Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.
[20:04] <Madhatter> nå
[20:04] <Madhatter> Hvornår sker der noget igen hos jer :3
[20:06] <lmg03> jeg mener at jeg læste inde på hjemmesiden at der de har overvejet noget træf i april
[20:08] <Madhatter> Yeah, men jeg vil lige køre på noget mere fresh og fast data =3
[20:09] <jfs> april er en dårlig måned
[20:09] <jfs> der sker allerede en masse andre ting rundt omkring
[20:09] <Madhatter> yeah enig
[20:10] <Madhatter> Ikke at kodachikun kunne trække =3 eller Aio's træf (måske)
Weee... Sådan... Ja jeg kommer jo selvfølgelig også ;) Det bliver sku fedt at se alle de sjove hoveder igen og forhåbentlig nogle nye.. ;)
Ja, der sker godt nok sker meget anime relateret i den måned :p
Jeg synes at det ligger perfekt. jeg har eksamen en uge inden træffet, så jeg kan ikke deltage i alle de andre events der bliver holdt i april.
Jo, det er det.
Øhhhh
Jeg tror ikke jeg kender dig!!!
Hej Jens.. Godt at høre du kommer ;)
Synd haf'erne er så udmattede. Men vi ses jo nok til næste haf... ;) Så skal i nok få nogle tæv i stepmania.. :D weee...
Hehe.. er vist på tide helge, du har da haft dem længe efterhånden... :p Og der er kun lidt over en uge til.. :S Fuck vi har egentlig travlt så.. :p hehe
He he
Min Stepmaina-træning starter i weekenden. OMG
Hvis der kommer nok til konkurrencen kan det være vi laver deler det op i to, så vi har en begynder og en øvet konkurrence...
Skal man bestille mad hvis man vil spise med eller referer huskelisten på forsiden bare til at man skal overveje hvor meget man vil spise på Huset og at man kan købe rabatbilletter?
1 to 46 of 46