Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Nå, så er der snart karneval. Skal man forvente at se nogen af jer udklædt i optoget? eller er i sådan nogle tilbage holdte festaber ;)??

Og hvis i ser mig, skal i ikke forvente at det er i ædru tilstand :p
    •  
      Zemi
    • May 22nd 2008

bor ikke i ålborg, så...
  2.  
    æv da..

Kommer selv udklædt som elver...

Og temaet i år er "Magi i luften"
  3.  
    magi i luften... go kender! bare noget lort jeg er ca. en halv meter for høj og bor i Århus XD
  4.  
    PURU RIN!!!
  5.  
    Skal til Aarhus, så jeg vil være fraværende til optoget.
    •  
      LiQU
    • May 23rd 2008

Mine chefer kommer klædt ud som "Den Perverse Julemand" og "Hobo Jule"... *suk*
  6.  
    Hehe.. Nice... "Den Perverse Julemand" genialt.. :D
  7.  
    Wont get to see any of it cause working all day on a PART TIME job>_> (Learn the definition of part time will ya boss?) ALSKFOND:< Anyone here gonna actually be in it?
  8.  
    Jeg var der sidste år, men jeg ved sgu ikke lige med i år igen. Jeg deltog sidste år og spillede på cornet :)
  9.  
    honestly.. I don't even know what ya'll do there xD
  10.  
    tsk tsk... Hvor er i bare kedelige...

God musik, festlig stemning, masser af øl, let påklædte damer og mere øl ;P Det er fandme sådan man slutter sit semesterprojekt af... :D hehe...
  11.  
    Er det den her slags letpåklædte damer du mener?

12.  
    Hehe... FEEED... :p Nej tænkte nu mere eksotisk ;)

Men fuck hvor nice kostumer og opsætning.. Glæder mig til at høre de forskellige bands der skal spille :p
    • PIP
    • May 24th 2008

jeg tænkte det nok ... let påkældte damer det var derfor kaspar er så vild med karnevallet
  13.  
    Det er fra sidste års karneval. En hollandsk trup.
    •  
      Shin
    • May 25th 2008

Hvis det var det der var der i går? så liner Ålborg nu en losse plads
  14.  
    Ja, er karnevalet, og det var mega nice... Total vilde udklædninger, og der var bare vildt festligt... Og skal ellers love for at der var mange lækre damer og sprut og øl ud over det hele.. :p Ligger nogle billeder op lidt senere... ;) Der var også en i picatju kostume :p
  15.  
    wow... hvad er det for en måde at stave pikachu på? (hvis det ellers er pikachu du tænker på XD)
    • PIP
    • May 25th 2008

lol til kaspars måde at stave pikachu som nikray siger ^^

jens der er nu dejlig pænt og rent, de kører med fejemaskiner lige efter alle menneskerne
  16.  
    Hehe.. ja ok.. kan jeg godt se.. :p
  17.  
    Stadig glasskår på veje og cykelstier x_x
    Heldigvis er jeg god til at køre udenom.
  18.  
    Ahh yea I saw a Kaka-sensei cosplay at carnival!!!!<3 *squeals*
    • PIP
    • May 26th 2008

jeg synes altid der er glasskår på cykelstierne ... dem har de i hvert fald aldrig været gode til at fjerne :(