Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    yay^^ jeg syntes også den skal være sort :P og så med lala edition... og kyllinger......... ;_;
    •  
      helge
    • Apr 12th 2008 edited

Som jeg sagde før, så mangler Megumi seriøst øjne i de første eksempler - ser ret spooky ud >_<
    Ellers kan jeg faktisk godt lide dem, men ok, kyllinger ftw! :P
  2.  
    hmm, det med øjnene havde jeg faktisk ikke lagt mærke til :P hun ser ret død ud X3
    •  
      LiQU
    • Apr 15th 2008

Sema har fået de fleste .PSD filer, but please don't rape them! ~(;__;)/
  3.  
    raep, raep, raep!
  4.  
    OMG gå VÆK mulrich! o_O
    Stakkels Megumi...

Hmm, ser vist ikke ud til at vi kan nå at lave t-shirts til Kita 08.2.
  5.  
    Meh. Vil forsøge mig med kyllingerne i noget vektor engang. Tvivler dog på at de bliver færdige til 08.2 >__<
  6.  
    Ikke hvis vi først skal bestemme os for design, klargøre det, finde ud af hvor mange der vil købe t-shirts, kontakte trykkeriet som derefter skal trykke og levere... altsammen på under 10 dage ;)
  7.  
    Det er ikke lang tid x3 bliver det så først 08.3? :S
  8.  
    Tror jeg nok I skal regne med :-/
  9.  
    Lav da nogle tests? Bilka har lige nu 2 t-shirts for 50,- kr. og man kan købe transfer-print til at stryge på trøjerne rimeligt billigt.
    •  
      helge
    • Apr 16th 2008 edited

Problemet med papirtryk (transfer-print) er at det skaller af og går i stykker ret hurtigt.
    Jeg ville personligt hellere vente til vi kan få lavet noget ordenligt der holder.
  10.  
    Enig.
    •  
      LiQU
    • Apr 16th 2008

Som Nikkelmann sagde: lav nogle TESTS. =_=
    •  
      Shin
    • Apr 16th 2008

slutter mig til Helge
  11.  
    Hvorfor selv lave tests når man har et helt kollegie at drage praktisk erfaring af? ;)
  12.  
    Jeg kan heller ikke se hvad det skulle gavne at lave tests.

Dertil, så mangler billedet med kyllingerne når jeg nu endeligt skal bruge det.
    •  
      sema
    • Apr 17th 2008 edited

Jeg har lige nogle links til praktiske filer til design...

[links fjernet]

God fornøjelse ^^