Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.
Så har vi i bestyrelsen igen brug for hjælp, så vi kan få et brag af et træf igen denne gang ;)
Vi mangler medhjælpere til:
Og husk alt hjælp kan bruges ;) Især sådan et stort køretøj man kalder en BIL.
Denne gang har vi ligefrem en tidsplan, så tilmeldingsfristen for vagter er d. 10 april. Men hvis der er nogen der melder sig til senere er de jo altid velkomne ;)
Hvis i vil skrive jer på HER om i kan, så kan de andre også se at det er alle de seje der hjælper til ;) Og så sende en mail til mig (choppermann@anime-kita.dk). I mailen må i meget gerne skrive hvornår i helst ikke ved sidde som vagt, så vi kan tage højde for, at I ikke sidder vagt til de ting i gerne vil lave eller se. Men dertil vil jeg meget gerne have jeres rigtige navn og nick (fra forummet), mobil tlf nr., msn eller skype hvis i har det. Så skal i skam nok høre fra mig hurtigts muligt ;)
Ind til videre har vi 3 hjælpere + en hårdt arbejdende bestyrelse :)
Så har vi fået en mere hjælper - Cold.
Men vi kan stadig sagtens bruge en del flere...
Lyder godt Jens jeg skriver dig på ;)
Ok...
Så er det vist tid til en opdatering: Hælpere ind til videre:
Så håber jeg ikke jeg mangler nogen. Hvis der er flere der har lyst til stille sig til rådighed skal det jo selvfølgelig være velkomne ;) Der vil i løbet af næste uge komme en vagtplan ud, så i kan komme med indvendinger hvis det er helt galt ;) og vi skal nok også lige melde ud medhensyn til mødetidspunkt fredag for dem der har sagt de kan hjælpe med opsætningen og kørsel ;)
Yes.. Lyder godt.. Du er med på listen nu.. tror jeg faktisk også sema fik sagt.. havde lige glemt det ;) My bad..
Men jeg skal se om jeg kan finde en der kan tage en wii med... Men ellers tror jeg sagtens vi kan bruge din hjælp til opsætning. Mht. biler har vi 1 der kører for os... Cold har lovet at køre rundt fredag...
Jeg regner med at være der kl 13 ca. hvis der er nogen der
Jeg ved ikke lige hvornår vi kan begynde at sætte op men, jeg skal nok lige skrive rundt til jer når jeg ved noget mere..
Jeg har alles e-mail adresser! så bare vent, i skal nok få noget post ;)
Der er jeg igang med fra sidste træf. men Hjælp er da altid velkommen.
Jo flere desto bedre som man siger
Og nej! Jeg har ikke bil, og jeg vil ikke "låne" min fars.
Jeg har "lånt" en bil hele Fredagen så det kan da hjælpe lidt.
Og med hensyn til filmen så er den færdig men den bliver først vist til åbningen af træffet. Men som jeg sagde er jeg åben for samarbejde Stitch. så hvis du bot i Aalborg området kan vi da finde ud af noget.
Jo Jo
1 to 33 of 33