Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

1.  
    Jeg opretter lige en tråd dedikeret til at annoncerer mindre private arrangementer som der blev efterlyst i forbindelse med vores diskution om Anime Kita's fremtid.

Jeg opfordrer dog at tråden kun bruges til at arrangerer arrangementer der stemmer over ens med foreningens målsætning.

For at sparke gang i det hele vil jeg selv inviterer folk forbi lørdag den 4 oktober til en omgang Anime/Guitar Hero eller lign... hva enten der er mest stemning for det ene eller det andet skal folk være velkomne.

- Jeg vil være hjemme fra det tidspunkt folk begynder at komme indtil den sidste er taget hjem
    - Der kan sagtens arrangeres fælles aftensmad som alle kan være med på, skal bare ha et antal inden 13 på dagen.

Håber folk vil støtte op om det så vi kan komme igang med at give medlemmerne det de vil ha :)
  2.  
    yai regner da med at dukke op :)
    skal jeg så ikke tæske dig i pokemon? ;)
    hvornår regner du med at starte op?
  3.  
    Mig og nogen af pigerne fra anime-kita har besluttet os for at lave anime sleepover's som vil ligge nogle forskellige weekender hjemme hos en af os (næste gang er hos mig) :-) Umiddelbart må man da godt sige til hvis man er interesseret i at være med og så kan vi se hvor mange at der er plads til ^_^
  4.  
    Cold: jamen når du har lyst til at komme så er døren åben, bare skriv hvornår det ca er.

Skaya: Jeg er klar de weekender jeg kan passe det ind, og stiller som sagt gerne lejligheden til rådighed hvis det blir nødvendigt :)
  5.  
    Hvor stort er det at du bor og hvor stort er dit tv? ^_^
  6.  
    hmm.. 3-4 i sofaen 1 i lænestolen og med lidt god vilje 3-4 på gulvet hvis man tar noget lækker med at sidde på eller ligge på. kommer der 10 er der ik meget plads til andet end at sidde foran kassen i hvert fald!! overnatningsmæssigt kan der med lidt god vilje og nogle af de små folk villige til at dele sengen uden problemer være plads til 10mand fordelt på 3 mindre rum

Men det er da så nemt i bare kigger forbi i morgen og ser an :P

Tv'et var det som var sat til i Gameroom, 40"
  7.  
    jeg må desvære melde afbud. holder game night med vennerne i dag, så får ikk så meget søvn. og vil gerne bruge i morgen til at få vilet ud efter kita... har ikke fået så meget søvn i løbet af ugen XP Men håber da i får en hyggelig dag ; )
  8.  
    Hehe.. Der skal jeg se anime med nogen andre fra anime kita ^_^

.. Men lyder da godt.. :-)
  9.  
    hmm regner med en 2-3 tiden højst sansynligt
    man skal jo lige have sovet ud først :D
  10.  
    Sorry palz, der er en fest der kalder... Mit skema er noget booket, alt for meget at tage sig til... ;)

Men fedt at se det gode initiativ. En anden gang er jeg helt klart med...
  11.  
    Ups! For kort varsel ^_^
    Havde jeg vidst det tidligere kunne jeg nok godt have kommet.
    •  
      Zemi
    • Oct 4th 2008

wasn't there something about the chibi's could come over with da rock band at halooween~ ?
    X3
  12.  
    well synd og skam helge.. men du kan da nå det endnu :P

Zemi: ofc
    •  
      Zemi
    • Oct 4th 2008

: D yay~
  13.  
    Så er den gal igen, imorgen onsdag d 8 okt mødes vi nogle stykker hos mig og starter konsollerne op, folk skal være velkomne så længe der stadig er plads :)

indtil videre bliver vi følgende:

Kenny
    Tsubasa
    Zarsu
    Palsgaard
  14.  
    Hvor er det at du bor henne af?
  15.  
    lige i starten af skalborg..

