Tror desværre jeg springer over. Det er en længere køretur for en dag, og desuden skal jeg sikkert bruge næste weekend på at lave "personal identity stuff", som skal afleveres i uge 41.
Aabybro Ligger da ganske Let Fra aalborg. Oh RIte... For dem der ikke bruger Rejseplanen / other such things Så kan i tage en 70/71/200 til aabybro. I kan også tage en bus Nr. 2 Fra aalborg. Men Det er langt mere problematisk da den ender i den anden del af byen
Eller også kan jeg tage et par stykker med hvis jeg kommer forbi en af dagende :P Kunne hvertfald godt finde på at tage der op to af dagende eller lignede.. Er det meningen det skal være alle dagende eller kun en af dem, og i såfald, så håber jeg du har plads til at folk kan sove..
Roight for at holde det opdateret Det sker i denne weekend. Fra lørdag den 3 til Søndag den 4. Vi starter... Når folk kommer. Regner med at folk vil ankomme omkring en 12-13 tiden. Der er plads til en 8-9 stykker. kan godt få plads til flere hvis folk skriver sig på at de kommer. Da jeg er interesseret i at vide hvor mange jeg skal lave mad til
Jeg har 2 sofaer, en lånt sofa af en anden beboer + min egen seng. Kan hive en madress ind og en oppustelig madres. Jeg har selv 2 dyner. og vistn ok en sovepose et eller andet sted. Så først til mølle.
Adresse Østergade 109 9440 Aabybro
kontakt informationer Msn: Mads@eduko.dk 61 71 31 40
Roight Jeg regner ikke med at flere signer op for dette lille event og medmindre Neros kommer og han fortæller hvor mange han tager med, hvis han da tager nogle med
Har ikke tid. I dag har jeg lige været med ud at hente to welly lucky guys, der kom lige fra København efter at have mellemlandet i Frankfurt fra Sa Francisco og i morgen kører hele familien så til sort sol(Som er et fænomen, da det er fugle, der dækker solen til og ikke en solformørkelse af en art) og kommer først hjem søndag, hvorefter det går rask mod både Vittrup og Dronninglund på samme tid(tror jeg nok) men ville ellers gerne have været med, hvis forældrene ikke lige mente, at man vist godt liiige ville tage ungerne med til sort sol og tilmeldte dem uden at spørge.........(Vendelbo-veteraner, tsk tsk(Endnu et spejderfænomen..))
Ej! fandme ikke fair.. en kammerat sagde han holdte LAN i den her weekend og her er der Anime event! hva fanden er det også for en lorte lørdag man skal blive 25 på X3 (stærkt utilfreds med sin fødselsdags dato!!)
Men jeg kan godt komme, men det bliver sikkert kun Lørdag.. Kunne godt trænge tilat få lidt Neros tid (hvilket jeg ik' har haft meget af på det sidste) :P
Der er rigtig lang tid til At der er Kita træf, så det giver jo mulighed for at gennemtænke et cosplay tema. Men jeg har nogle problemer med det: folk.
Er der nogen der er friske på noget cosplaying? gerne hvor man kommer som to sammen, eller en støre gruppe. Så er er nogle som er friske på at mødes til en sludder om noget cosplaying og noget brainstorming?
just to point you in the right direction. ja det er et godt stykke tid til der er Kita Træf igen. Men der er små Chibi Events som vi kalder dem der sker hver månede. nogle gange flere gange. Kunne være du ville kigge på dem. Ellers så Ved jeg der er en del folk der altid er friske på at cosplay. Og der er også en god del grupper inden for kita ^^
Tek: Er der nogle bestemte cosplays, du tænker på? Jeg er medlem af en større cosplay-gruppe, og vi cosplayer også sammen med gæstemedlemmer, så mon ikke vi kunne finde ud af noget, hvis cosplays'ne stemmer overens? :3
Hvad: Et hyggeligt privat get-to-gether arrangement i anledning af Karneval Hvornår: Lørdag den 28. maj. Klokken 14 Hvor: Havrevangen 15. 2 th. 9000 Aalborg Hvor meget: Gratis aldersgrænse Minimum 16 år. Deltager begrænsning: omkring 15-18 stykker
Hej I anledning af at der nu er Karneval vil jeg gerne afholde et arrangement. I skal være velkomne til at kigge forbi hvis i har lyst. Der er en aldersgrænse på 16 år da dette er minimums alder for at drikke i følge loven. Og dette ser jeg bliver overholdt, da der vil være alkohol tilstede
Da det er et privat arrangement. ser jeg folk enten tilmelder sig via Madsboelsmand(dendersnablea)eduko(dot)dk eller Telefon 6 1 7 1 3 1 4 0