Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      Silas
    • Mar 16th 2008 edited

Jo, men som jeg skrev; det havde jeg gjort og også fået den til at virke. problemet var, at den ikke havde beholdt opsætningen fra første gang.

Vejledningen sagde klart, at det kun skulle gøres en gang, så det tænkte jeg ikke over at undersøge.

1.  
    Min server er ikke i stand til at trække Stepmania... oh my god x_x
    Jeg VIL altså have det op på større skærm og et ordentligt lydanlæg.
    Hvis det ikke hjælper at sætte et ældre NVidia-kort i her på onsdag, tror jeg vist at det er på tide jeg får købt en ny.
    Stadigvæk: Athlon 64 3000+, det BURDE altså være nok, også selvom jeg nedgraderer til Athlon 2500+.

Anyway, ingen problemer med måtten overhovedet.
    Det er bare at tilslutte, og så virker den med det samme (ingen installation eller lignende i Linux :P)
  2.  
    Sært. De påkrævede systemspecifikationer ligger ellers utroligt lavt.

The arrows! @___@
    Men ja, stepmania er født til projektor .___.
  3.  
    Jeg har en STÆRK mistanke om at det skyldes ATI og deres skod-elendige Radeon Linux-drivere. *suk*
    Nu må jeg se - i morgen får jeg nedgraderet til Athlon 2500+ og bundkort med AGP i stedet for PCI-E, men kan så til gengæld bruge et GeForce4 MX440 grafikkort jeg har liggende.
  4.  
    Det kan være at det også hjælper på dine Wurm-problemer, Helge.
    •  
      helge
    • Mar 19th 2008 edited

lol... sidde og spille Wurm på "Spanden" =D
    Tror jeg sgu' ikke helt den kan trække.

*ahem* Off-topic
    •  
      Silas
    • Mar 20th 2008 edited

Citat PIP: omg hvad har vi gjort .... kan ikke være sundt hvis så mange anskaffer sig måtter ;)

Nå ja. Med så mange måtter i omløb, burde vi næsten lave årlige klubmesterskaber. haha

Hvad er off topic i denne tråd? Måtterne er jo købt, betalt og levevet (så snart posten har været forbi nikoray).

5.  

Ja, det er noget af en epedimi... :D

Hehe, silas, det kunne være fedt. Tror også det er årsagen til at vi har det til træffet.. ;)

Hvad siger i til: Folk tager deres 5 ynglings sange og sender dem til mig, så vi kan få dem med i den version vi bruger til træffet :p Så der kommer lidt blandet musik smag, til træffet... Så det ikke kun er asgers og vores musik der bliver spillet ;) hehe... Helst anime eller japanske sange. Da det jo er temaet :D

Men er sku fedt at der er så mange der har måtter nu :p

6.  
    Jeg håber da også at det vil gå lidt bedre for mig til næste træf x3 hvis bare Pest Danmark ville komme med den pakke.........
  7.  
    Du sku' ha' boet i Øster Brønderslev, der er jeg nemlig post! :D
  8.  
    hehe, har ingen anelse om hvor Øster Brønderslev er xD
    Men på en måde er det nok også godt den ikke var kommet... Kom hjem fra spejder lejr lørdag, så jeg var smadret, så hvis min DDR var kommet, skulle jeg vælge mellem afslapning og game StepMania... Som at vælge mellem pizza og lasagne x3
  9.  
    heey
    jeg har et probem med og finde sange
    jeg været inde på http://www.freewebs.com/otakusdream/1stanimemix.htm
    men der står men skal trykke på bannert i det der vindue
    men når jeg gør det sker der ingenting
    TT.TT
  10.  

Ved at klikke lidt rundt ovre i menuen til venstre på den side kan jeg godt finde nogle sider og noget hvor man kan hente sangene (f.eks. anime mix)

•  
      LiQU
    • Nov 24th 2008

Ikke for at være efter nogen eller noget... Men burde det ikke være lidt tys-tys at spørge om sange man ikke normalt lovligt kan downloade?
  11.  
    lalala
    hvelke sange
    vi snakker om sange på cder *flabet smil*
    over hovedet ikke noget man kan downloade
    det snakker vi ik om
  12.  
    er der nogen som ka' fortælle mig hvordan men får lagt sangene over på sin ps2, jeg er lige nøjagtig teknisk nok til ik' at ku' fnde ud af det >.<
  13.  
    Mig bekendt, så kan stepmania filer ikke bruges sammen med f.eks DDR eller lignende.

Der findes en gruppe der forsøger at overføre stepmania til PS2, men de har vist ikke haft noget held med.
    •  
      lolo
    • Mar 19th 2010

er der måske mulighed for at man kan gør sådan noget her igen, med en masse køber ? :D
  14.  
    Det ville da være fedt hvis vi kunne ^^