Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.
Lyder som en god ide. Jeg er i hvertfald med... ;)
Men ved du så om der er mulighed for at få trykt noget ekstra på trøjen? For hvis muligt så skal jeg da have mit nickname på et sted.. :p
Jeg er klart også med.
Hehe.. ja, man savner lidt de gamle dage hvor det var sådan.. ;)
Men lyder rigtig godt mads... :D
Hej Mads
Modeller og farver på vores tøj kan du se på vores hjemmeside www.profiltryk.dk
Ang. hvordan filen skal være kommer det helt an på hvad i har i tankerne. Tekst og logo skal være vektorgrafik. Det skal alt helst. Men direkte billeder kan jo ikke være vektorgrafik. Derfor skal vi se det for t kunne sig enoget endeligt.
Ohøj!
Vi er en håndfuld medlemmer af en forening der pønser på at få trykt nogle t-shirts til vores næste træf. Vi vil selv designe dem og vi vil gerne vide hvilke retningslinjer at vi bør følge i den sammenhæng. (Color mode, Størrelse, DPI (og evt. andre gode råd i forbindelse med at holde stk. prisen på et fornuftigt niveau ;) ))
Venlig Hilsen
- Mads E. Nielsen
Hehe. Godt og simpelt. Mads jeg kan godt lide den hvor bogstaverne nærmest danser rundt. ;) Men ja, kunne være fedt med maskotten på...
Men ja, jeg må nok melde pas med at komme med noget kreativt. For så skal vi ud i pinde mænd ;)
Og Nikkelmann ;) klasse ide... hehe
kyllingen vil dog formentelig være en hel anden sag.
Hehe... Kyllingerne er seje.. det kunne være klasse... Men ellers kunne man vel have trykt det animekita du har lavet både på ryggen og på ærmet...
Syntes nu den lille med megumi foran i farver er meget fed.. Kan det arrangeres på sort baggrund?
Ser rigtig godt ud..
vi har vel ikke et logo ... vi har en maskot.
Hehe... Ja, stjerne er pæne... :p
Der er jo ingen der har sagt at maskotten ligepræcis skal være på t-shirten... Der kan jo sagtens være andre former for logoer på den...
Og tak for tilbudet Ken, vi skal skam nok skrive til dig hvis vi løber ind i problemer!