Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Yo! Det var da et omega hyggeligt træf denne gang - specielt Jens' luftmadras :D

Jeg vil først lige bede dem der har crashbilleder af mig om at sende dem til min email, runeSNABELAclarDOTdk, da jeg gerne vil have sorteret de værste fra, hvis det behøves.

Skal da ellers love for jeg fik drukket noget kaffe, rettet stavefejl og krammet nogen drenge xP
    Håber i har haft en mindst lige så god oplevelse :)
    •  
      Zemi
    • Apr 27th 2008

det var vildt hyggeligt! ^^
    luftmadrassen var mega hyg, bare lidt nederen at ligge nederest -_-'
    Lol jeg glæder mig til at se billeder XD

i know! dit nye navn er kaffe!
  2.  
    Føj for helvede. Kaffe. Bvadr.
    •  
      Zemi
    • Apr 27th 2008

i know, kaffe sucks. men dyret skulle holde sig vågen, ikk
  3.  
    Hehe.. du er nu udnævnt til dyret rune.. :D

Ja, tak for et fedt træf.. Jeg har i hvertfald en del billeder af den luftmadras og et af dig sovende i en stol rune.. Men det er ikke så slemt... hehe... Du sidder jo bare og sover.. ;)

Men det var fandme et underholdende træf. Jeg har i hvertfald moret mig... Forbløffende at der kom så mange nye medlemmer.. :p og milkshakesne var sku gode.. :p

Men vi fik ikke lavet det experiment med stafet i stepmania.. :D det må vi prøve næste gang ;)

Og skal ellers love for at det var et fedt spil dion havde fået med.. :p Eye of Judsment... Vi må have en afgørende kamp på et tidspunkt rune. ;)
    •  
      Zemi
    • Apr 27th 2008

når ja, gad godt at have prøvet det der stafet XD fuck det var sjovt, 2 piger mod 4 drenge på stepmania... og alligevel vandt pigerne XD you guys sucked!
    omg, jeg glæder mig at se billeder... jeg faldt i søvn med en sprøjte i munden XD wups
  4.  

Hvem tog billeder udover mog og stich??

Anyway

Det var et fedt træf med mange fede indslag. Det bedste jeg nok vil fremhæve var nok den der var med til at sætte noget i gang hele tiden og som lånte ud af deres viden.

Jeg er især glad for at vi endelig har fået en Cosplayer i bestyrelsen :-)

•  
      LiQU
    • Apr 28th 2008

... *sniff* ;___; *sulks in a corner*
    •  
      Skaya
    • Apr 28th 2008 edited

*Overfalder Tsubasa med et KÆMPE kram* - SURPRISE!!! ;P

Jo, det var ganske fedt. Specielt, som Zemi også nævnte, den fantastiske forestilling, der bestod af 4 drenge der hektisk kæmpede for at trykke med både arme og ben på det ene felt som de hver især havde ;P
  5.  
    Mega-fed weekend!
    Mine ben er stadig lidt trætte efter natten til søndag x_x

Waaah! Tsubasa!!!
    Hvor har du været? o_O
    •  
      LiQU
    • Apr 28th 2008

Uwaah-- *sniff* I har slet ikke lagt mærke til mig... ;__;
  6.  
    HVAD for noget?! O_O

Jamen.... jamen, iiiIIiiihhh!
    Fortæl, fortæl!
  7.  
    Jeg tror mere det har noget at gøre med at Dan sagde der endelig var nogen med cosplay-interesse i bestyrelsen... Selvom vor kære eks-formand også er interesseret i det...

Og ja, Louise, hvor blev du af?
  8.  
  9.  
    Der var så mange trapper... det var... hårdt
  10.  
    Arh, tøsedreng. :P
  11.  
    Hehe... Ja, det var fedt at der var så mange cosplayere, i forhold til sidste gang.. Og Hollow, jeg har også billeder.. Husk at skrive til sema omkring billeder. Også selv om det bare er nogle få sjove billeder fra mobil telefoner... :p

Også fedt, at være gået tilbage til, at få taget gruppe billede igen... :D

Og jeg har billeder af lige præcis dig sovende med en sprøjte i munden zemi :D hehe... der så godt nok overfuldt ud den madras.. :p
    •  
      Zemi
    • Apr 28th 2008

noooooo! >_<
    den var overfyldt! lille mig lå i midten under 3 tæpper og 1½ menneske >_< jeg kunne ikke mærke mine ben i 5 timer
  12.  
    Yes, tak for et hyggeligt træf =D

