Jay! Elsker den her tråd. Det er dejligt når man endelig både kan sætte ansigt og krop (!) på folk herinde i forumet. (@ keki_chan)Du er jo fx en del herinde, men da jeg ikke har været på det sidste træf, kan jeg kun se en del af dit udseende pga dit profilbillede. Det er bare supernice b^_^ Og syns også dit tøj ser supersødt ud :D
Ja! Hvis man ikke kan komme i et cosplay, kan man jo altid klæde sig i noget sødt chibi-agtigt tøj (eller noget andet der på nogen måde virker japansk...), men jeg ved ikke helt om det var det der var meningen i din kjole?... Uanset hvad er den i hvert fald rigtig sød til dig!! x3
Tak :3 yup følte ikke lige for at rende rundt i to lag kimono + hakamaer og paryk, og havde fået en udfordring inde på j-fashion så tænkte det var en god andledning at få den afviklet :3 (det var meningen det skulle være sweet-loli XD)
Aha.. Ja, jeg kender ikke så meget til de forskelige tøjstile, men du fandt i hvert fald en god en. :)
Jeg havde selv overvejet lidt, at komme til træffet i yukata (Nii-san købte en til mig, da han var i Japan) hvis ikke jeg nåede at blive færdig med mit kostume. Mit eneste problem: Jeg aner ikke hvordan man tager en yukata på!! xD
youtube!!! Longe live youtube :3 er næsten færdig med mit haruhi kostume (regner med at ligge sidste hånd på det ved kitas workshop, hvis forældrene giver grøntlys til at jeg tager med :3). Så det bliver nok noget i den stil til næste træf ;D
Anne, for piger er det nemmest (synes jeg), hvis der er en til at hjælpe en. Jeg får i hvert fald altid Morten til at hjælpe mig ellers kan jeg ikke finde ud af at tage yukataen ordentligt på.
Keki_chan: Jeg har normalt lidt svært ved at genkende cosplays af animepiger i skoleuniformer, men kan sjovt nok altid se når det er Haruhi :D hmmm.... nok på grund af det orange sløjfehårbånd... xD Glæder mig til at se dig i kostumet når det er færdigt, du vil helt sikkert se sød ud! :3
Wish og dark_angel: Jeg har også min storebror til at hjælpe mig med at tage den på. Har dog kun haft den på én gang før... Jeg vil gerne have Asger til at lære mig det, men glemmer bare at spørge hver gang han har tid. xD
Jeg tror det kan lade sig gøre at købe noget i København, men formentlig ikke som postordre. Kameko har haft en kimono-arrangement hvor nogen få tog på besøg hos en ekspert på området, jeg kan ikke huske om hun var syerske eller importør desværre.