Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      sema
    • May 3rd 2008 edited

Som de fleste nok ved er Louise Johansen, gået af som formand. Og den gamle suppleant, Mike Hallund er derfor optaget i bestyrelsen som mening medlem.
    Vi skal have valgt en ny suppleant hvilket, ifølge foreningens vedtægter, skal gøres ved en afstemning på vores hjemmeside.

For at stille op som suppleant skal man være myndig, altså man skal være over 18 år.

Suppleantens opgave:

Hvis en fra bestyrelsen træder fra, vil suppleanten komme ind i bestyrelsen. Dvs. suppleanten er som sådan ikke en del af bestyrelsen og der derfor ikke med til bestyrelsesmøder mm. Dog skal denne være klar til at tiltræde som bestyrelsesmedlem hvis nødvendigt.

Skriv jer på her i tråden hvis i ønsker at stille op til suppleant "valget".

Der vil være mulighed for at stille op i de følgende 2 uger (til og med d. 16 maj). Der vil derefter stemmes på de opstillede kandidater. Afstemningen vil vare i 2 uger.

Opstillede kandidater:
    Cold
    •  
      Silas
    • May 4th 2008 edited

Hvis der er andre kandidater, agter jeg at trække mit kandidatur tilbage.

1.  

Vil afstemningen være forbeholdt medlemmer af foreningen (dvs. dem der har deltaget i træf og betalt kontingent), eller er det nok at være bruger på forum?

I givet fald, hvordan skal det gennemføres i praksis?

2.  
    Alle betalende medlemmer er registreret via brugersystemet, så vi er sådan set bundet til vores brugernavne.
    Jeg er ret sikker på at det kun er betalende medlemmer der kan stemme.
    •  
      sema
    • May 5th 2008 edited

Ja, det er kun betalene og dermed "rigtige" medlemmer" der kan stemme. Afstemningen vil ske igennem selvbetjening.

3.  
    jeg vil gerne stille op.
    •  
      sema
    • May 20th 2008 edited

Eftersom Silas har tilkendegivet at han ønsker at trække sig i det tilfælde at andre stiller op til posten er der kun en kandidat, Cold. Der er derfor ikke brug for en afstemning...

Tillykke Cold, du er nu Anime Kitas nye bestyrelsessuppleant. Bestyrelsen byder dig velkommen... ^^
  4.  
    Nice, så behøver vi ikke tænke mere på det :)
  5.  
    Tillykke med pladsen som ny suppleant Cold.
  6.  
    Tillykke Cold...
  7.  

Tillykke Cold (Casper)

•  
      LiQU
    • May 21st 2008

Flere Caspere!!! D:
  8.  
    Hehe.. ja der er fandme mange.. Men det er godt... K(C)aspa(e)rne overtager snart kita... Muhahaha.. Der var vel 6 tilmeldte til sidste træf.. :D
    • cold
    • May 21st 2008

/bow
    jeg takker :D
    •  
      Shin
    • May 21st 2008

grats^^
    •  
      BORG
    • May 21st 2008

Tillykke med posten