Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Hej
    vi er en gruppe på unversitet som søger nogle personer til et interview omkring Final Fantasy 7. Hvis I kender nogen eller selv kunne have interesse i at deltage, vil vi rigtigt gerne høre fra jer. Formålet med interviewt er at komme bag den japanske popkultur, og hvorfor den er interessant og hvilken indvirkning Final Fantasy 7 har haft på denne. Så det vil være et krav at man har spillet FF7 og har et nogenlunde kendskab til det.

vi søger 3-4 personer, og som tak har vi masser af slik og vi forsøger at få nogle gavekort sponsoreret. Interviewet tager cirka et par timer.

Mvh
    HC
    AAU, 2. sem Humanistisk Informatik
    Mail gerne:
    hc.hvistendahl@gmail.com
    •  
      Hollow
    • Apr 22nd 2008 edited

He he

Vi er da blevet virkelig populære indenfor Uddannelses-området.

I Kan da prøve at komme til træffet her i weekenden og snakke med nogle af os om det. Der kommer vist også nogle andre studerende
    (Se tråden)
  2.  
    nicern nok :D Final Fantasy 7 er trods alt også det bedste FF spil der nogensinde er lavet, det har en helt unik og gennemtænkt historie som overgår nogen anden i serien ^^
    • cold
    • Apr 22nd 2008

never! ;P FF 1 og 10 derimod er god underholdning, og ja gik fast i ff7. hehe ;D men ja kom og få en snak til træffet ^_^
    •  
      LiQU
    • Apr 24th 2008

Jeg spillede FFX som det første Final Fantasy spil, og af den grund syntes jeg personligt at det er det bedste spil i serien. Muligvis fordi det også er det første spil med stemmer. Men FFVII er helt klart også én af mine favoritter, ingen tvivl om det! Jeg glæder mig til at den nyere - og opdaterede version - bliver udgivet (hvis den ikke allerede er det?)!
  3.  
    Jeg kunne godt lide 7'ern...

!!!!!SPOILERALARM!!!!!!!!!!SPOILERALARM!!!!!!!!!!SPOILERALARM!!!!!!!!!!SPOILERALARM!!!!!!!!!!SPOILERALARM!!!!!!!!!!SPOILERALARM!!!!!!!!!!SPOILERALARM!!!!!!!!!!SPOILERALARM!!!!!!!!!!SPOILERALARM!!!!!!!!!!SPOILERALARM!!!!!!!!!!SPOILERALARM!!!!!!!!!!SPOILERALARM!!!!!!!!!!SPOILERALARM!!!!!!!!!!SPOILERALARM!!!!!!!!!!SPOILERALARM!!!!!!!!!!SPOILERALARM!!!!!Jeg hadede bare scenen hvor man mister Aeris.. Hun havde min bahamut på sig da hun døde :/!!!!!SPOILERALARM!!!!!!!!!!SPOILERALARM!!!!!!!!!!SPOILERALARM!!!!!!!!!!SPOILERALARM!!!!!!!!!!SPOILERALARM!!!!!!!!!!SPOILERALARM!!!!!!!!!!SPOILERALARM!!!!!!!!!!SPOILERALARM!!!!!!!!!!SPOILERALARM!!!!!!!!!!SPOILERALARM!!!!!!!!!!SPOILERALARM!!!!!

...
    •  
      LiQU
    • Apr 25th 2008

Kunne du ikke bare gøre skriften hvid, Rune? :P Men ja, det var en sørgelig scene... Jeg vidste dog på forhånd hvad der ville ske, så jeg sørgede for at passe på. ;)
  4.  
    AAAAAAAAARRRGGGHHH!!!! DØØØØ SEPHIROTH!!!!