Endnu engang tak for et super træf. Håber at I andre har haft det lige så sjovt som jeg ;)
Et af weekendens højdepunkter var præsentation af Aikido, fremført af Kenneth og Linette. Det lød til at der var ret positiv respons på det, og det havde være nogle spændende fortællinger.
Alligevel kunne det være rart at vide hvor stor interessen var, og om der er belæg for at vi nogle stykker finder en dag hvor vi sammen kan tage ud og kigge rigtigt på det.
Under præsentationen fortalte Kenneth at man er velkommen til at prøve og være med til træning (mandag, onsdag, søndag) uden at skulle bekymre sig om forpligtigelse og kontingent. Vi snakker endda om at lave en aften/dag for Anime Kita folk, hvis interessen er stor nok.
Så kom med jeres feedback!
Hvordan var præsentationen? Var det spændende nok, og skal vi arrangere noget tilsvarende igen? Hvor mange er interesserede i at prøve Aikido? Skriv!
Og syntes det var et rigtig fint foredrag. Jeg var meget positivt overrasket. Især hende der fortalte om hendes tur til japan og hvordan det var i de mindre byer synte sjeg var meget spændende. Ham der fortalte om Aikido generelt holdt sig også inden for det der var spændende og relevant. Man må sige han havde en rolig aura :p
Om vi skal have den slags foredrag igen. Tjo, det kunne man vel sagtens. Syntes skam ikke det er nogen dum ide... Men syntes det kunne være federe med en anden slags foredrag (noget andet end kampsport, evt. noget tegnelære), da vi nu har prøvet det andet ;)
Selvfølgelig ^_^ Så kan du jo prøve det i Aalborg først. Der skal sikkert være et eller andet i nærheden af Hjørring, måske ikke lige præcis Aikido, men der findes mindst éen kampsportsklub (det ved jeg).
Der skulle vist være en del forskellige kampsportsgrene dernede, men prøv at skriv en mail til dem hvis du vil vide mere..
Og helge bliver det her til noget? eller har du for tralvt med at lave projekt? Så det kunne være der var en anden der skulle tage over, så vi kan komme ned og prøve noget Aikido?
Prøver at se om jeg kan huske at skrive en mail til Kenneth i morgen - går i seng nu. Hvis vi kun er en 4-5 stykker tror jeg vi bare skal satse på at møde op til en af deres regulære træninger. Det var mandag og onsdag, samt søndag formiddag. Skal lige have nøjagtige tidspunkter og andre praktiske ting på plads.
Jeg har i hvert fald tænkt mig at gøre det, hvis jeg kan finde tid til det på næste semester. Jeg ville gerne have været igang sidste år, men der var for mange bolde i luften.