Noget jeg har savnet lidt fra et gammelt forum, var en tråd der hed: "gæt en animeserie", hvor der var en der postede et billede fra en animeserie og vedkommende der gættede hvor billedet var fra, kunne så poste et nyt billede.
Man skal så lige huske at bekræfte, hvis der er gættet rigtigt. Når svaret er bekræftet, må den næste ligge et billede op. Med mindre man er 100% sikker.
Edit: tilføjelse til reglerne. Hvis billedet ikke er gættet inden for 2 dage, ligger den der et nyt billede op. (af den der havde lagt det forrige billede op)
Edit: Hvis vedkommende der har gættet billedet ikke har lagt et nyt billede op, inden 24 timer, efter at det er blevet bekræftet at der er gættet rigtigt, er det først til mølle princippet!
Jeg synes det skal være i orden at fortsætte, hvis man enten kan dokumentere at have ret eller svaret bliver bekræftet af et par stykker andre end spørgeren. Det vil kunne give lidt mere fremdrift.
skal jeg nu til at gætte på sådan noget også ... men det var da noget af en svær serie at ligge ud med. Det er October, November, December altså 3 af Marciano's 12 Sisters lige efter de vipper en lastbil i først afsnit af ofc ^^ Coyote Ragtime Show :P
jeg har ikke rigtig lyst til at smide et billede op så den første der har lyst smider bare et op.