Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      Wish
    • Apr 28th 2008

Nu hvor der er under 3 uger til næste HAF event finder sted, tænkte jeg at jeg hellere måtte skrive lidt om det herinde. Så kan det jo være at vi får besøg af en flok Kitaer. Kan se at der allerede er nogen som har tilmeldt sig. Det foregår som altid på Kulturellen. Adressen er Nørregade 7, 7400 Herning. Det ligger kun 5-7 min på gåben fra banegården og rutebilstationen. I gågaden er der flere forskellige spisemuligheder, f.eks. pizzariaer, cafeer, restauranter og sandwichbarer. Desværre er der ingen bager som har åbent om søndagen. Modsat Huset har Kulturellen ingen kantine. Bestyrelsen + vagtgophere vil stå for salg af slik og drikkevarer.

Til Event 9 får vi igen brug for nogle hjælpere. Denne gang kan man vælge at melde sig som vagtgopher eller opstillings- og afrydningsgopher. Man kan selvfølgelig også melde sig som begge dele. Hvis dette skulle have interesse, kan man sende en mail til mig på maibritt@animeherning.dk

Tidsplanen for Event 9 er noget tyndere end de tidligere som I kan se her. Der er parentes udenom StepMania konkurrencen, da vi ikke ved om vi har dance pads til at kunne afholde den.

Fredag
    Kl. 18.00: Dørene åbner
    Kl. 20.00: Velkomst efterfulgt af Mario Kart Wii konkurrence
    Kl. 22.00: Japansk game show fremvisning

Lørdag
    (Kl. 14.00: StepMania konkurrence)
    Kl. 15.30: Soul Calibur 3 konkurrence i game roomet
    Kl. 17.10: Optælling og afg. til fællesspisning ved Kulturellens indgang
    Kl. 20.00: Mand eller kvinde quiz med videofremvisning i pausen
    Kl. 21.30: Holdkonkurrence

Søndag
    Kl. 13.00: Dørene lukker

Vi har valgt at tynde ud i programmet, da størstedelen af bestyrelsen har snakket om at HAF er ved at køre for hurtigt. Vi vil gerne "finde tilbage til vores rødder." Efter SVS kom flere nemlig til at tænke på "de gode gamle dage" hvor der intet program var, så medlemmerne aktiverede hinanden og fandt selv på sjove ting at lave. De skabte selv underholdning og forventede ikke at få denne serveret på et sølvfad. Dermed ikke sagt at alle nyere medlemmer er sådan. ^^ Men vi ønsker bare ikke at HAF Event 9 skal blive kendt som SVS 2. HAF events er ikke conner.
  1.  

Tør ikke love at jeg kan komme endnu, men jeg håber det.

2.  
    Kan ikke - skal spille koncert i Aalborg ;_;
    • PIP
    • Apr 28th 2008

kommer hvis jeg må for gruppen
  3.  
    Regner med at komme, men kommer selvfølgelig an på hvor tralvt vi har på uni, da det er lige op til projekt aflevering... (skal aflevere ugen efter træffet...)

Men lyder ellers rigtig godt... Tror i hvertfald nok der skal komme nogen herfra.. ;)
    •  
      Zemi
    • Apr 28th 2008

ved ikke helt... kommer nok ^^
  4.  
    Jeg er regner med at komme, som sædvanlig efterhånden =D
    •  
      LiQU
    • Apr 29th 2008

No... NOO!!! Jeg skal flytte i den weekend!! Maichan, kan I ikke flytte den en weekend? For lille mig? Please?? *no hope*
    •  
      Shin
    • Apr 29th 2008

regner meget med at komme. på den ene eller anden måde
  5.  
    tja, jeg kommer ikk. er på kreta i den uge :3
  6.  
    Kan ikke komme.. Er i Århus for at høre en ven DJ'e :-/
  7.  
    Kan ikke.. Skal ud på eventyr med en ven
    •  
      Silas
    • May 7th 2008 edited

Vi er foreløbig fem herfra der er tilmedt, så det er vel på tide at planlægge hvordan vi kommer derned. PIP, sema, choppermann, mike og jeg selv. Zemi, hvad med dig? Vincent, bor du heroppe nu? Er der andre der pønser på at tage afsted?

