Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  

Så har vi i bestyrelsen igen brug for hjælp, så vi kan få et brag af et træf igen denne gang ;)

Vi mangler medhjælpere til:

• opsætning og nedrivning
    • vagter til at sidde i receptionen og lave lidt små ring (bare rolig i kommer ikke til at sidde alene ;) )
    • Vi har uhjælpeligt brug for BILER til at fragte fjernsyn mm. til og fra arrangementet.

Og husk alt hjælp kan bruges ;) Især sådan et stort køretøj man kalder en BIL.

Denne gang har vi ligefrem en tidsplan, så tilmeldingsfristen for vagter er d. 10 april. Men hvis der er nogen der melder sig til senere er de jo altid velkomne ;)

Hvis i vil skrive jer på HER om i kan, så kan de andre også se at det er alle de seje der hjælper til ;) Og så sende en mail til mig (choppermann@anime-kita.dk). I mailen må i meget gerne skrive hvornår i helst ikke ved sidde som vagt, så vi kan tage højde for, at I ikke sidder vagt til de ting i gerne vil lave eller se. Men dertil vil jeg meget gerne have jeres rigtige navn og nick (fra forummet), mobil tlf nr., msn eller skype hvis i har det. Så skal i skam nok høre fra mig hurtigts muligt ;)

2.  

Ind til videre har vi 3 hjælpere + en hårdt arbejdende bestyrelse :)

• Silas (DaikaishoVanguard)
    • Mads (K4emic)
    • Dan (Hollow)
  3.  
    Apropos:
    Jeg pønser måske på at spille koncert lørdag, så jeg er måske væk 12:30-17:00.
    Det er dog ikke sikkert endnu... (har ikke sagt endeligt ja til det)
  4.  

Så har vi fået en mere hjælper - Cold.

Men vi kan stadig sagtens bruge en del flere...

•  
      Shin
    • Apr 15th 2008

Mee!!!

skal bare hente Mikael først
    • PIP
    • Apr 16th 2008

Jeg vil gerne pointere at det er vigtigt at vi får nogle flere hjælpere, især i vagtplanen vil det nuværende antal sammen med bestyrelsen højst sandsynligt blive i underkanten.
  5.  

Lyder godt Jens jeg skriver dig på ;)

6.  
    Jeg har droppet koncerten om lørdagen... :)
  7.  

Ok...

Så er det vist tid til en opdatering: Hælpere ind til videre:

• Silas
    • Mads
    • Dan
    • Casper (Cold)
    • Jens
    • Mulrich
    • Mike
    • Bestyrelsen (sema, pip, helge, choppermann, louise?)
    • Edit: Plus Ken

Så håber jeg ikke jeg mangler nogen. Hvis der er flere der har lyst til stille sig til rådighed skal det jo selvfølgelig være velkomne ;) Der vil i løbet af næste uge komme en vagtplan ud, så i kan komme med indvendinger hvis det er helt galt ;) og vi skal nok også lige melde ud medhensyn til mødetidspunkt fredag for dem der har sagt de kan hjælpe med opsætningen og kørsel ;)

8.  
    Hej
    Jeg kan godt hjælpe med opsætninger af konsoler og andet fredag fra kl.16.00 jeg skal lige
    have fri fra arbejde. Jeg kan evt. os tag nogle spil med til Wii, vis der er nogen, som tag en sådan konsol med ?.

Jeg kan os hjæpe som chufør til kørsel, jeg har køre kort -men bare ingen bil :-)

Mvh
    Stitch
  9.  

Yes.. Lyder godt.. Du er med på listen nu.. tror jeg faktisk også sema fik sagt.. havde lige glemt det ;) My bad..

Men jeg skal se om jeg kan finde en der kan tage en wii med... Men ellers tror jeg sagtens vi kan bruge din hjælp til opsætning. Mht. biler har vi 1 der kører for os... Cold har lovet at køre rundt fredag...

10.  

Jeg regner med at være der kl 13 ca. hvis der er nogen der

11.  

Jeg ved ikke lige hvornår vi kan begynde at sætte op men, jeg skal nok lige skrive rundt til jer når jeg ved noget mere..

