommer!). :D
  4.  
    Gider du tage det mønster med til mig Tsubasa eller bare en kopi (alt efter hvad du kan undvære) XD
    •  
      LiQU
    • Jan 28th 2008

Errrr... Det er en kimono, vi snakker om her. En til piger. :S
  5.  
    ja ja det ved jeg.

Det er ikke mig der skal bruge det. men hun vil være glad hvis jeg kom med mønsteret til hende.
  6.  
    Hihi... *Forstiller mig Tsubasa i kimono^^"
    Hendes frygt fra kameraer giver nogen gode ansigtsudtryk xD

BEHOLD! FOR I KNOW MICROSOFT PAINT! o.O -And Tsubasa knows photo shop... I might get killed for this :S

Ved nærmere eftertanke.. Det er et meget diskriminerende billede... Louise er fredet :/
    •  
      LiQU
    • Jan 28th 2008

Hvis jeg kan finde det igen, skal jeg nok have det med! :)
  7.  
    Takker
    • pia
    • Feb 6th 2008

Hej jeg er ny her. Så lige at der var én som søgte mønstre til et Himura Kenshin-kostume. Har han ik' en haori og hakama på??? eller noget i den stil? Der findes en udenlandsk internetsbutik som sælger mønstre til formålet: http://roundearth.stores.yahoo.net/patterns.html
    Jeg kender IKKE til kvaliteten af deres produkter og om det er sikkert at købe over nettet hos dem, men du kan klik dig ind på siden og undersøge om det er noget. Håber at det kan være en hjælp for dig til at få et rigtigt fedt kostume! :)
  8.  
    Hey igen

Er der nogen der skulle lige inde med mønstre på:

Hakama-bukser
    Obi-bælte
    Tabi-sokker

Hvis der har det er det meget værtsat.

På forhånd tak
  9.  
    nogen der ved hvor man kan købe lyserød (lidt lilla i det?) og lilla stribet stof til en trøje til et Haruhi/hikaoru -haruhi in wonderland version cosplay?
  10.  
    Øhm...
    Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der er nogen der kender nogle billige og sikre hjemmesider at købe cosplay og tilbehør på?
    Jeg vil være så taknemmelig hvis i gider ligge et link ind ^^
  11.  
    Ved ikke helt om jeg vil kalde den billig men den er sikker og hurtig, fik mit naruto headband efter tre dage...
    til tilbehør; http://www.399animeshop.com Og så har de vist en søsterside eller hvad det hedder som sælger cosplays (har ikke købt noget her fra); http://www.399cosplayshop.com

Har også hørt at www.qqcosplay.com skulle være god...
  12.  
    Aha! interesting!..

Gad godt vide om de har noget til Bleach :P
    Ville være fedt ^^

Checker det imorgen.. lige nu ska jeg sove!! xD
    ellers hvis der er noget nyt om at tage ind til huset kunne vi mødes et eller andet tidspunkt og snakke med dem om det.. ^^
  13.  
    Uuuh!
    Manga tak for hjemmesiderne! Jeg tjekker dem med det samme ^^
  14.  
    jeg vil gerne finde en shop med cosplays fra Hellsing, specielt for Integra :3.