Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.
Ja, der er lidt stille her på forummet, så for at få startet en ny tråd så kan jeg da lige skrive lidt om hvad der sker bag de lukkede døre på anime-kita.dk
For det første er den nye galleri sektion på anime-kita.dk under opbygning. Det tager lidt længere tid en regnede, da det viste sig at der ikke var noget plugin til typo3 der lavede et galleri som passede pænt til siden, så jeg er i gang med at skrive et helt nyt plugin til typo3 så vi kan få et pænt galleri. Jeg håber at det er klar og oppe om ca. 2 uger, hvis ikke før.
Hvis der er nogen der har lagt mærke til at anime-kita.dk er lidt langsom af og til, eller til tider helt nede, så skyldes det den server i USA som anime-kita.dk er hosted på. Jeg kan dog afsløre at jeg i den nærmeste fremtid får adgang til en ny, og meget mere stabil server i Tyskland, som skulle forbedre hastigheden samt oppetiden meget. Jeg kan dog ikke på nuværende tidspunkt vurdere hvor lang tid det tager før anime-kita.dk bliver flyttet over på denne.
Det jeg er ved at smide op nu er meget simpelt, så det er mest beregnet til billeder fra Kita træf osv... Eftersom det kræver adgang til FTP, eller man har en konto til typo3 systemet. Det vil sige at det egentlig godt kan bruges til fan-art, det er bare ikke så "brugervenligt" hvad angår at ligge filer op, og give dem titler.
Planen var først at lave et egentlig fan-art område når det nye bruger-system var klar, for så at lave et galleri hvor det var let at ligge filer op fra selve hjemmesiden, og give dem titler, lave kommentarer o.s.v.
Men hvis du har noget fanart du gerne vil have op, så skulle det ikke være svært at lave en bruger så du kan ligge fan-art ind på galleriet.
Så som endeligt svar på spørgsmålet: kan det både bruges til kita træf billederne, samt fan-art. Dog er det ikke ret "brugervenligt", så der kommer en anden version af galleriet på et andet tidspunkt, men indtil da kan dette godt bruges...
Så er galleriet oppe, og kan ses fra anime kita hjemmesiden.
Hvis i finder nogen fejl, eller noget der virker forkert så skriv lige en kommentar.
Vil se lidt på animationshastigheden når jeg får min stationær op og rulle igen... tror jeg har mistet min styresystems HDD :(, så hvis ikke jeg kan få liv i den så er computeren nede indtil jeg får fat i en ny HDD.
Er for doven ti at hente filerne ned på min bærbar og rette dem :D, tror vist også der er noget matematik der er blevet forsømt der skal laves.
1 to 20 of 20