Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Hej:)
    Jeg køber normalt mit cosplay over ebay, men de har ikke altid det helt store udvalg og tit er det ALT for dyrt=.=
    Er der nogen der kender andre sider hvor man kan købe cosplay?

Mange Tak^__^ ~hug~
  2.  

Købe? Cosplay.......!

Der er noget man laver selv.!!!!!!!!!!

3.  
    Hollow: hehe,, neeej,,, sådan noget er jeg ikke særlig god til *Suk*
    så jeg køber:P
  4.  
    I buy mines as well. you dont HAVE to make it =.=" But i've been using ebay as wellX3 And the only cheaper place i knew that was good shipped only to the US
  5.  

Tja

Hvis det er på den måde.

Plejer at lave det selv. tager mig normalt ca 1 år. men har dog ikke lavet noget på mit de sidste 3 måneder.

kig da ind på Cosplay.com

6.  
    MinTako: Godt;) ~hihi~ for jeg er altså bare for dårlig til at sy..XD
    Hmm,, ævæv,, men det er der jo ikke noget at gøre ved:) tak alligevel~hugs~
  7.  
    Hollow: Uuhh:) det er nice du selv kan lave det:D det er cool:P
    jeg kan ikke finde ud af sådan noget=.=

Takker~huggels~
  8.  
    Yah. same here. Growing up in the US thats just somethign they dont teach you.. It's to old daysXDD I'd like to learn though and maybe do half and half but there are still those cosplays i love to much to mess up with trying to make myself. I'll try asking my friend tho i think she knew of a pretty good place. Least the one she bought from there was real pretty and she said it didn't cost her an extreme amount. What are you thinking of cosplaying as?
  9.  

hvad skal du da cosplaye som??

10.  
    OMinTako: ,,,, yea,, that's right:( Poot you~cry~
    Til jpop skal jeg Cosplaye: Lacus Clyne fra Gundam og Elena fra Final Fantasy 7, også tænker jeg også på at skulle cosplaye noget Bleach, men ved ikke rigtig,, hehe,, synes du?
    Hvad cosplayer du? ^__^ ~huggels~

Hollow: tænker lidt på at få fat' på noget Bleach cosplay:)
  11.  
    I'm going as yuna from FFX <3 And then me and zemi will be doing the mokona's from Tsubasa one day and i might also do huntress from Ragnarok Online the last day if it all fits in my suitcase XDD You going with anyone to j-pop?
  12.  
    MinTako: MEGA cool:D mega nice, du har så meget på plads med hvad du skal:) hehe,, i need to get a suitcase, i don't have one......:/

Yea,,, jeg skal mødes med en veninde om torsdagen på banegården der, så tager vi hjem til hende, og om fredagen skal vi hen til hendes veninde, også kommer en af hendes andre veninder, også skal vi til jpop:D hehe,,, men vi må da lige mødes når det er:)
  13.  
    Hollow: tænker lidt på at få fat' på noget Bleach cosplay:)
  14.  
    Der er en del accessories i de cosplays son guns og sværd.. laver i også dem..? :-)
  15.  
    I have an old bow for my huntress cosplay although I've never once remembered to bring of to any of the 4 cons I cosplayed huntress inXD for yuna I was gonna see if my dad could help me with making a staff. No one in my house can sew or anything close but I have my dad to help with props such as that.
  16.  
    That's nice ^_^

.. It's just that I saw a samurai sword somewhere in there.. and some guns.. those are quite hard to make properly.. But maybe that was Nakatsu's Cosplays then..

My cosplay only has like.. Weird bottons and ancle bangle as accessories.. :P
  17.  
    What cosplay are you doing? And yah none of mine have sword or gun. But one like what me an zemi are doing are self made. But we're not doing the real cosplay just like a human form of it. So kinda just bought the diff pieces we thought could look cute for it. Didn't really do at sewing or anything.
  18.  
    I'm making my own from scratch (with help of my mom :P).. Only thing that I'm not making is shoes, strømpebukser, wig and eyelashes.. :P I'm still doing Melfina cosplay.. I don't wanna do Tifa cosplay again and since it takes a long time to make a cosplay, I only have those 2 for now.. And the Melfina one still isnt finished.. :P

I was thinking of making a few simple ones too, but I just dont have the time and I'v used like 1500+kr although I'm not done with this one yet, so I don't have the money either.. :-( Tickets to J-pop comes on top of that.. And J-pop price..
    Anime is a expensive hobby.. :P
  19.  
    Man j-pop price is ridiculus. Double the price of the last con I was at and not even half the size... J-pop is hardly a con to begin with and then they stick us that price.. Mehhh least I don't have to pay for where I'm staying.
  20.  
    Skaya: hey=) jeg er slet ikke kreativ,, så jeg køber altid det jeg skal bruge.....:)
    cosplayer du Melfina fra Outlaw Star? jeg elsker bare den serie^__^
    Yea,, jpop,, er mega dyrt:/
  21.  
    Ja, Melfina fra outlaw star.. :P

