Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      sema
    • Apr 4th 2008

Der har tidligere været problemer med certifikatet på selvbetjening, mest for de mange IE6 og IE7 brugere. Helge har været så venlig at donere et certifikat til Anime Kita så vi kan få et der fungere ordentligt med alle browsere.

Hvis folk har yderligere problemer med certifikatet på selvbetjening så bedes de skrive det i denne tråd, så jeg kan få selvbetjening til at fungere ordentligt en gang for alle.

Et stort tak til Helge...
  1.  

Yay.. total nice.. sådan skal det være... selv om jeg nu ikke bruger IE lyder det fornemt.. ;)

2.  
    Firefox ville også blive hårdt ramt i den nye version 3 :)
  3.  
    /bows before Helge: "Good job, onii-san"
    •  
      jfs
    • Jul 22nd 2008

Ja nu er der så problemer med certifikatet: Min Firefox 3 siger det er blevet revoked og nægter pure at gå ind på Selvbetjening. Der er heller ingen mulighed for at ignorere problemet. Samme sker forøvrigt i IE7 og Opera 9.5, mens Safari 3.1 gladeligt fortsætter. (Hmm... en god grund til ikke at bruge Safari ser det ud til.)
  4.  
    Safari == crap. >_> Specielt kan jeg ikke li' den maade Apple forsoeger at tvinge folk til at installere Safari bare fordi man har iTunes (I know, I know... I suck...)
  5.  

Har samme problem med Vista

Næger at gå ind på selvbetjening

•  
      sema
    • Jul 22nd 2008 edited

Ups, min fejl... har vist glemt at uploade det nye certifikat.

Der blev fundet en sikkerhedsbrist i det software der generere certifikater, som så har resulteret i at en del certifikater har måtte blive resigned. Hvilket jeg også har gjort for certifikatet for selvbetjening. Men det hjælper jo ikke noget når man ikke uploader det nye certifikat til serveren ^^

Får det lige ordnet med det samme.

Edit: Så, nu skulle selvbetjening virke igen.

6.  
    Teknik viser en sikkerhedsadvarsel.
    Har vi ikke et certifikat til den også?
    •  
      sema
    • Jul 22nd 2008

Den bruger et andet certifikat af den type der blev brugt til selvbetjening før vi fik et "godkendt" certifikat. Certifikatet til teknik er dog blot udløbet så det skal egentlig bare fornyes. Skal jeg lige have på min liste over ting der skal laves snart. (er kommet lidt bagefter med diverse vedligeholdelses opgaver) :(