Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.
Jo, men som jeg skrev; det havde jeg gjort og også fået den til at virke. problemet var, at den ikke havde beholdt opsætningen fra første gang.
Vejledningen sagde klart, at det kun skulle gøres en gang, så det tænkte jeg ikke over at undersøge.
Citat PIP: omg hvad har vi gjort .... kan ikke være sundt hvis så mange anskaffer sig måtter ;)
Nå ja. Med så mange måtter i omløb, burde vi næsten lave årlige klubmesterskaber. haha
Hvad er off topic i denne tråd? Måtterne er jo købt, betalt og levevet (så snart posten har været forbi nikoray).
Ja, det er noget af en epedimi... :D
Hehe, silas, det kunne være fedt. Tror også det er årsagen til at vi har det til træffet.. ;)
Hvad siger i til: Folk tager deres 5 ynglings sange og sender dem til mig, så vi kan få dem med i den version vi bruger til træffet :p Så der kommer lidt blandet musik smag, til træffet... Så det ikke kun er asgers og vores musik der bliver spillet ;) hehe... Helst anime eller japanske sange. Da det jo er temaet :D
Men er sku fedt at der er så mange der har måtter nu :p
Ved at klikke lidt rundt ovre i menuen til venstre på den side kan jeg godt finde nogle sider og noget hvor man kan hente sangene (f.eks. anime mix)