Der har sikkert været nogen til HAF-eventet, der bemærkede vores lille gruppe af små mennesker :) Men vi har større planer forude!
-Opbygge en hær af småfolk som os! -Tag over de høje(170cm+) mennesker i Kita! -Sprede vores virus til andre anime foreninger! -RULE THE WORLD!
Konceptet: Da jeg kom til Anime Kita var jeg den yngste... Det var da meget hyggeligt(Og det er det stadig), men jeg savnede sgu nogen på min egen alder og højde ;) Nu er vi et par stykker på 14, 15, 16, 17 osv., som med glæde lukker flere ind af vores slags! Det eneste det kræver er at man gider(Og tør) at tilbringe arrangementer sammen med os, så vi står sammen som en lille hyggelig gruppe :)
Indtil videre er vi en håndfuld personer, og JA vi rekrutterer også høje mennesker med et lille sind.
ah elevator-chan. I'll never forget that dinner we all shared on that faithfull night XDDD Neko! Come to next meeting. It's at next anime kita 1am in the graveyards!XD
Wahh!!!! Forced me into battle>_< And all i ever wanted was peace on earth!D:< ...Ok ok world domination for Chibimunchkins is what i want most THEN peace on earthXDDD Lets win this fight neko chan!!~ For da Munchkins!
Louise står i en gråzone. Chibierne vil ikke kendes ved hende fordi hun er for høj og resten af os vil ikke kendes ved hende, fordi hun ikke er høj nok.