X-Bus med direkte skift i Viborg er det hurtigste og billigste, men den sidste forbindelse fredag er kl. 16.05. og søndag er eneste direkte forbindelse 16.35 (søndag er der en forbindelse 12.10 med en times ventetid i Viborg) Pris: ca. 200 kr. retur/person med klippekort. Tid: 2 timer 20 minutter

Alternativerne så vidt jeg kan se:

X 980: er et alternativ fredag 13.40 og søndag 13.00. ca. 290 kr. retur/person med klippekort. tager 2 timer 10 minutter.

tog: kører hele tiden hver time. 380 kr. retur/person (wildcard). tager godt 3½ time

Lejet bil: 1100/1200/1300 kr. + benzin. Mon ikke benzin koster omkring 150 retur. (afhænger af bilen, priser for hhv. fiat punto, vw polo og ford mondeo/peugeot307 stationcar - jeg ved ikke hvor god plads der er i de første)

En lejet bil giver ca. 250/270/290 retur/person hvis vi er fem og 310/335/360 hvis vi er fire.

Er der andre end mig der har kørekort?

• PIP
    • May 7th 2008

silas vi er 7tilmeldte da mintako (sarah) og zemi (amanda) er tilmeldt, men zemi bor du ikke i aarhus?. Det er dog værd at vide at mike kun måske tager med, det kommer an på hvor meget skolearbejde han har. Jeg ved først selv om jeg kommer på et tidspunkt i ugen optil da det kommer helt an på hvad gruppen mener, som jo afhænger af hvor langt vi er nået. Jeg skal aflevere projekt d. 22.

mht. kørekort har både kaspar, sema og jeg. Vi snakkede også med mike om eventuelt at låne hans forældres bil, men igen det afhænger jo af om han skal med.
  8.  
    PIP 28 Apr 2008
    >>kommer hvis jeg må for gruppen

Det er igen ikke et spørgsmål om vilje, men et spørgsmål om tvang =D
    •  
      Zemi
    • May 12th 2008

mwahaha XD mig og en ven har fået hendes far til at køre os ^^

så slipper jeg for at stressen ved at tage toget @_@ . . . specielt stressende når man tog det forkerte tog sidste gang XD
  9.  
    lol

Jeg ville da sige at togrejse er noget afstressende ^_^
    Ren afslapning foran computeren og ikke mange tidspunkter man bliver forstyrret.
  10.  
    Vl give dig ret zemi... Sidste gang vi var i herning tog det 4 ½ time for mig at køre til aalborg. Kl. 5 om morgenen det er fandme ikke afstressende.. :S fik ikke lukket et øje.. fuck hvor jeg "whiner" :P

Men ellers er det fastlagt at jeg kommer. Og da vi ikke kan låne mikes bil, tager mig, pip og sema nok bussen med mindre der er andre heroppe fra der kører... *hint hint ;)
  11.  
    "fik ikke lukket et øje.."

Fik så ikke nævnt at jeg kan sove hvor som helst, når som helst - nogle gange selv i stående tilstand.
    4½ time... mmmmmm :P
    •  
      Shin
    • May 12th 2008

køre for Randers hvis det kan hjælpe?
    •  
      Shin
    • May 12th 2008

vil sige at hvis i tager toget til Rander eller måske hobro tager jeg jer derfra, så tager jeres tur ca. 2 timer til herning hvis det er noget?
  12.  
    Det gør skam ikke noget jens... Det tager ca. 2 timer og 20 min i bus og så skal vi skifte en gang... ;) men ellers tak for tilbudet ;)
  13.  
    Hvornår kører du fra Randers?
  14.  
    Jeg er med forresten... Tror jeg. Skal lige have besked fra mutter ;)
    •  
      Silas
    • May 13th 2008 edited

------opdateret 13/5 kl. 18.37---------

Jeg regner ikke med at jeg kan nå bussen 16.05, men jeg har fundet en busforbindelse 18.05, som jeg i givet fald tager. Den tager næsten tre timer (hvilket stadig er hurtigere end toget), men det er til den lave pris. Er der andre der forventer at skulle med 16.05?

Det betyder, at der er en anden der skal stå for klippekort. Hvis nogen er bange for at brænde inde med et halvt klippekort på 16.05, kan jeg godt købe resten, det skal nok blive brugt.
    • PIP
    • May 13th 2008

meh ... min gruppe mener vi skal bruge weekenden til at rette rapport i så nu skal jeg til at sleske for at se om jeg ikke kan få mig lusket uden om det
  15.  
    hmm.. Skal jeg sku nok stå for hvis det er det.. Man kan vel købe det inde på ruttebilstationen? Eller skal jeg ud i en kiosk silas... nu har jeg ikke kørt med klippekort i mange år efterhånden..

Og jeg regner med at tage bussen kl. 16.05
    •  
      Silas
    • May 14th 2008 edited

Det skal købes i Rutebilstationens billetsalg, jeg er ikke sikker på at kiosker kan sælge interregionale kort.
  16.  
    ok.. danke...