.. Men guns og samurai sværd, der ligner, er mega dyre.. :-)
  22.  
    Skaya: Nice:)
    har en veinde der har købt et sværd til 700,- det er så også mega flot:) men har jeg ikke lige lyst til at give:P kun engang jeg har alt for mange penge..XD
  23.  
    Mmhm.. Men én ting er jo et sværd og en anden ting, er et sværd det har samme dekorationer og form som éns cosplay person.. ;-)
  24.  
    Skaya: yea. det har du ret i:) ellers må jeg lave chibi bleach:
    har nogle mini sværd..XD

Arrr,, kan ikke få den til at vise billede her på:/ vedhæfter det lige^__^
  25.  
    Hvor er de nuttede ^_^
  26.  
    Skaya: tak=) <3
  27.  
    Hehe np.. ^_^
    •  
      Zemi
    • Oct 22nd 2008

jeg kan ikke få et sværd før jeg er 18 DX
  28.  
    Zemi: ej,, hvorfor ikke det?:/
    <3
    •  
      Kev
    • Oct 22nd 2008

Du skal være 18 for at få en "fuld" våbentilladelse der gør at du må bære det.

Er dog ret sikker på at man med god vilje, kan tilluske sig en samler tilladelse når man er 16, men hæng mig ikke op op det :)
    Mener faktisk også det afhænger meget af hvilken politikreds du spørger i, nogle vil sig god for det, mens andre vil sige nej.
  29.  
    Kev: O.@ yea,, nu du siger det,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,, hehe^^
    men tak:) nu ved jeg da det^__¨
    •  
      Zemi
    • Oct 22nd 2008

uh~ 8D
    i'm totally gonna wnat that for me B-Day XD
  30.  
    zemi... tror du DU kan gøre det når du er 16? XD
    • PIP
    • Oct 23rd 2008

du skal jo begrunde hvorfor du gerne vil have din våbentilladelse ... våbensamlinger eller ved brug i kampsport kunne fx være begrundelser ... men det gør jo ikke at du bare kan vade rundt med det ;)
    •  
      Zemi
    • Oct 23rd 2008

skole masakre :3
    vil gerne have folk husker hvor meget jeg hader min skole og alle de hjernedøde mennesker der er der ^^
  31.  
    Lol... Kunne være superfedt at skrive skolemassakre som baggrund for mini sværd... Kunne politiet mon tage det seriøst... :P
    •  
      Prime
    • Nov 17th 2008 edited

Well no idea til hvad jeg kan cosplay som men her er et billede så folkens kan bedømme

Håber jeg laver det rigtigt
    http://i4.photobucket.com/albums/y105/Swuppah/HPIM7181.jpg

nope. Kan kun give jer linket så må i selv bedømme
    •  
      Zemi
    • Nov 24th 2008

dude!
    cosplay pikachu~
    : D
  32.  
    NEVER!
    • PIP
    • Nov 25th 2008

jeg har også sagt til kaspar at han skal tage og cosplay pikachu ;)
    •  
      Zemi
    • Nov 25th 2008

aww~~why not? D:
  33.  
    because........

DO

NOT

WANT!!!!!!!!
    •  
      Zemi
    • Nov 26th 2008

don't want what? : O
    to be a super cute pokemon? why not? D:
  34.  
    >.>
  35.  
    Jeg bruger www.cosplayfu.com

De sender også til europa ^^
  36.  
    De skulle os være gode, efter hvad jeg har hørt:)
    Dog har jeg ingen afaringer. da jeg gerne laver mine egne cosplays:)
    Gør det for at spare penge også for at jeg virkelig elsker
    at bruge mine hænder og fordi jeg syntes det er vildt hyggeligt:)
  37.  
    Jeg er dum til det med at sy, så bliver nødt til at købe, og www.cosplayfu.com har et enormt udvalg... Har lige bestilt et Vocaloid Kaito cosplay derfra, som jeg skal have på til næste kita træf, og også hvis der bliver arrangeret noget før... men på grund af den askesky der, kommer det nok ikke foreløbigt... ^^''
    •  
      lolo
    • Apr 28th 2010 edited

jeg laver normalt selv ^^' men ellers kan jeg anbefale fan+friend, det eneste er bare at du skal være opmærksom på størrelserne, der de kan være ret store ;)
  38.  
    Jeg kunne/gad ikke finde den tråd jeg ledte efter, så i må overleve med at jeg poster her!

Jeg mangler lidt hjælp!

Jeg skal i februar måned deltage i en overlevelsestur for nogle tropsspejdere (jeg er den ene af arrangørere) og skal være klædt ud
    som en millitær-dude...
    Planen var oprindeligt at tropsspejderne ikke måtte se mig før den tur, men nu har de jo så set mig og ville nemt kunne
    genkende mig, selvom jeg springer i camouflagen.
    Men eftersom jeg skal kronrages til den tur, tænkte jeg at jeg måske også skulle ændre på noget andet!

Det jeg mangler er: farvede kontaktlinser!
    Jeg ville ikke købe nogen over nettet, uden at spørge nogen til råds og da jeg går ud fra
    at de nogle få af jer har købt kontaktlinser over nettet før, ville jeg da spørge her! :)

Hvor kan man købe dem (en sikker forhandler)??
    Hvor længe holder de? (genbrug eller en-dags?)

Håber på noget feedback!
  39.  
    Ebay er et godt sted at starte. Hvis du køber det rigtige, kan de sagtens holde i et år. Men udover det kender jeg ikke andre steder :)