Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    heeeeey
    ja hvem er hvem?
    nu har jeg været til nogle (2) træf, og så møder man joo, nogle sjove, skøre mennesker, man måske gerne vil skrive med >.<
    men da jeg og måske også andre, kan være glemsomme at spørge om bruger navnet O///O
    så her jeg lavet hvem er hvem forum
    så man kan "efter søge" dem >.<

(ps undskyld stave fejl og gramatik)
    •  
      Wish
    • Mar 26th 2009 edited

2.  
    Indeed.
    Her er jeg. Lidt mørkt, men et af de eneste "ordentlige" billeder af mig fra træffet :P

Hedder forresten Casper. Kan også findes på MyAnimeList.net under samme brugernavn: CaMaVan
    Er blevet klippet ret korthårret igen, så det er nok nærmere mit avatar der ligner mig mest :p
    •  
      k4emic
    • Mar 26th 2009 edited

Det her kvalificerer sig nærmest som et pasfoto.

•  
      Daphne
    • Mar 26th 2009 edited

Jeg har også den del besvær med at huske navne og ansigter ud fra folks avatar.

Det her er mig *smil* [url= http://galleri.anime-kita.dk/?level=picture&id=991
    •  
      Wish
    • Mar 26th 2009

Her kan man da bedre se dig Casper. http://galleri.anime-kita.dk/?level=picture&id=1160
  3.  
    Nå okay så :p Kunne bare selv bedre li' det andet billede :)
    Meget sødt af dig sådan at lede efter gode billeder af mig xD
  4.  
    weeeeee
    så kan jeg meget godt kende jer
    • PIP
    • Mar 26th 2009 edited

mig der stener ^^

•  
      Silas
    • Mar 26th 2009 edited

Den her tråd bliver noget mere anvendelig, hvis folk lægger billederne direkte i tråden, således at man ikke skal gennem en skov af links, for at finde ud af hvem folk er.

Således laver man:
    Aktivt link: {url=(den url der henvises til)}(den tekst du vil skrive){/url}
    Billede direkte i tråden: {img}(url til billedet){/img}

{} erstattes med []
    () ingoreres, de henviser bare til, at der skal sættes noget ind.

Og så skel feltet "BBCode" lige under tekstboksen markeres!
  5.  
    Mig, nr. 2 fra højre :)

•  
      cnc
    • Mar 27th 2009

Det var da egentlig en udmærket idé. Jeg har i hvert fald personligt haft meget lidt held med at sætte forbindelse mellem folk her og folk til træffet. Herunder ses jeg, og i så vid udstrækning som det nu er rimeligt med en lille disclaimer, så havde jeg aftenen før begået den fejl at tage et bad umiddelbart før sengetid, og mit hår blev som følge deraf -- sært.

•  
      sema
    • Mar 27th 2009 edited

Så må vi jo hellere få lagt et billede op ^^

6.  
    må desværre meddele at jeg er for hemmelig til at lægge mit billede op her på siden, øv bøv hva!
  7.  
    Silas >> Ville også have gjort sådan fra starten af, men der er apostrof i mit billeds url, og det er BBCode ikke kompitabel med, og gad bare ikke til at uploade den på imageshack først :p Men anyways, er ændret nu.
  8.  
    CaMaVan:
    Hvad er det da for noget pjat! >:P
    Du konverterer da bare det inkompatible tegn til en escape sekvens, e.g.
    (mellemrum) = %20
    É = %C9
    é = %E9
  9.  
    @ Helge:
    Ja det havde jeg også tænkt mig, men kendte sgu ikke lige den kode for apostrof xD De fleste kender godt %20, men har sgu ikke lige lagt mærke til apostroffens.
    .... og er ikke typen der gider at google den slags :)
    •  
      Wish
    • Mar 27th 2009

Der kan findes billeder af dig i galleriet Pals. :P
    •  
      helge
    • Mar 27th 2009 edited

@ CaMaVan:
    Google..?! Nej, nej :P

Escape en streng

[url=javascript:alert(escape(prompt("Tekst:")));]Escape en streng[/url]

Ok, jeg burde nok undgå så meget off-topic ;)
  10.  
    weeeee
    jeg er glad for i syntes det var en god ide >.<
    så er det nok også meget næmmer at kende folk til træffet Xp
    •  
      Prime
    • Mar 28th 2009 edited

Clearly I fail at this >.<
    •  
      riccio
    • Mar 29th 2009 edited

der er ingen gode billeder af mig i galleriet oo faktis noooget nedern. kun hvor man kan se mit hår.
    så derfor et andet, bare fordi det er synd ikke at vide hvem jeg er.