Hvem var det så der endte med at skulle med bussen kl. 16.05 fra rutebilstationen i Aalborg ????
  17.  
    Hvis det er Fredag kan jeg nok godt nå det, hvis du altså vil tilbringe 3 timer med mig ^^ (Jeg skal nok skrue ned for volumnen)

Hvor mange zoner er der?
  18.  
    19 zoner, halvt i hvert trafikselskab tror jeg. Med et klippekort koster det ca. 100 kr. hver vej.

Og ja, det er fredag vi tager til HAF-event, ligesom vi selv holder træf fra fredag.
  19.  
    Phew... Jeg er godt nok forvirret nu.

Kan jeg få en fuld beskrivelse af rejsen fra 16:06? Altså hvad busbilletter koster og hedder, og hvor man kan købe dem. Derudover - Er der nogen skift undervejs? Jeg er virkelig rundt på gulvet nu.

----EDIT------

Jeg fandt selv ud af det :)

X-B960 X Tag med Bus X-B960 X (se køreplan) fra Aalborg Busterminal mod Silkeborg st (bus) til Viborg Rutebilstation. Afg. 16:05 15.05.08

Ankomst Viborg Rutebilstation Ank. 17:25 15.05.08
    X-B953 X Tag med Bus X-B953 X (se køreplan) fra Viborg Rutebilstation mod Herning rtb. til Herning rtb.. Afg. 17:33 15.05.08

Ankomst Herning rtb. Ank. 18:25 15.05.08
    Til fods Gå fra Herning rtb. til Herning st.
    Det tager ca. 5 min. at gå dertil. (Se på kort) Afg. 18:25
    Ank. 18:30 15.05.08
  20.  
    Yes sådan... og jeg skal nok købe klippekort ved stationen.. ;) Der er vel 10 klip på sådan et.. Så må vi se hvem der kan nasse sig med. ;) Ellers kan der jo købes billetter i bussen...

Men vi mødes bare et stykke tid før på rutebilstationen...
  21.  
    Hvad gør PIP, sema, mike og sarah? er der nogen der ved det?
    •  
      sema
    • May 15th 2008

Jeg tager bussen med Kaspar...
    •  
      Shin
    • May 16th 2008

Sarah tager også bussen af hvad jeg har hørt
  22.  
    AARGHH!! FUCK >,<

Er der en eller anden der kan have billet til bussen 16:06 til mig? Jeg skal nok betale fuld retur ved nærmeste danske bank, men jeg kan simpelthen ikke nå i banken nu, og mit tog fra Hjørring kører lige om lidt.

Please ring!

Ma phone r secretz!
  23.  
    Kaspar køber et klippekort, så det burde kunne lade sig give.
  24.  
    Phew... Takker! ^^ Jeg overfører pengene. Bare spam min sms indbakke hvis jeg ikke har gjort det inden 3 dage - Efter alt så har jeg ikke netbank, så jeg skal vist gøre det manuelt i Aalborg, da der ikke er et danske bank hovedkontor i Hjørring - Tror jeg <,<
  25.  
    Men tak for et fedt træf.. :p Altid fedt at tage til Herning... Vi var en 6-7 kitaer... Men der var nogle sjove ting på programmet i form af holdquiz og små spilkonkurrencer ellers var der bare råhygge for alle pengene... Spil, fællesspisning, magick kort og ellers hvad folk nu ellers kunne finde på at give sig til. Men tak for en fed tur i andre ;) Synd der ikke var flere der tog med...
  26.  
    Der ligger en danske bank i Hjørring på springvandspladsen. Har du levet under en sten de sidste 5 år?
  27.  
    Den blev nedrevet her i Onsdags... <,<
  28.  
    Rune har altså kun boet i Hjørring i ca. 3 måneder ;)
  29.  
    GRAARH!!!! F***** P** bryllup kom i vejen for HAF så jeg måtte sidde på en hård træstol ved et bor med en flok pop-tards og wannabe gangstars, som ikke kunne snakke om andet en bryster, røve og om hvor mange de havde k******. Så hvad gør man i det tilfælde... Man går hjem og henter 2 flasker captain Morgan og går igang med at tømme dem for at holde ud at høre på en flok fjolser der er kommet direkte fra produktions skolen.

Men håber i andre havde en fed weekend.
    •  
      helge
    • May 19th 2008 edited

...øøøhh ja, men det er da sikkert også fint at snakke om reproduktion og hvordan attributter der fra et evolutionært synspunkt afspejler en beriget evne til dette, påvirker graden hvormed det omtalte køn er i stand til at tiltrække potentielle partnere.

lmao

Derudover herlig weekend - har spillet musik, programmeret og set lidt anime. Trist jeg ikke havde tid til HAF.