Jeg opretter lige en tråd dedikeret til at annoncerer mindre private arrangementer som der blev efterlyst i forbindelse med vores diskution om Anime Kita's fremtid.
Jeg opfordrer dog at tråden kun bruges til at arrangerer arrangementer der stemmer over ens med foreningens målsætning.
For at sparke gang i det hele vil jeg selv inviterer folk forbi lørdag den 4 oktober til en omgang Anime/Guitar Hero eller lign... hva enten der er mest stemning for det ene eller det andet skal folk være velkomne.
- Jeg vil være hjemme fra det tidspunkt folk begynder at komme indtil den sidste er taget hjem - Der kan sagtens arrangeres fælles aftensmad som alle kan være med på, skal bare ha et antal inden 13 på dagen.
Håber folk vil støtte op om det så vi kan komme igang med at give medlemmerne det de vil ha :)
Mig og nogen af pigerne fra anime-kita har besluttet os for at lave anime sleepover's som vil ligge nogle forskellige weekender hjemme hos en af os (næste gang er hos mig) :-) Umiddelbart må man da godt sige til hvis man er interesseret i at være med og så kan vi se hvor mange at der er plads til ^_^
hmm.. 3-4 i sofaen 1 i lænestolen og med lidt god vilje 3-4 på gulvet hvis man tar noget lækker med at sidde på eller ligge på. kommer der 10 er der ik meget plads til andet end at sidde foran kassen i hvert fald!! overnatningsmæssigt kan der med lidt god vilje og nogle af de små folk villige til at dele sengen uden problemer være plads til 10mand fordelt på 3 mindre rum
Men det er da så nemt i bare kigger forbi i morgen og ser an :P
jeg må desvære melde afbud. holder game night med vennerne i dag, så får ikk så meget søvn. og vil gerne bruge i morgen til at få vilet ud efter kita... har ikke fået så meget søvn i løbet af ugen XP Men håber da i får en hyggelig dag ; )
Så er den gal igen, imorgen onsdag d 8 okt mødes vi nogle stykker hos mig og starter konsollerne op, folk skal være velkomne så længe der stadig er plads :)
argh pals kan ikke der har allerede andre planer :( forresten så har jeg en høne at plukke med dig! var nede i bog og idé efter nogle magic kort og finder ud af at du har købt hele deres lager O.o så er nød til at vente til næste uge så vi er jo nok snart nød til at lave et magic arrangement :D
Ka desværre heller ikke T_T damnit, jeg har en lorte-portefolio jeg skal se til indtil imorn, og jeg har pissetravlt --___--" Men folk må hygge sig... hyggenygge
Skaya vi kan prøve at samle folk til at se den der serie vi kom lidt igang med med de der dimser der har de der mærkelige øre og ham med den dims foran ansigtet..
Oi, det lyder ellers sjovt alt det I har gang i her. Jeg er desværre ikke hjemme i Aalborg før sidst på måneden. Er på et virksomhedsophold ved et reklamebureau i Hanstholm. Men glæder mig til at se jer igen og en masse dejlig anime :3
Honestly.. I'd take prez with a gun over prez with a cake. He's totally letal with cake =/ Which is why i'm coming prepared with the chibi army this time