Sema har hooked mig op med den version af stepmania der blev brugt til konkurrencen her i weekenden til kita træf 08.2. Hvilket er nice fordi den har mange nye sjove sange jeg skal øve mig på.
DOG, har den en meget irriterende "bug" der gør at det at vælge hastighed på en sang er stress. I stedet for at automatisk markere den allerede valgte hastighed, er 1x markeret når man åbner options og hvis man så trykker start vælges den jo, i stedet vil jeg have default opførsel hvor hastigheden er markeret og hvis man bare trykker start 2 gange starter sangen.
Det fik jeg da også til at virke ved at hacke metrics.ini under themes/Saphire (Customized 2.0), der skal man nemlig lige dræbe følgende 2 linjer ved at slette eller udkommentere dem med //:
[ScreenPlayerOptions] OptionMenuFlags=toggle
Håber det kan hjælpe andre der synes det var stress ^^
Men planen til næste træf, kunne vel være at få en kita version... :p
Vi er i gang med at sortere vores sange, altså dem vi har hentet fra nettet. Men det kunne da være fedt hvis alle, tog deres 10 eller 20 ynglings sange og vi så lavede en kita-mappe eller en hel kita-version... For der er jo masser af tid til næste træf.. :p
Tror som ikke at de havde tænkt sig at fjerner nogle af sangene, men bare tilføje deres egen mappe med andre sange. Og i så fald har jeg da en del sange som ikke er med i asgers version xD desværre egne de fleste sig kun til keyboard (da jeg ikke har nogle dansemåtter -__-)
Jeg sagde kun det lød forkert... Altså stave-gramatik forkert. Jeg har ikke hentydet til noget perverst. Det må være dig selv der gjorde det ;) Puha, Zemi. At dømme andre på dine fejl og fantasifulde misforståelser... xD
Jeg er skuffet over at han ikke er dybt optaget i HL2: EP2. - Dertil kan jeg kun sige at man ikke kan være en sand portal fan uden en Weighted Companion Cube plushie!
You can't think with portals without thinking about cakes and the lies behind it.
Portal er et spil, end of discussion.
Under alle omstændigheder, så er emnet blevet ret afsporet.
Til at sætte den tilbage til stepmania... så vil jeg meget gerne have jeres 5 ynglingssange til stepmania... Så vi kan få lagt dem ind i vores version, til næste træf...
Sakura Saku <Love Hina ofc> (men jeg har en version der er lidt vildere end den i har :D) http://felizk.dk/r/lhss.zip Eureka Seven - Taiyou no Mannaka he (3rd OP)- Gundam Seed - Invoke (Full Version) Mai-HiME - PS2 - Asura Hime (OP) Bleach - Rolling Star (5th OP)-
Mai-Hime - Mezame Gravitation - Shining Collection Lucky Star Opening *Edit* Higurashi No Naku Koro Ni first opening - Higurashi No Naku Koro Ni Lucky Star - Uchuu Tetsujin Kyodain
Dears - Love slave Beck - Hit in the USA The pirate song - den med videoen ;) Carameldansen Edit: Silvan Tales (faldt lige oven der for nyligt, total nice)
Akira - Kaneda's Theme Chrono Cross - From the Depths of Time [Remix] Final Fantasy Unlimited - Demon Gun Shot Halo - Opening Suite Mortal Kombat - Immortals Onegai Teacher - Shooting Star Pretear - White Destiny [Para Para Mix]
Ok. Du mener i står for: "Udvikling af konkurrencer (i første omgang en erstatning til lynquiz)"
Vi har arbejdet på en masse med stepmania, mht. spil som hold... Fik vi ikke sagt det til mødet??? Men ellers så skal I i hvertfald høre om det, dig og cold... Pip ved godt hvad det er...