Det ku' være sjovt hvis det lykkedes at lave en hel Soul Eater gruppe.
- Skaya, jeg tror vi begge er egnede som Tsubaki (kunne ellers godt tænke mig hendes outfit :3). Liz er ogs' et godt valg, men der skal helt klart være en Patty eller Kid at følges med ;)
Hov.. Jeg skulle være patty.. og i så fald håber jeg på at overtale Christina til at være Liz, da hun er højere end mig, men ikke har større bryster.. ^^ Vi regner med at Shin bliver Death the kid hvis vi vælger det cosplay.. Men han vil gerne være black star, så vi må se hvordan det ender ;P
Ska du så ha' dig en paryk? Jeg ser for det meste efter cosplay hvor det ikke er nødvendigt for mig. Men kunne også godt tænke mig at købe en lyserød, blå eller grøn paryk over Ebay engang.
uha, jeg er selv helt vild med cosplay kostumer! :D Venter stadig på mit det første cosplay, jeg er virkelig spændt på hvornår det kommer, men er der nogle af jer, der har nogle gode ideer til, hvor man kan finde opskrifter til at sy cosplay? (er menga dårlig med nål og tråd ^#^')
Umiddelbart findes der nok ikke så mange, men det er noget med at finde noget almindeligt tøj mønster og kombinere dem :) Altså eksempelvis så kan man bruge ærmerne fra det ene og kraven fra den anden osv.. :) Tegn delene over på papir og tape den så sammen for at dobbelttjekke om de passer sammen.. :)
Er ligt pt. igang med at lave/ sy et Italy (hetalia) cosplay ^^' Aaaargh får helt lyst til at cosplaye nuuuu... >w< *går ud og hopper i mit Kid cosplay* X'D
Skal også til at i gang med et italy cosplay (regner med det bliver ham i hvert fald xD).... ellers er mit haruhi suzumiya cosplay (næsten) lige blevet færdigt ^^ og der ligger stof klar til et cosplay af Ciel (aargh - stress xD)
Har lyst til at cosplaye Kumagoro fra Gravitation, eller det kostume, Ryuichi har på, der er en lyserød kanin i overalls XD Må hellere komme igang med at tegne en skitse... :P
jeg har ikke selv været til cosplay eller noget, men min kusine har et rimeligt sygt outfit af Lucy fra Elfen Lied. hun har endda et par extra features som beskriver hende som nyu.