Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      sema
    • May 4th 2008

Bestyrelsen holdt møde onsdag d. 30 maj hvilket der kom en masse gode billeder ud af. Mødet blev til et to dages arrangement, med masser af god mad og hygge.

Vi lagde ud med et traditionelt bestyrelsesmøde onsdag aften, hvor vi blandt andet valgte en ny næstformand. Valget blev afgjort ved lodtrækning mellem Helge og Rune (PIP). Selvfølgelig kan sådan en lodtrækning ikke være "normal", så vi brugte sæt Full Metal Panic spille kort. Helge trak en 3'er og Rune en 8'er, så han blev valgt som næstformand.

Efter mødet var det tid til noget mad, hvilket Mike vores nye bestyrelsesmedlem stod for. Menuen stod på hakkebøffer m. bløde løg, kartofler og rødvinssovs. MUMS!

Men det slutter ikke her... Torsdag morgen mødtes vi igen til brunch. Her lavede Mike spejlæg m. bacon, hvilket vi spiste mens vi sad og så Howl's Moving Castle. (Jeg har desværre ikke nogen billeder af selve maden).

Hvordan afslutter vi så det absolut længste bestyrelsesmøde i Kita til dato? Med pandekager og is selvfølgelig! Her viste Helge sig fra sin kreative side, og lavede nogle specielle Kita pandekager til os...

Jeg glæder mig allerede til næste bestyrelsesmøde.

Hjælperne til Kita 08.2 kan også begynde at glæde sig, da vi regner med at holde en hyggeweekende for hjælpere og bestyrelse i slutningen af juni. Vi vil samtidig opfordre vores medlemmer til at gøre sig selv til en aktiv del af Kita og holde hyggeweekender/dage for dem selv og andre medlemmer (Husk billeder ^^).
  1.  
    Forhåbentligt er "slutningen af juni" før d. 27. juni. Der skal jeg nemlig pakke og dagen efter ta'r jeg på Euro-trip.
    •  
      k4emic
    • May 4th 2008 edited

Meh. Jeg flytter til Viborg først i Juni, så jeg må melde pas på en evt. hyggeweekend.

I alt fald, så stort tillykke til Rune med sin nye post i Anime Kita.

Jeg nægter at sige hvad at pletten under 'Kita' på den første pandekage ligner >___<
  2.  
    Mads, det er et hjerte, din perverse stodder.
  3.  
    Nice pandekager, Helge.
    Jeg gratulerer v_v
  4.  

Nå det er det bestyrelsesarbejde handler om!

Jeg må nok også melde pas til slutningen af juni, da jeg flytter til Sjælland kort efter eksamen. Vender dog tilbage til efteråret.

5.  
    Hvor er billedet af mig der har tabt en nyindkøbt "Jordbærdrøm"-tærte på gulvet? ;_;
  6.  
    Hehe.. Tror sema har det liggende på sin pc.. Total epic fail :D hehe...
    •  
      sema
    • May 5th 2008

Jeg har den ikke, er på Mikes telefon.

7.  
    ahhhh :D hehe...
    •  
      Flash
    • May 6th 2008 edited

Here ya go!
  8.  
    massive.... fail.... ;_;
  9.  
    /me giver helge en EPIC FAIL GUY-maske
  10.  
    HEY!! Det er snyd... Jeg har kun fået EPIC FAIL GUY T-shirten :P
  11.  
    Hey! I det mindste kan jeg da finde ud af at bage pandekager...
    PANCAKE SKILL IS... OVER 9000!!!
  12.  
    Jeg har bare et lille spørgsmål... Hvad skete der imellem, "så spiste vi aftensmad", til "Næste morgen spiste vi"!! :P
    •  
      sema
    • May 6th 2008 edited

... kan jeg ikke huske ... :(

Der var dog noget med en ambulance og en tur i detentionen ^^
  13.  
    o_O
  14.  
    Hvad består den hvide substans på pandekagerne så af i VIRKELIGHEDEN? x_X
  15.  
    Super sej pandekage >_<
    •  
      helge
    • May 10th 2008 edited

Haha (^_^)

Man maler bare med noget nyt pandekagedej når den ene side er bagt, og så vender man den lige en ekstra gang for at være sikker på det er ordenlig stegt (salmonella...).
  16.  
    NOOO!!! Don't tell the secret! >,<