Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    • mrk
    • Feb 13th 2008 edited

Tilmeldning til svscon er oppe http://svscon.dk/dk/?page_id=23

•  
      sema
    • Feb 14th 2008

Så er man tilmeldt... ^^

•  
      Wish
    • Feb 18th 2008

Ditto og er (selvfølgelig) crew. Blev nr. 51. Husk at overnatning koster 25 kr. ved siden af indgangsbilletten. ;)
  1.  
    Jeg er også tilmeldt, håber på at se nogen af jer igen!! ^^
  2.  

Jeg går og overvejer at komme, skal lige se om jeg skal noget andet den weekend og om pengene rækker. ;) må nok også hellere lige læse hvad der sker til arrangementet. hehe

• PIP
    • Feb 19th 2008

jeg skal også lige hvae overvejet om jeg synes det er pengene værd ... hurrah for den damn SU ;)
    •  
      Wish
    • Feb 19th 2008

Husk at der er 100% rabat til crew mates. ;)
    •  
      sema
    • Apr 8th 2008

Skulle der være andre der tager afsted fra Aalborg til SVSCon så ville det da være fedt at tage afsted samlet. Eller er det kun stakkels mig der tager afsted ^^
  3.  
    Hey Wish, hvis du er færdig med Abenobashi må du gerne gi' den til sema. ^^ Så ka' jeg lige finde ud af hvornår jeg skal ud og hente den ved de tre otaku. :P
    •  
      Wish
    • Apr 8th 2008

Jeg er færdig med den. Sema er hermed udnævnt til sendebud så. Jeg har også noget af Helges og Kaspars jeg har set.
  4.  
    Du må også meget sende Kino's Journey med Sema :)
    •  
      sema
    • Apr 8th 2008

0o

Jeg benytter mig af de samme rater som postdanmark... vil i have det fragtet som pakke eller brev? (brev er ikke forsikret, kan forsvinde på turen) ^^
  5.  

Hehe... nå ja, det var godt du selv huskede det wish... ;)

6.  
    Sema, kan du også tage en pose med til mig fra lirekassen?
    •  
      sema
    • Apr 8th 2008

Kan jeg godt...
  7.  
    Lyder godt
  8.  
    Sema, kan du ikke tage et tøjskab fra Ikea i Århus med til mig?