Jeg har alles e-mail adresser! så bare vent, i skal nok få noget post ;)

12.  
    Hej

Jeg vil godt tilbyde at film lidt under arrangement, og bagefter lave det til Flash file
    så det kan ligges op på websiden. Jeg har selv Video kamera jeg kan tag med.

Har det nogen interesse ?

Mvh.
    Stitch
  13.  

Der er jeg igang med fra sidste træf. men Hjælp er da altid velkommen.

Jo flere desto bedre som man siger

14.  
    Kan jeg stadig skrives på her? Jeg ser ud til at kunne komme alligevel!
  15.  
    Ja da rune... Selvfølgelig kan du det.. Vi kan altid bruge en slave mere.. :D hehe ;)

Og Ken du må da meget gerne tage filmkamera med. Der var også et par stykker der gjorde det sidste gang som hollow siger... Tror vi skal have os en "film" ansvarlig.. Må jeg hellere foreslå til næste bestyrelses møde... ;)
  16.  
    Godt! :)

Jeg er med på opsætning og reception. Jeg ved ikke helt med nedrivning, men det regner jeg med.

Og nej! Jeg har ikke bil, og jeg vil ikke "låne" min fars.
  17.  

Notits til nye medlemmer: Yakitawa er 15 år
    >_<
  18.  

Jeg har "lånt" en bil hele Fredagen så det kan da hjælpe lidt.

Og med hensyn til filmen så er den færdig men den bliver først vist til åbningen af træffet. Men som jeg sagde er jeg åben for samarbejde Stitch. så hvis du bot i Aalborg området kan vi da finde ud af noget.

19.  
    <quote="Helge">

Notits til nye medlemmer: Yakitawa er 15 år
    >_<

<quote>

Jeg har da været ude og køre med den før. Både på stranden og i skoven :D 40 i TIMEN!!! WOOOW!

*Det skal lige siges at jeg fik den til at gå ud 3 gange i træk, da jeg prøvede at starte den...

1. forsøg: "vvvvvvvvvvvvvvvVVVVVRRRGHRGHG"#!"# !!!CRACK!!!"

2. forsøg: "vvvvvvvvvvvvvvvVVVVVRRRGHRGHG"#!"# !!!CRACK!!!"

3. forsøg: "vvvvvvvvvvvvvvvVVVVVRRRGHRGHG"#!"# !!!CRACK!!!"'

4. forsøg"vvvvVVVvvvRRGHHHVGHGRGh ghV GVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV(Andet gear)WWWWWWWWWWVvvvvvvvvvvvvv !!!!CRACK!!!"
  20.  
    Back to topic!

Jeg kommer nok ca. kl 16:30, så jeg kan godt hjælpe med opsætningen ligesom sidste gang.
  21.  
    Kan man ikke bare få lov til at hjælpe lidt i tilfælde af at man kommer for tidligt..? ^_^
    • PIP
    • Apr 22nd 2008

but ofc kan du det ^^ men det kommer nok an på hvor for tidligt man kommer :D
  22.  
    Hehe.. Jo da, men nu må vi se hvor meget der er tilbage at lave på det tidspunkt ;)

Vi går så småt i gang med opsætning kl. 13.30. Alle hjælpere får en mail rundt i aften, omkring info og forespørgsel på info om hvornår de kan komme ;)
  23.  
    Hvis man ser på hvordan det gik sidst, skal der nok være masser at lave, også kl. 16:30 ;)
  24.  
    Det er noget mere struktureret denne gang ;) Men ja en del af udstyret kommer sent...

Og så har alle fået besked omkring hvornår vi starter, dem der har noget med vagtplanen at gøre får vist også snart besked om hvornår de skal sidde der..
  25.  
    Jeg kan godt melde mig som vikar til vagtplanen, hvis der er nogen som skal et eller andet så kan jeg tage over i et stykke tid :)
    • PIP
    • Apr 23rd 2008

det var da godt siden jeg faktisk havde smidt dig på :D ... havde fået at vide jeg bare skulle smide dig på
  26.  
    Hej Hollow

Ja jeg bor i Aalborg !
    Vi må lige snakke sammen til træffet hvordan vi kan lave det her med film.

Mvh.
    Stitch
  27.  

Jo Jo

•  
      Shin
    • Apr 24th 2008

Skal hente Mikael kl 16 i vojnes, så jeg er der nok først omkring kl 18 tidlist
  28.  
    Lyder fint...