Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      sema
    • Mar 11th 2008 edited

Så er vi ved at gøre klar til næste Kita Træf som, opfindsomme som vi er, hedder Kita Træf 08.2. Det vil blive afholdt i HUSET fra fredag d. 25 til søndag d. 27 april. Der vil ikke være de store ændringer i forhold til sidste træf ud over en masse finpudsninger på bagrund af den feedback vi fik ved det sidste arrangement.

Vi vil åbne for tilmeldingen samt sende yderligere informationer rundt med vores nyhedsbrev i den kommende weekend.

Så sæt kryds i kalenderen og glæd jer til endnu et hyggeligt arrangement.

ps. Nu når i har fat i kalenderen, så afholes Kita Træf 08.3 d. 26-28 september.
  1.  
    Wheeeeeeeee!

Orv ja, I bør nok lige snakke med nogen af dem fra kameko.
    •  
      sema
    • Mar 12th 2008

Holder de noget der da? kan ikke finde noget på deres kalender...
  2.  
    De nævnte noget i IRC-kanalen.

[20:04] <Madhatter> nå
    [20:04] <Madhatter> Hvornår sker der noget igen hos jer :3
    [20:06] <lmg03> jeg mener at jeg læste inde på hjemmesiden at der de har overvejet noget træf i april
    [20:08] <Madhatter> Yeah, men jeg vil lige køre på noget mere fresh og fast data =3
    [20:09] <jfs> april er en dårlig måned
    [20:09] <jfs> der sker allerede en masse andre ting rundt omkring
    [20:09] <Madhatter> yeah enig
    [20:10] <Madhatter> Ikke at kodachikun kunne trække =3 eller Aio's træf (måske)
    •  
      Wish
    • Mar 12th 2008

Jeg tror nu at Allan vil holde sig fra april da der allerede er SVS der.

Begge Træf er nu noteret. Hvis Morten kan køre kommer vi nok en bilfuld.
  3.  
    Jeg kommer muligvis, men skal til en større con i Holland allerede torsdagen efter, så det er egentlig en weekend der er afsat til at gøre alting parat. Måske skulle jeg i stedet bare lukke butikken hele den uge.
  4.  
    Forresten Mikael, ikke for at skynde på dig, men de penge der...? (Budgettet er lidt stramt i denne måned >_> )

Back on track, datoen er noteret. Min brors konfirmation ligger heldigvis i starten af april (ja, en måned før alle andre).
  5.  
    Det var godt du lige mindede mig om det. 100 kroner er på vej i retning af din konto :)
  6.  
    juhhu :D bliver hyggeligt at se alle sammen/nok ikke ale sammen, men dem der nu kommer igen ^^
  7.  
    Yee

Skal se om jeg har fri den weekend. Der kommer nok flere fra min omgangskreds denne gang
    • cold
    • Mar 12th 2008

er vidt et "must" at komme med her XD
    siden jeg glippede de andre ;P
    håvber bare der ikke er noget, der ligger i vejen den her gang :/
  8.  

Weee... Sådan... Ja jeg kommer jo selvfølgelig også ;) Det bliver sku fedt at se alle de sjove hoveder igen og forhåbentlig nogle nye.. ;)

Ja, der sker godt nok sker meget anime relateret i den måned :p

• PIP
    • Mar 12th 2008 edited

jeg vil give dem der mener at der ligger meget i april ret, men som uni-studerende har jeg (og også nogen af de andre) ikke rigtig tid i maj eller juni ... og resten af sommerferien foregår for 3/5 af bestyrelsen i aarhus så vi har begrænset med muligheder. Nå men det var lige lidt forklaring ^^ ... håber da folk de kommer og at vi kan få gjort træffet bedre end sidste gang.
  9.  

Jeg synes at det ligger perfekt. jeg har eksamen en uge inden træffet, så jeg kan ikke deltage i alle de andre events der bliver holdt i april.

10.  
    Jeg vil vildt gerne med, men den weekend er jeg til Copenhagen Sakura Festival :(
    •  
      aft
    • Mar 15th 2008

Aaah endnu et træf... herligt, så vil jeg forsøge at dukke op før søndag lige inden lukketid denne gang :P
    •  
      LiQU
    • Mar 16th 2008

Det lyder godt, aft. :)
  11.  
    hm. Jeg tror faktisk ikke at jeg kan komme :/
    Nu har jeg ellers fået en måtte at øve på, men whatever ;P
  12.  
    Jamen så kleder jeg mig til næste træf.
    PS: vil lige være sikker træffet er på det samme sted som sidste gang ik?
  13.  

