Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      Silas
    • Mar 30th 2008 edited

Jeg forventer at medbringe hele den engelske del min mangasamling til træffet.

Hvis der er nogen der vil have mig til at medbringe andet, tager jeg gerne andre ting med på opfordring. (anime, manga på andre sprog)

min og andres samlinger - HER

1.  
    Jeg tager alle anime'er med samt måske div. bøger.
    Mht. manga (Love Hina og Dragon Ball) så afhænger det af Rune-chan.

Samling
  2.  
    Jo. Jeg tror faktisk ikke jeg skal noget alligevel den dag, men jeg må lige finde 100% ud af det. Jeg har bare en følelse at der var noget jeg skulle den weekend :/
  3.  
    Jeg finder selv på nogle ting at tage med. Hvis der er nogen der vil ha' at jeg ta'r noget specifikt med, så skriv her.
  4.  
    Hey allesammen

Har fået en del mere manga og anime siden sidst og regner 100% med at tage det med til træffet.

Jeg har ingen liste over det endnu med det kommer en af dagene på bibliotekstråden.
  5.  
    Jeg har opdateret min liste et par gange, tror jeg. Hvis der er nogen der kan få fat i en Blu-Ray-afspiller (f.eks. en PS3), så kan jeg ta' min Paprika BD med.

Link til min samling her.
  6.  
    Er der nogen der skulle ligge inde med Full metal Alchemist/Hagane no Renkinjutsushi ??

Hvis der er vil jeg, hvis det er muligt, meget gerne låne den
  7.  
    Jeg tager som sagt igen hele roget med... :p

Min liste
  8.  

Jeg kunne godt tænke mig at disse genstande dukkede op.

Mulrich: Yotsuba&! bind 3+ Excel Saga bind 1+2 Hayate the Combat Butler! bind 3+ School Rumble bind 6+

Cold: Full Metal Panic: disc 6-7

9.  
    Okai.
  10.  
    Nå... Den fulde Dragon Ball serie og Love Hina er sikret til træffet! :)
  11.  
    Jeg så at DaikaishoVanguard havde 1-12 af death note, men skrev "(komplet)" .. Der er da flere afsnit.. Vi har en boks med 37 afsnit af animéen.. ^_^
    • cold
    • Apr 24th 2008

er noteret :D
  12.  
    Skaya, det er mangaen... Der er 12 bind.

Hele tv-serien er ikke udgivet i USA endnu. Faktisk er kun 4 dvd'er blevet udgivet i USA, med samlet 16 afsnit af 37. Så i alt vil der nok komme en 9-10 stykker.
    Er den boks du snakker om tilfældigvis sådan en billig en, region 0, på 3-5 skiver, med engelske og kinesiske undertekster? I så fald er det en bootleg hvilken er ulovlig, udover at være af umådelig dårlig kvalitet og et spild af penge. Jeg kender en der var ved at begå den fejltagelse at købe et sådant School Rumble complete box-set lang tid før den første dvd overhovedet blev udgivet i USA. Han afbestilte den ordre da jeg og flere andre fortalte ham at det altså var en bootleg.
    •  
      LiQU
    • Apr 25th 2008

Ja, bootlegs er slemme... D:
  13.  
    Jeg synes at den er i god kvalitet - selv på vores 32" ^_^ Men jo, man kan både vælge engelske og kinesiske undertekster, men man kan jo heller ikke forvente at der er danske undertekster når man bestiller fra udlandet :P Som sagt: afsnit 1-37 og så soundtrack'et.. Men soundtrack'et er skod.. ^o)
  14.  
    ...det er mere det at det er en bootleg...

Det betyder naturligvis at du ikke kan tage den med til træffet.
  15.  

Bare så alle ved det tager jeg hele 25kg manga og anime med

Sådan cirka

16.  
    Jamen søde, rare mulrich... Jeg har da heller ikke sagt at jeg vil tage den med til træffet, vel? Så tag nu liiige og fald lidt ned ;-) Desuden ved du jo heller ikke med sikkerhed at det er bootleg : På den vi har er der også både mulighed for malaisiske undertekster og kinesisk tale.. :P Og efter at have undersøgt det en smule, så viser det sig at dem der har lavet den, rent faktisk har licens til det ;-)
  17.  
    Yes-yes.

Jeg beklager, men jeg har generelt bare noget mod bootlegs.
  18.  
    Men nu viser det sig jo at det IKKE er en bootleg ^_^
    lol
  19.  
    Den er bare fin ^_^ Nu er vi kommet godt hjem og det gik jo fint ;P *poke, poke* :D
  20.  

Øhhh

Jeg mangler desvære Bleach 2.

Der er vel ikke nogen der skulle være kommet til at tage den ved en fejl??

Det er Rukia der er på forsiden

21.  
    Oh, nederen. :-/
    Lad os håbe der snart er en der melder sig.

Havde du sat navn i den?
  22.  

Havde nogen en liste over dine ting da de blev pakket ned?

23.  

Jeg har hvad jeg skal have.

24.  
    Jeg har også alt mig eget med hjem og intet ekstra...
  25.  

Nederen

Nå må lige gennemgå det hele en gang til. Må jo håbe den dukker op