Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  

Så er vi ellers lidt SENT gået i gang med at skaffe konsoller og udstyr til spillerummet og til salen

Ind til videre har vi anskaffet,

• 2 stk. PS2'er (en til singstar og en til alm. spil)
    • Super Nintendo (med supermario og et par andre gamle spil)
    • Nintendo 64 (med mario64 og et lille udvalg af spil)
    • 2 fjernsyn fra huset og 2 privat.
    • et par dansemåtter (pip og sema's)

Edit:

• et par dansemåtter mere (Hollow)
    • Guitar Hero, Guitarer + spil (Dvarf)
    • 1 ekstra fjernsyn (Silas)

Vi håber lidt at der er andre der har nogle konsoller eller andet de gerne vil dele med os til arrangementet.

• Nintendo Wii, kunne være rigtig sjovt. Plus Ken har nogle spil, men ingen konsol.
    • Xbox 360, eller nogle andre fede konsoller, hvis der da er nogen der sidder inde med sådan nogle fine stykker håndværk.. :D
    • Et ekstra fjernsyn (vi skal nok hente hvis det er umuligt at få bragt det ;) )

Husk ingen Brændte Spil ;)

Og husk, i kan også sagtens medbringe anime ;) se anime-tråden hvis i har nogle ønsker på at folk i hvertfald skal have med, da der er nogen der har lidt rigeligt at slæber på... Vi kan sagtens se alle regioner.

•  
      Shin
    • Apr 18th 2008

kan godt lægge et hold måtter til
  2.  
    Jeg kan godt tage Guitar Hero III og II (kun spillene, har ikke plads til guitar x3) med, til PS2. Og zemi's kusine (kan desvære ikke huske hvad hun hedder. gomennasai x3) kan vidst godt tage guitare med, det havde hun sidste gang : )
  3.  
    i kan godt låne min PS2 og diverse spil, i skal bare selv hente den ;P
    •  
      helge
    • Apr 19th 2008 edited

Vi har fået tilbud om at låne et ekstra sæt dansemåtter af Hollow (tjek din e-mail), så tror godt de kan godt stryges af listen :-)
  4.  

Så har hollow tilbudt at tage måtter med Dvarf har et par guitarer han tager med

Men hvis det bliver nødvendigt at i tager noget med nikoray og jens, skal jeg nok lige skrive til jer ;)

5.  

Vi mangler egentlig også et fjernsyn, hvis vi skal fylde spillerummet helt ud...

6.  
    Jeg tænkt Anime Kita, ikke måske selv skulle købe nogle af de ting i skulle bruger til spille rummet, det var bare en tanke ?

Men det er selvfølglige for dyrt at købe det hele på en gang, men man kunne jo købe det hen af vejen, det er jo noget i har brug for til hvert træf.

og nogle konsoler kan jo købes til under 2000.-kr.

Mvh.
    Stitch
    • PIP
    • Apr 20th 2008

altså man kunne godt gøre det, men så kommer spørgsmål som hvor skal den opbevares når der ikke er træf ... må den, den er opbevaret hos spille på den osv. og som sådan tror jeg ikke vores kontigent er stort nok til det. Vi har skam snakket om det, men de ovenstående spørgsmål er ret svære at tage stilling til. Så vil vi hellere bruge pengene på præmier og holde kontigentet nede, selvom vi så bliver nødt til at trække på folk 2-4gange om året, eller hvor meget det nu bliver.
    Det er sådan set lidt den samme problemstilling med dansemåttene til stepmania og mikrofoner til ultrastar.
    Den ideelle situation ville selvfølgelig være at foreningen selv anskaffede sig disse ting, men jeg tror desværre ikke det vil være realitisk, i hvert fald med hensyn til konsoller. Dansemåtter og mikrofoner vil måske være en anden sag, men nu er vi jo så heldige at bestyrelsen selv har nogle konsoller og dansemåtte, så mængden vi skal låne bliver lidt mindre ;)
  7.  
    Hvis det kan blive hentet og bragt, kan jeg godt stille et fjernsyn (21", gl.dags) til rådighed.

Personligt synes jeg heller ikke, at anskaffelse af eget materiel bør gives så høj prioritet på det her tidspunkt.
  8.  

Det er alt sammen et spørgsmål om hvordan man ønsker at administrere tingene. Og hvordan man prioriterer pengene. Lige nu er kontingentet jo ikke stort nok til den slags indkøb. Så det er noget der måske kan komme på tale senere, men det kræver så også at kontingentet bliver hævet. Men fuldstændig enig i Silas og pip... Og det har sådan set fungeret fint nok ind til videre.

Vi vil meget gerne bruge dit fjernsyn. Da der lige er kommet en konsol mere... :p En PS3 :D weeeeeee...

Hvis der er andre der har nogle spændende konsoller, siger de bare til... Vi er skam åbne for næsten alt ;)

9.  
    ooh! jeg kan tage en gameboy collor med hvis nogen ønsker det :D
  10.  
    Hey, en PS3! Så ka' vi også se Blu-Ray-film! Jeg har tilfældigvis animefilmen "Paprika" på BD!
  11.  
    Hejsa, det mig der med bringer min elskede PS3 ^^
    Ellers tager jeg også et fjernsyn med, et HD tv på 23 tommer samsung... Så kvalitet skal der komme ^^

Men ellers glæder jeg mig til at kigge forbi, for at se dette kita ^^ Så det skal blive sjovt ^^
    •  
      sema
    • Apr 20th 2008 edited

0.o

PS3 + HDTV!

Receptionen er hermed flyttet til gameroomet når jeg er på vagt...
  12.  
    Ak ja ^^

Har da en del andre spil også, men bestemt ikke noget der springer frem som specielle, udover Eye Of Judgement....
    Call Of Duty 4
    Full Auto 2
    Assassiens Creed
    Motorstorm
    Resistance Fall Of Man
    Armored Core 4
    Enchanted Arms
    Gran Turismo 5 Pro
    Pixel Junk Monsters
    Tekken 5 DR Online
    Warhark
    Og andre spil ^^

Begrænset hvad jeg har ellers, der til multiplayer
  13.  

Nice... Sådan skal det være... :D Sema, så tror jeg vi har vagt sammen... :p

Så skulle der ellers være nok fjernsyn :D weeeee...

Tror lige du har reddet gameroomet ;)

14.  
    det ligger self på samme tidspunkt som jeg skriver speciale total nedtur :(
    hvis i skal bruge et ekstra tv må i lige sige til, hvis i kan få meia til at slæbe det med som sidste gang xD
    32"
  15.  
    Det er en skam der nok ikke kommer nogen Wii med.

Men ellers for jer der har lyst til at prøve det nye Wii Fit, så vil jeg bare lige fortælle at det kan man komme til at prøve gratis
    ude på mit arbejde (Elgiganten City syd) i både denne uge og næste.

Det er nok mest ski hop den står på :-)

For jer der ikke ved hvad Wii Fit er her så et link : http://www.apetv.eu/?id=6076&store=cdon />
    Ja det var bare lige det jeg ville fortælle, ellers er det da fedt ! der er så mange der vil tag deres konsoller med.

Mvh.
    Stitch
  16.  
    Ice.. skal nok lige finde ud af hvad vi gør.. snakker lige med de andre.. Men skal nok lige give dig besked.. hvis vi kommer forbi.. ;)