Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.
Rigtigt nok, det theme vi bruger nu til forummet har vi ikke ophavsretten til. Er et theme udgivet til vanilla, uden nogen egentlig licens. Planen har altid været at have det samme tema på forummet som selve hjemmesiden. Der har dog aldrig været tid til at lave temaet. Men håber på at der er mulighed for at få dette ændret når vi finder et nyt logo/maskot.
Det vi er mest obs på at have ophavsretten til er det kildemateriale der findes, dvs billeder og grafik. Hvis vi har ophavsretten til det er der ikke noget problem i at bruge billederne i kombination med eksisterende filer fra phpBB3 og udgive dem under phpBB3s licens.
Men nu skal vi jo nok have et ny tema først, og så skal jeg lige have set på hele phpBB3 vs. SMF1/2 delen. En overordnet vurdering er at det kan tage op mod en måned før der kommer et test forum op. (skal jo også modificeres så det fungere med selvbetjening).
Der var snak om at få lavet noget mere pr. Men tror ikke vi fik det med til sidst hvor folk kunne melde sig til de forskellige opgaver. Pt. er Helge og Yakitawa i det eksisterende pr råd. Er der flere der gerne vil med i rådet og hjælpe med at lave noget mere pr for anime Kita er de velkomne til at skrive her. Så tilføjer jeg dem...
Og du er på ^^
Jeg skal nok hoppe rundt med mit kamera til de kita-træf jeg nu engang kommer til, nu hvor jeg har købt mit eget :P