For tiden bliver det mest til Clannad, hvad angår anime. Af manga læser jeg Karekano, Skip Beat, Fullmetal Alchemist og Emma. Glæder mig så meget til næste bind af Emma.
Tak for rådet, Tsubasa ^^ Det kan være utroligt svært at finde ud af, hvilket manga chapter det nyeste Shippuuden episode svarer til, for der er ting i animeen, som der ikke er i mangaen, og omvendt... I teorien ville jeg få mest ud af at læse/se begge dele, men mangaaen går for hurtigt, og animeen for langsomt, hvad angår storylinen.... Tror bare jeg vil følge med via spoilers, og så høvler jeg hele "lortet" igennem i sommerferien, så skal det nok gå fint ^w^
Oi Riccio, skån dig selv for yu-gi-oh...min hjerne havde en kortslutning for nogle år tilbage og jeg så hele (OMG HELE) serien...jeg kommer til at riste stille i helvede når jeg dør for det, og tro mig det er den ikke værd! (hvis du absolut ikke kan holde dig fra den, kan jeg anbefale at hoppe frem til de sidste ca 30 episoder, hvor serien til min store overraskelse rent faktisk var nogenlunde)...
Selv er jeg gået i Soul Eater, og føler mig ret sikker på at mindet om den kan få de første 100 år ristende i helvede til at gå hurtigt :P den smule manga jeg får læst er selvfølgelig Bleach \o/
HunterxHunter Ergo proxy. Dog var jeg så dum og låne den ud til en ven så kan ikke se den færdig Utawarerumono or what's it's called. Skal til og se en der hedder Soul hunter. glæder mig til og finde ud af hvad der sker i den ^^
Anime: Lige for tiden er den nok mest Eureka Seven, da det er den anime jeg arbejder mig igennem. Eller er jeg ret glade for de "current airing" anime'er som jeg ser: Naruto: Shippuuden Bleach Gintama Clannad ~After Story~ (desværre kun én episode tilbage - summary episode) Soul Eater
Alle 6 har på MyAnimeList.net fået 9/10 af 10 af mig :)
Anime: Tja, min computer har været i stykker i en tre måneder nu, så der bliver ikke set anime lige for tiden... (anime på internettet er fy fy skamme skamme, men gør det alligevel)
Manga: Karin (Chibi Vampire?), Soul Eater, Full Metal Alchemeist.
Ah ja!! Brotherhood ligger også på min top 10 lige fortiden. :D I starten syntes jeg ikke Brotherhood virkede lige så god som den første serie, men da jeg nåede op omkring de 10 afsnit, blev den så spændene at jeg ikke kunne få øjnene fra den igen! Serien er meget anderledes fra den første, men ellers var der jo heller ingen grund til at lave den på ny ^^ Er helt vild med Ling og Ran Fan. :3
Øh jeg er besat af "shinshi doumei cross" lige nu, da jeg for et par uger siden har købt alle bind på en gang (JAY - I loves Arina Tanemura) og derudover læser jeg også Welcome to the NHK og mangler også stadig at læse Ichigo Mashimaro færdig.
Anime - stadig igang med Pandora Hearts og lige startet med Aoi Bungaku. Ved ikke rigtig hvad jeg skal synes om Pandora Hearts, men ja, er ca halvvejs og har lyst til at se hvad der sker nu.
oh...så pandora hearts færdig for nogle uger siden...og for mig var det endnu et Square Enix Fail (synes der har været en del af dem på det sidste - eller osse er det bare først nu jeg opdager dem), men den har da en vis charme alligevel...
Selv sidder jeg stygt i Darker than BLACK: Gemini of the Meteor, som til min store ærgelse ikke er længere end 3 sølle afsnit til dato, men NUTS hvor jeg er vild med de 3 afsnit...Synes ellers ikke jeg var så over-imponeret af den originale serie og det univers serierne fortæller om, og fandt personlig en stor del af figurerne drøn-kedelige! men jeg skal ellers love for det er et koncept der vokser på mig (genial oversættelse lol)...især med de nye figurer, den nye Hei og de 2 år som man ikke ved noget om endnu *thumbs up*
Ja syns også det er charmen der trækker pt. i Pandora Hearts, har heller ikke besluttet mig for endnu om jeg gider se det færdigt, men jeg ser som sagt lige hvad der sker her nu her. :/ Ellers vil jeg endelig snart det sidste af Gurren Lagann da jeg stadig ikke har set det færdigt. Er simpelthen så god til at blive fanget af andre nye serier, at jeg glemmer at afslutte dem jeg var igang med....det er mega phail.. T__T"
kender kun alt for godt det med man liiiige bliver fristet af nogle af de nye serier, og så kommer man lidt fra det man var igang med...mangler osse selv det sidste (eller det meste faktisk) af Gurren Lagann - fik vist set 8 afsnit til et træf og så fik jeg ikke samlet op på det da jeg kom hjem-.- *sigh*
Hvad jeg er mest besat af lige nu.... det må være: Fairy Tail, Kobato og Nyan Koi! Jeg læser Fairy Tail manga'en og den er lige begyndt som anime; virkelig underholdene, specielt fordi det' så langt tid siden jeg har læst de første kapitler. ^__^ Jeg er stor Clamp fan så Kobato er en jeg har set frem til længe. Og selv om den pige er total "clueless", så det bare sjovt at se den tøjhund gi hende sådan et møgfald hele tiden. ^____^
Cross Game Jeg vil have mere :O Den formår at lave en ordenlig balance mellem sport og slice of life, meget modsat Prince of Tennis, der handler for meget om tennis til min smag. Desuden er udgangspunktet også væsentligt bedre ^^
Jeg blev virkelig fanget af denne uges "Umineko no Naku Koro ni" episode, da den lavede en ordentlig drejning i plottet, som virkelig var et mindfuck i største stil ^^. Ca af samme stil som man kender det fra Higurashi. That's why I love it <33
Jeg gik i gang med To Aru Majutsu no Index for noget tid siden. Min originale plan var at jeg ville se den mens sideløbende med at de nye Shana OVAer blev udgivet, men for at være ærlig så har jeg ikke set andet siden jeg kom i gang med serien og Shana OVAerne har jeg sat til side indtil jeg har set Index og dens sideløber (To Aru Kagaku no Railgun) færdige. To Aru Majutsu no Index er lavet af samme studie som Shana, så de to serier har en del til fælles (Bla de korte, men ret underholdende, Index-tan og Shana-tan)
Har brugt hele weekenden til at se Great Teacher Onizuka Live action. Bedste live action adaption jeg nogensinde har set, den fanger virkeligt ånden af GTO :)
Som folk nok har lagt mærke til i Get en Animeserie har den serie også fanget mig. venter lige en lidt mere inden jeg afslører hvad det er for en... medmindre folk gætter det.
Eller ja, manga og manga, nok nærmere comic strips :D Jaah, Ita-Chan er über cute :3 Her får du et link: http://sites.google.com/site/hetaliaindexes/extra-stories-index
Har i den sidste tid ik' haft så meget lyst til at se anime, så jeg begyndte at læse nogle fanfics om One Piece og kom i pirat humør. Tror virkelig ikke at jeg vil se serien fra en ende af (ep400+ O_o), men tager lidt stikprøver af episoderne, ligesom jeg gør med Gintama. Synes at OP er underholdende og kommer i godt humør ^^ Er faldet lidt for meget for det umage makkerpar Sanji og Zoro lige nu, haha.