Ja, man kan ikke komme uden om den madras og de gode milkshakes :3

Dog flygtede jeg til sidst, da jeg måtte have bare lidt søvn den nat >_>

even though i still lack hours of sleep >_<''

og jeg fik mig en vincent figur =D
    •  
      Shin
    • Apr 29th 2008

Tak for et vende punkt i mit liv^^
    tror jeg er den bedste måde at sige det på<3

var godt noget trængt på den maddras
  13.  
    juhhu :D det var et superhyggeligt træf XD

GO JENS LUFTMADRAS! :D:D:D

er der en chance for at "poke" filmen kan komme ud på hjemmesiden, eller at den kunne blive sendt til mig? mig vil se den X3

kommer mig dog aldrig over mit nederlag i StepMania... TT_TT *sob sob*

og så en ting til næste fræf (blev dog også nævnt her i weekenden...) flere hold til hold quizen :D
  14.  
    Næste gang du tager madrassen med Jens, kan vi så ikke sætte den nede i receptionen når jeg har vagt? Så kan jeg da for tiden til at gå...

Yakitawa a.k.a. Rune og kaffe-dyret
  15.  
    Der kommer en tråd i løbet af ugen omkring forbedringer... Bestyrelsen skal lige have diskuteret, hvad der skal laves om til næste gang. Der har vi også selv nogle ting til holdquizen. Men der kommer en liste fra bestyrelsens side, som i kan komme med ændringer til og kritik til.

Vil du ikke love mig at skrive det i den tråd når det kommer nikoray ;)
  16.  
    selvfølgelig : )
    •  
      Zemi
    • Apr 29th 2008

mwuhahaaaa, jeg slog kaffe-dyret i strpmania XD mega stolt!
    kom helt til anden runde XD mit mål næste gang er at komme til 3 runde! :D
  17.  
    Ej Henne, vis dig som en mand.... eller noget i den stil XD trapper er ik' farlige ^.^
    Glæder mig vildt til at se billederne X3
  18.  
    Zemi... Hvorfor skulle jeg også møde dig i første runde? Du VED jo jeg ikke er særlig god til det z,z
    •  
      Zemi
    • Apr 30th 2008

nå, jeg troede du var vildt godt til det XD jeg er ihvetfald dårlig, har kun spillet til træfs og cons.
  19.  
    /me pokes bestyrelsen

Hvornår får vi de billeder op?
  20.  
    Hej alle sammen :)
    Jeg ville bare lig' sige tak for sidst, det var rigtig sjovt at være med. Glæder mig til at se billederne XD
    •  
      Zemi
    • May 1st 2008

ja, helt ærlig hvornår får vi de billeder at se! D<
    •  
      helge
    • May 1st 2008 edited

Sema er lige nu ved at uploade billeder ^_^

"Pas på - rovdyrene fodres!"
  21.  
    Rolig nu... ;)
    De skal nok lige komme op inden for et par dage, vi har kun mine billeder ind til videre... Prøver at se om jeg ikke kan få fat på hollow idag..
  22.  
    hmm,choppermans biller er der, men jeg kan ikke se dem >_< er jeg den eneste der har det problem?
    •  
      Hollow
    • May 1st 2008 edited

Jeg vil prøve at sende dem over hotmail. Ved dog ikke om det kan lade sig gøre eller hvornår men kan se dem på nettet

Jeg har lige prøvet at sende dem men det går LAAAAAANGGGGSOOOMT. Så kan du ikke lige ringe i aften Chopper

23.  
    I aften engang, skal jeg nok lige sende dig et sted du kan uploade dem til, så går det noget hurtigere. Og så er det også meget nemmere for sema at lægge dem op. ;)
  24.  

Og nej Nikoray du er ikke den eneste. Samme problem her

25.  
  26.  
    Broke gallery is broke :(

Thumbnails virker ikke helt som de burde. Meh. >__>
    •  
      Shin
    • May 1st 2008

har ingen problemer^^;
    •  
      sema
    • May 1st 2008

Så skulle choppermanns billeder være oppe. Skulle også have rettet de manglende thumbnails.
    •  
      Zemi
    • May 1st 2008

uhh~

. . . XD LOL
  27.  
    så virker billederne helt fint : ) nu glæder jeg mig bare til de næste^^,
    •  
      Zemi
    • May 1st 2008

glæder mig til at se billedet af jonas der sover i en stol XD

omg, jeg vil kalde ham jonas fra nu af XD lol
    •  
      sema
    • May 3rd 2008

Jeg har lagt dans billeder op nu, samt de indskannede tegninger vi har fået fat på til tegnekonkurrencen.