Lyngholsvej 7 2tv, 9200 Aalborg SV
    • PIP
    • Oct 7th 2008

noo jeg kan ikke komme :( vi har ejerforeningsmøde :/ ...
    •  
      Zemi
    • Oct 7th 2008

bor i århus så~
  16.  
    Vi må lige se om jeg kan nå at lave lektier og sådan inden da... :-)
  17.  
    Palz, nu igen. Kan desværre heller ikke komme denne gang, jeg skal i biffen og se Arn 2.. :S
  18.  
    argh pals kan ikke der har allerede andre planer :(
    forresten så har jeg en høne at plukke med dig!
    var nede i bog og idé efter nogle magic kort og finder ud af at du har købt hele deres lager O.o
    så er nød til at vente til næste uge
    så vi er jo nok snart nød til at lave et magic arrangement :D
  19.  
    O: !! When an where? I can try to come o.o I dunno if i can tho :<
  20.  
    Try reading the thread, Taco. Dates and addresses should be easy to recognize, even for you.
  21.  
    All that danish.. Hurts my brain ~.~ Fine fine tho.. although all i found last i looked was place. what about time?
  22.  
  23.  
    yes i know tommorow but i meant like a time. like am/pm kinda time X.x Just arrive whenever? Well at the least i'll try to come~
  24.  
    fell free to drop by anytime after 1300 (that's 0100pm) :P
  25.  
    lol :P
    •  
      SoYa
    • Oct 8th 2008 edited

Ka desværre heller ikke T_T damnit, jeg har en lorte-portefolio jeg skal se til indtil imorn, og jeg har pissetravlt --___--"
    Men folk må hygge sig... hyggenygge
    •  
      k4emic
    • Oct 8th 2008 edited

Wuhahaha! We're enjoying ourselves! :D

Men god arbejdslyst med portfoliet. Jeg har lige afleveret mit endelige projekt for mit første hovedforløb og skal vise det frem i morgen D:
  26.  
    Wee~ Was fun<3 Sucks i had to go home uber early like some little kid :< Thankies for the fun tho
  27.  
    Tusind tak for en fed aften, hyggede mig bravt og håber i gjorde det samme.. lad os gøre det igen snart!! :D
  28.  
    YUSH TIM BURTON MOVIE NIGHT AT PALZGAARDS!!!~ SATURDAY NIGHT BE THERE!X3 And yes i DID ask for permission~
  29.  
    Yep Pals.. Det skal klart gøres igen ^_^

Darksoya.. Jeg tog bare lektierne med og jeg var da næsten ikke asocial ;D

.. Nogen der skal noget fredag til lørdag? :P
  30.  
    Kan ikke i weekenden, der er jeg i Århus til fødselsdag... :( Fedt at se at i får lavet nogle ting... Sådan skal det være
    •  
      Zemi
    • Oct 9th 2008

håber på at komme til ålborg i weekenden : D
  31.  
    I wish i could hold some stuff an i would but it's not that much fun when u still live with parents XD
  32.  
    Skaya vi kan prøve at samle folk til at se den der serie vi kom lidt igang med med de der dimser der har de der mærkelige øre og ham med den dims foran ansigtet..
  33.  
  34.  
    det ser ud til at være de dimser ja
  35.  
    Oi, det lyder ellers sjovt alt det I har gang i her. Jeg er desværre ikke hjemme i Aalborg før sidst på måneden. Er på et virksomhedsophold ved et reklamebureau i Hanstholm. Men glæder mig til at se jer igen og en masse dejlig anime :3
  36.  
    Daphne! ^_^

.. Og ja, jeg regner med at tage derhen.. Så hvis i er bange for mig, så kan i gardere jer ;D
  37.  
    NYT arrangement!!

Min lejlighed bliver åbenbart invaderet af chibi'erne i næste weekend.. nogen der vil komme med moralsk opbakning og kage?

alle er velkomne
  38.  
    Er du sikker på du ikke hellere vil have et gevær?
    •  
      Zemi
    • Oct 19th 2008

jelly beans? i neeeeeeeeed jelly beans <3
    •  
      Zemi
    • Oct 19th 2008

gun!? D:
    if you kill us you have no one to control the slaves!
  39.  
    Honestly.. I'd take prez with a gun over prez with a cake. He's totally letal with cake =/ Which is why i'm coming prepared with the chibi army this time
    •  
      Zemi
    • Oct 19th 2008

they can't tortur you now min! i'll protect you<3
  40.  
    i will probably come too .3 not quite sure though... i hope i can! and dont worry Min, we wont let the evil tallie overfeed you with cake again XD