Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.
FORORD: Dette er starten af en serie anmeldelser som jeg vil prøve at bringe regelmæsigt fremover. Er der nogen man er uenig i eller jeg har misforstået så skriv endelig. Dog er Karakterne altid fastlagt.
Code Geass - Lelouch of the Rebellion R2 5 stjerner ud af 6
Code Geass - Lelouch of the Rebellion R2 er fortsættelsen om kongesønnen Lelouch eller Zero. som efter at have tabt oprøret og dømt af sin egen far til at leve livet som en normal skoleelev med upfundende "minder" igen bliver involveret i oprøret mod overmagten. Serien er fuld af mecha i stil med AS fra Full Metal Panic og det er virkelig guf for fans af ligende serier. Serien starter godt i starten med en meget enkel og dog spændende handlig der virkelig rev mig med i seriens univers. Noget tilsætter spænding til serien er at der hele tiden sker forandringer med enten personerne, politikken eller noget helt trejde. Dette er også seriens svage punkt. Fordi der netop atlif sker noget kan det være svært at følge med. Mens jeg så Code Geass kom jeg flere gange til at tænke på Neon Genesis Evangelion. For hen mod slutningen kommer der flere og flere spørgemål som ikke bliver besvaret før sidste afsnit. Dette bringer mig til det springende punkt. Om man kan lide slutningen? Dette vil lade være op til vær enkelt at afgøre. Men som jeg skrev får den 5 ud af 6 ved mig.
Mere Info: Wikipedia. Anime News Network
EFTERORD: Jeg håber at nogle nu har fået lyst til at se Code Geass. - Jeg vil da også gerne have lidt featback på dette. Så jeg kan høre om det er noget der er vær at forsætte med at lave.
Næste gang: Ouran High School Host Club - Forventet d. 10 Nov
Ok tak endnui en gang skaber jeg røre i andedammen. Lige nogle ting først.
Jeg har aldrig set første sæson af Code Greas kun anden.
Dette er kun et forsøg for at prøve at holde mig selv inde i Animemiljøet.(da jeg har det list svært på den private front. Af samme grund har bestyrelsen overtaget planlægningen af turen til Jpop - Og tak for det)
Jeg HADER når andre fortæller/afsløre handling i en anime/manga for mig. Dette giver mig mindre lyst til at følge med i den frem over.
Jeg har selv skrevet hvert et ord. Ud fra egne tanker.
Hvis folk vil have flere oplysninger kan de kigge på de links jeg har tilføjet nederst
Så jeg fatter ikke rigtig hvad nogle folk pylre over - tag en kiks og tør jeres øjne. Jeg er jo ikke proff på dette her.
ja ja
ved jeg sådan eller ikke selv.
tror det har noget at gøre med at der var en der fortalte mig handlinge i mange detaljer. kan dog ikke huske det
Øhh Hvor vil du lige hen med det?
Næsen i panden, Lol fatter ikke lige hvad du mener med det. Nåh pyt.
Anyway tak til alle sammen for responcen på dette, Lyder til at jeg forsætter med at poste noget. Som sagt er det Ouran High School Host Club næste gang. jeg forventer at det bliver d. 10 Nov jeg smider den ud.
I denne vil jeg prøve at følge nogle af jeres råd.
Til Tsubasa: Hvad jeg mener med punk 3 er at jeg mister lysten til at se/læse en Anime/Manga hvis folk fortæller handlingen i detajler. der for siger jeg at jeg hader det. Af samme grund vil jeg heller ikke "spolere" oplevelsen af at blive overrasket i en serie. Desvære er jeg en af den slags person der ikke kan stoppe igen efter jeg er kommet igang og derved afsløre jeg meget af handlingen.
Bliv dog voksen Louise.....
Har du nogle kandidater som får turen efter Ouran High School Host Club?
Tror Silas smider et par på, ellers er det kun mig indtil vidre.
Kunne jo være der var nogle som folk hellere ville høre end andre, du kunne jo evt lave en afstemning?
Det håber jeg da, Vil da gerne have at andre kunne lave noget ligende. FX folk der ikke kan lide mine synspunkter (prøver at være så neutral på det punkt) kunne jo bare skrive deres egen anmeldelse. Det med afstemning, jeg havde en ide om man skulle lave en afstemning om hvilke serie der skulle komme næst. Venter dog med det til jeg har list styr på udformningen af selve anmedlsen. Er meget svært at gøre alle tilfredse som du kan se oven over.
Anyway. Tror at jeg prøver igen med Code Greass igen efter et stykke tid men det er kun måske. Og så slutter jeg med at poste her.
Tak for Feedback og jeg kan love at vi ses d.10 nov.
1 to 37 of 37