Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      sema
    • Apr 14th 2008 edited

Bor du i Aalborg og er så heldig at have aalborg+ tv kanalen så vil du have mulighed for at se en reklame for Kita Træf 08.2 i de næste to ugers tid. Ikke noget vildt, der er tale om to slides, men det er da stadig noget.

Vi har også fået lavet en plakat som vi vil se om vi kan få hængt op forskellige steder i Aalborg. Har man lyst til at gøre lidt reklame for Kita er man velkommen til at printe den ud og sætte den op. Sørg dog for at få tilladelse af de nødvendige personer hvis det er nødvendigt. (og skriv også lige en kommentar her, så vi kan følge med i udbredelsen af vores plakater).

Tak til k4emic for at have lavet både tv slides og plakat.

Du kan se tv slidet her og hente plakaten her.
  1.  

Yay... Reklame til os... weee.. Vil prøve at se om jeg har tolmodighed nok til at vente på det slide på aalborg+ kanalen.

Men skal prøve at se om jeg ikke kan få hængt nogle plakater op nede på basis ovre i b-bygningen. Ovre ved de super seje kemi-studerende :D

2.  
    Ellers er der jo både den pæl ved biblioteket og en del opslagstavler... Ville det være passende..?
  3.  
    Rune-chan (Yakitawa) og jeg var ude i 3 timer og hænge plakater op i lørdags.
    Tror desværre de bliver/er blevet overlappet ret hurtigt >_<
  4.  
    De 3 der hænger ved pælen ved biblioteket hænger der stadig i dag, men de er ikke så iøjenfaldende.. :-) Ultimativt ville jo være i bohandler osv. . Er det prøvet? :-)
  5.  
    Der hænger i Bog&Ide, StereoStudio og boghandel ham-et-eller-andet i Bispensgade til højre når man kommer fra Nytorv ^_^
    Lagde også mærke til at en del plakater stadig var synlige i dag.
    Ville selvfølgelig hjælpe hvis de var lidt større ;-)

Ellers er jeg frisk på at printe 50 mere ud - I er mere end velkommen til at hænge dem op. hehe.
  6.  
    Jeg er da frisk.. ^_^
  7.  
    *Arnold Busck, Helge..

Hvordan kan du glemme det navn?
  8.  
    Schwarzenegger?
  9.  
    aighn... ^o)