Jo, det er det.

•  
      Wish
    • Apr 15th 2008

Efter SVS er både Morten og jeg godt trætte, så vi kan ikke rigtig overkomme Kita Træf desværre da vi jo skal til Holland weekenden efter. Jeg håber dog at I får et rigtig hyggeligt træf. ^^ Jeg håber/regner dog indtil videre med at vi dukker op til september.
  14.  
    Håber i får en god tur til Holland^^
    •  
      sema
    • Apr 15th 2008

Det er helt i orden, håber i får en god tur til Holland.
    •  
      Shin
    • Apr 16th 2008

Så er jeg tilmeldt^^ og frisk på en omgang elskov med min hemmelig elsker i Kita´s bestyrelse :P
  15.  
    ................................................
    • PIP
    • Apr 17th 2008

enig med mulrich
  16.  
    Mig har ikke lyst til at høre detalger..........
  17.  

Øhhhh

Jeg tror ikke jeg kender dig!!!

•  
      Shin
    • Apr 17th 2008

haha^^ men glæder mig^^
  18.  
    :D
  19.  

Hej Jens.. Godt at høre du kommer ;)

Synd haf'erne er så udmattede. Men vi ses jo nok til næste haf... ;) Så skal i nok få nogle tæv i stepmania.. :D weee...

20.  
    Nå ja - må hellere begynde at øve mig (~_n)
  21.  

Hehe.. er vist på tide helge, du har da haft dem længe efterhånden... :p Og der er kun lidt over en uge til.. :S Fuck vi har egentlig travlt så.. :p hehe

22.  

He he

Min Stepmaina-træning starter i weekenden. OMG

23.  
    godt man har øvet sig lidt^^ bare rolig, intet beginner 1 til mig den her gang :P
    •  
      Shin
    • Apr 18th 2008

skal i gang med intentiv træning
  24.  

Hvis der kommer nok til konkurrencen kan det være vi laver deler det op i to, så vi har en begynder og en øvet konkurrence...

25.  
    yay :D det lyder som en god ide^^
    •  
      sema
    • Apr 22nd 2008 edited

Lille rettelse til programmet, stepmania er flyttet en halv time tilbage (til kl. 12:30).
  26.  

Skal man bestille mad hvis man vil spise med eller referer huskelisten på forsiden bare til at man skal overveje hvor meget man vil spise på Huset og at man kan købe rabatbilletter?

27.  
    hvis du regner med at spise med lørdag, til fællesspiningen bedes man melde sig til ved tilmeldingen så vi har en ide om hvor mange det er der spiser med...
    Ellers er der et tilbud om rabat billetter, hvis det har interesse. Nu er der jo mange der kommer her fra byen som nok sover hjemme og derved også spiser morgenmad hjemme. Så kan det ikke betale sig at købe rabatkortet.
  28.  
    Jeg køber rabatkortet... Skulle det gøres under selvbetjening?

Og btw så spiser jeg med ALLE dagene. Skal jeg melde mig specielt nogen steder, eller blev det ordnet under selvbetjeningen?
    •  
      sema
    • Apr 23rd 2008 edited

Du kan afkrydse i selvbetjening om du spiser med om morgenen og lørdag aften. (disse tal giver vi videre til Huset så de kan lave nok mad)

Rabatkortene køber du på Husets hjemmeside her. (du kan se pakkerne her)
  29.  
    Jamen!! Jeg er jo under 18, og derfor uden kredit! Kan man ikke købe dem til træffet?
    • PIP
    • Apr 24th 2008

du kan 1. reservere madbilletten så den kan afhentes i kantinen når du kommer til træffet. kan gøres under semas link. ellers du kan købe dem i kantinen under træffet, mener jeg ;)
  30.  
    Lige en hurtig ting... jeg kunne IKKE resevere en billet. Jeg ville kunne købe den, hvis jeg altså havde et DANkort, men man kan vidst ikke resevere den. Eller også havde jeg bare ikke ledt hele siden igennem :/