Vi har fået nyt forum. Hvis du ikke kan logge ind kan du skriver til teknik@anime-kita.dk, så hjælper vi gerne :)

Gæt en animeserie

Redigeret May 2008 i Off Topic
Noget jeg har savnet lidt fra et gammelt forum, var en tråd der hed: "gæt en animeserie", hvor der var en der postede et billede fra en animeserie og vedkommende der gættede hvor billedet var fra, kunne så poste et nyt billede.

Man skal så lige huske at bekræfte, hvis der er gættet rigtigt. Når svaret er bekræftet, må den næste ligge et billede op. Med mindre man er 100% sikker.

Edit: tilføjelse til reglerne. Hvis billedet ikke er gættet inden for 2 dage, ligger den der et nyt billede op. (af den der havde lagt det forrige billede op)

Edit: Hvis vedkommende der har gættet billedet ikke har lagt et nyt billede op, inden 24 timer, efter at det er blevet bekræftet at der er gættet rigtigt, er det først til mølle princippet!

Så vil jeg lægge ud med et nemt billede ;)

image
«134567233

Kommentarer

• nem? jeg kender den ikk @_@ føler mig dum >_
  • os dig? XD
  • Jeg kender den! Den hedder "Pedobear's Paradise"!
  • Hehe... :på har pedobear da fået ny stil, for de er rimeligt syge robotter dem der ;P
  • Pokémon!
  • Redigeret May 2008
    Et skud i tågen: when they cry

Jeg synes det skal være i orden at fortsætte, hvis man enten kan dokumentere at have ret eller svaret bliver bekræftet af et par stykker andre end spørgeren. Det vil kunne give lidt mere fremdrift.
  • Redigeret May 2008
    Vil jeg give dig helt ret i... Men så skal folk også være helt hundrede på at det er rigtigt hvis de går i gang med sådan noget.

Og nej silas, ikke rigtigt.
  • Wow, en serie jeg endnu ikke har set. :O

Endnu et gæt!! Hayate no Gotoku?
  • Hvad er ikke rigtigt? At det kan give mere fremdrift, at man ikke nødvendigvis skal vente på spørgeren?
  • Jeg gav dig sådan set ret i det med fremdriften, og har også ændret det oppe i toppen.

Sagde nej til at det var rigtigt, dit gæt.

Og det er heller ikke Hayate no Gotoku
  • skal jeg nu til at gætte på sådan noget også ... men det var da noget af en svær serie at ligge ud med. Det er October, November, December altså 3 af Marciano's 12 Sisters lige efter de vipper en lastbil i først afsnit af ofc ^^ Coyote Ragtime Show :P

jeg har ikke rigtig lyst til at smide et billede op så den første der har lyst smider bare et op.
  • Redigeret May 2008
    Hvis jeg søger på coyote ragtime show, finder jeg det her:
    image
    det ligner i bemærkelsesværdig grad ligner kaspars billede.

Det her burde være noget lettere.
    image
  • Et skud i tågen: Ghost in the Shell?
  • Redigeret May 2008
    Faktisk ja.
    Ganske vist SAC, men det må tælle som et korrekt svar.
  • Nogen der kan gætte hvor det her kommer fra?
    image
  • Mit bud er Zoku Sayonara Zetsubou Sensei. Kan det passe?
  • Redigeret May 2008
    Næsten. Det er Sayonara Zetsubou Sensei (altså den første sæson. Zoku er anden sæson).

Her er et nsfw-billede fra en OVA-serie som I kan prøve at gætte lidt på: Klik for at se billede! (NOT SAFE FOR WORK)
  • Er der virkelig ingen der kan gætte den?
  • Redigeret May 2008
    mike, så er det vel din tur til at smide et nyt billede op... ;)
  • Mulrich kunne det være fra "Grenadier - The Beautiful Warrior"
  • Nix, det er ikke Grenadier.

Andre gæt?
  • Jeg kan da godt smide et billede op da det egentligt er min tur?
  • Der er stadig ingen der har gættet det sidste billede jeg smed op. >_>
  • Nej men jeg gættede stadig det første.
  • Jaja, selvfølgelig, men da du ikke smed et nyt billede op gjorde jeg det.
  • Du må lige give ham et stykke tid til at gøre det mulrich, og han skal jo også have din bekræftelse på at det er rigtigt...

Hmm... Mulrich det skulle vel aldrig være naruto. Men det ligner nu mest af alt en 65 E... hehe :p

Men kan du ikke bare smide et op, mike. Der er vist ikke nogen der kan gætte den der... Selv om det nu er et godt billede. :D
  • Okey... Den her burde være nem for Mecha elskere.

image
  • Aner ikke hvor det er fra, Mike.

Siden der ikke er nogen der kan gætte det andet billede, så må jeg vel hellere afsløre det. Det er fra Koharu Biyori, afsnit 1 (af 3).
  • Outlaw Star? Selvom jeg tvivler...
  • Nej desværre ikke Tsubasa ^--^
Log in eller Registrér for at kommentere.