Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.
Vi har fra bestyrelsens side snakket om hvad der gik godt/skidt til træffet. Samt hvad vi kan forbedre. Vi vil meget gerne høre folks mening om træffet, så vi kan gøre det endnu bedre næste gang.
Følgende er vi kommet frem til i bestyrelsen.
Receptionen:
Anime:
Manga:
Angående kantinen:
Information (skiltning og program)
Konkurrencerne (syntes selv det var sjovt og underholdende, Spørgsmålene ramte bredt.)
Opsætning og Oprydning
Udstyr der var for lidt af:
Mikaels bod
Manglende info på hjemmesiden
Biografsalen
Selvbetjeningen
Har folk noget de gerne vil have forbedret, eller syntes var helt vildt fedt og vil have med igen så skriv det i denne tråd.
Det tror jeg Louise har ret i.
Man skal jo også tænke over at der er Unge under 18 tilstæde ved træffet.
Jeg kan ikke se problemet i at der vises Hentai over midnat, hvis der gøres KLART opmærksom på det. Forudsat, selvfølgelig, at det er i overensstemmelse med foreningens generelle politik.
Nice!
Sådan jeg har opfattet det så er der ikke så meget "kamp" om biografen. Tror alle der har ville se noget i biografen har kunne komme til. Jeg tror også hvis man spørger pænt så kan man også komme til hvis der sidder nogen og ser den samme anime på tredje time (ellers kan dem i receptionen hurtigt få dem væk).
Det sagt, så vil kan bestyrelsen til hver en tid gå ind og ændre i reservationerne hvis vi føler det er hensigtsmæssigt. (Dette skriver vi også på selvbetjening)
Edit: Argh, så kommer både pip og kaspar før mig :(
Jeg synes også at der klart skal gøres opmærksom på, at det er hentai og ikke "bare" voldelig anime der ses.
Jeg tror vi skal fortsætte denne diskution i en tråd for sig og lade denne forsætte med at være en tråd til forbedringer
1 to 40 of 40