Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.
Vi i bestyrelsen er blevet opmærksomme på at der findes en Manga klub nede på hovedbiblioteket. En gruppe børn og unge der mødes hver mandag og tegner og hygger sig. Hovedbiblioteket har en masse resourcer, mht. masse manga, konsoller og spil. Af manga har de en masse lige fra Naruto og One-piece til Hellsing og Samurai Dyber Kyu. Dertil har de en masse japanske konsolspil og en masse fede konsoller.
Mig og pip var nede og besøge dem her i dag:
Kort fortalt: Det er en klub som biblioteket kører. Deres målgruppe er børn fra 10 til 16 år. De mødes hver mandag, hvor de læser og tegner manga, plus de har en masse japanske konsolspil til wii, ps2 og ps3.. Og de får da drukket noget saftevand skal jeg love for ;) Deres hovedinteresse er japansk popkultur, ligesom vores forening, dog er deres rettet mod en yngre målgruppe. Så det er mest manga og konsolspil. Dog er der blevet efterspurgt dernede om de kunne få lov til at lave noget cosplay. Og biblioteket er meget opsatte på at få nogle gode tegnere ud og fortælle og hjælpe børnene lidt.
Dvs. vi søger, på deres vejne, nogen der synes det kunne være sjovt og være med til at lave en Mangaworkshop (det kan sagtens være et par stykker, så skriv endelig ).
Dertil hvis der var nogle cosplayere der synes det kunne være sjovt at vise deres kostumer frem og måske være med til at lave en workshop dernede (nu ved jeg ikke lige hvad der er muligt, men det kan vi finde ud af).
Det er en flok friske børn og de bider ikke ;)
Dertil var der også tale om at biblioteket er åben, og det kunne være meget sjovt at tage derned og spille en aften en flok ;)
Ok... nice.. Men det kan være du kan samle et par stykker. Det kunne da være fedt at der var en flok udklædte der mødte op. :p
1 to 8 of 8