Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Hej jeg ved godt dette er en sammen blanding af tingne fordi jeg arbejder til daglige som sælger i Elgiganten, så tag venligest dette indlæg mere som en infomation, og ikke som en reklame.

Jeg læst herinde at i have bestilt Dance måtter hjem fra Holland, og jeg tænkt så om i vidste at der rent faktisk kan købes dance måtter til både xbox 360 og Wii der hvor jeg arbejder.

Personlige har jeg ikke selv prøvet det, - men så vidt jeg kan se det ved Wii'en så skal man osse bruge armene og føderene i spillet.

Jeg glæder mig nok mere til Wii Fit udkommer her den 25 april. Det har jeg selv lige prøvet at spille her til Elektronik Messe, jeg lige har været til i forbindelse med mit arbejde.

Jeg har selv en Wii, så derfor er jeg nok os mere begejstere for den. Så det er jo os godt det er mig der står for at bestille spil hjem til forskellige konsoler på mit arbejde :-)

Det var bare den information jeg bare lige ville give.

Med venlig hilsen
    Stitch
  2.  
    Jeg mener at det er muligt at sætte måtten til en Xbox360 men er dog ikke sikker på Wiien
  3.  
    De måtter vi købte kom med USB-stik og X360-stik. Jeg kan ikke huske om der også er PS2-stik på den (er for doven til at hive den frem nu).
    •  
      LiQU
    • Apr 11th 2008

De måtter de fleste bestilte, var med USB-stik og PS2-stik. Men de virker også til X360. :)
  4.  
    Det var heller ikke det med stik og om de passe til en Wii, - jeg ville bare informer om at de kunne købes her hjemme, og det er incl. spillet.

Mvh.
    Stitch
  5.  
    Det er også rart bare at kunne gå ned i en butik, i stedet for alt det med at sende md posten : ) (Nu var min jo forsinket med... en eller halvanden uge xD)
  6.  

Jaja, jeg ved det godt.

7.  

Det gode ved de måtter her er jo at man ikke behøver konsollen, og at man kan spille det på sin computer... Men vidste ikke de solgte dem herhjemme... Meget fedt...

8.  
    Hehe Silas, det gør skam ikke noget :P