Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.
Må sige det samme som Mulrich ville meget gerne komme men kan ikke om torsdagen.
Onsdag eller Fredag havde ikke været noget problem for mig
wee jeg kommer
Så blev mødet afholdt og det var dejligt og se så mange mennesker. Der kom mange gode ideer og forslag på bordet samt der blev oprettet en række råd som står for at få ført nogle af disse ideer ud i livet.
Hvert råd består af nogle medlemmer samt en kontaktperson i bestyrelsen. Følgende råd blev oprettet:
Sushi Aften / Workshop (vi tager ud og laver og spiser sushi sammen)
Tilføjelser til WWW rådet (sørger for at holde anime-kita.dk opdateret)
Origami rådet (på samme måde som sidst)
Stemnings rådet (sørger for pyntning af lokaler til træf)
Udvikling af konkurrencer (i første omgang en erstatning til lynquiz)
Dedikerede fotografer til træf
Brætspil rådet
Udvidelse af PR rådet
Yderligere blev der snakket om at:
Følgende blev forslået men der var ingen der meldte sig til at føre det ud i livet.
Der blev også snakket om at Anime Kita deltager i et foreningsmarked hos Aalborg Bibliotek d. 13 september.
Det var lige det jeg kunne få ud af referatet, har jeg glemt noget så skriv endelig. Jeg sender e-mails ud til alle der er kommet i råd i løbet af i dag.
Lyder godt der er nogen der vil hjælpe med det tekniske...
Jeg er i gang med at se på nyt forum software, og valget står lige nu imellem phpBB3 og SMF1/2, man kan følge status her.
k4emic, jeg vil da gerne hjælpe dig på vej med PHP hvis du har lyst til at se på nogle opgaver. Der er en liste over eksisterende problemer her. Det er dog ikke alt der kræver PHP, men der er lidt her og der. Skulle du finde noget du gerne vil arbejde på (behøver ikke være på listen) så skriv til mig, så skal jeg nok hjælpe dig i gang.
Yakitawa, hvis vi vælger phpBB3 så skal du nok få lov til at rode med themes til det ^^