Silas! det var dig der væltede mig oo fordi jeg sang Terkel i knibe oo

men det er rart at få nogle ansigter på. kan vidst genkende en jeg var i gruppequiz med.
    og en jeg tegnede på. ved så ikke om det er dig xP
    •  
      riccio
    • Mar 29th 2009 edited

har jeg gjordt det rigtigt med det billede? blondier lidt i det oo''

edit (sema): Næsten, formatet skulle have været sat til BBCode ^^
  11.  

This be me..

^^ at Kita..
    •  
      Prime
    • Mar 30th 2009 edited

Nope it will not work. I needzorz helpo
    •  
      k4emic
    • Mar 30th 2009 edited

[img]http://dit.billede.her[/img]

Husk at BBCode under dit kommentarfelt skal være markeret for at BBCode virker.
  12.  
    Var der ikke nogen der havde skrevet en forklaring på det problem i tråden "gæt en animeserie"?
    •  
      Prime
    • Mar 30th 2009 edited

Oh roight. I forgot >.>

IT AR WORKIN!.
    But no hat there sadly ^^
  13.  
    Du forstår virkelig at gemme dit ansigt på det billede ;)
    Du skulle da hellere have valgt ét af dem fra StepMania konkurrencen :D
  14.  
    WildestDrake
    weeee dig kender jeg XD

og det samme med silas XP
  15.  
    @ WildestDrake:
    Er det en gammel Amiga du har til at stå derovre i hjørnet af dit værelse på det billede? :O
  16.  
    Syns selv det billede var bedre end de billeder hvor jeg gjorde mig til grin :P

Men just for the sake of it

Det er mig til højre. Just in case
  17.  
    @ riccio. Er du sikker? Jeg erindre ikke at have hørt nogen synge noget fra Terkel i Knibe, endsige at have væltet nogen for nylig.
    • cold
    • Mar 31st 2009 edited

hmm gonna give it a shot O.o

gotta be working or me angry ;D
    ...
    angry..
    ...
    Woot virker nu, hjælper at læse hele teksten til hvordan man gør xD
  18.  
    Silas: ja helt sikkert oo lørdag aften. meget sjovt. dødede næsten af grin. men det er jeg. for du er københavneren, og du væltede mig omkuld fordi jeg vidst sang det i det stykke jeg sang fra Terkel i knipe. lol
  19.  
    Godt initiativ med tråden!!

Navnet er Kaspar, som jo efterhånden er et meget brugt navn i foreningen :D

PrimeTarget, elsker det billede... Det var bare genialt :D Folk der ikke er bange for at gør sig selv til grin, er essensen af et godt fællesskab.. :D
  20.  
    choppermann: mange tak XD
  21.  
    http://s234.photobucket.com/albums/ee14/sharingan330/?action=view&current=n.jpg
    Et stk. Baka_Chan alias Anne X3
    Ka' altså stadig ik' finde ud af at sætte billeder ind, alt for mange ting at trykke på >.<
  22.  
    Choppermann: Vi har jo kun det sjov vi selv skaber. men mange tak ^^og det var da også sjovt at gøre sig selv til grin foran alt for mange folk man ikke kender ^^
  23.  
    well tror ikke rigtig der er nogle tydelige billeder af mig i nogle af gallerierne O-o hmm

men her er et af de få af mig med rødt hår, hvor man rent faktisk kan se mit ansigt O_o anyways rødt hår, var der nogle der spottede mig til træf, havde jeg en sort trøje og en blå nederdel på O-o skulle ikke mene jeg er specielt høj..
  24.  
    @CAmavan

Jepper Ka du lige tro det er! :D
    Mangler bare 1 Kabel før den virker! :P

@dark_angel

Og ja!
    jeg så dig også derover :P hehe
  25.  
    Drake. Jeg kan prøve at se efter hos mine forældre. De har vist stadig dele til Amiga og C64.
  26.  
    Så må jeg jo også hellere afsløre mit sande jeg.
  27.  
    Arg.. en Mike :p

# Nitsche, total spottet. Rødt hår er noget af det bedste blikfang der findes... Taler af erfaring ;p Meget pæn rød :D
  28.  
    Riccio: Nu kan jeg huske at jeg væltede dig og at du sang fra Terkel i Knibe.
  29.  
    # well lagde også mærke til dig X) du var ovre og snakke lidt med anders på et tidspunkt, meget fascinerende med det stepmania O_O, blev helt forpustet bare af at se på dig trampe løs på de plader XD og mange tak da det var også så fint og nyfarvet lige der X3 hahah
    •  
      Khizai
    • Apr 11th 2009 edited

jeg vil også være med! :3
    rødt/pink hår = WIN!!!! XD

30.  
    Ja, stepmania rules, sådan er verden nu en gang ;)

Wee, en meia :D
  31.  
    Meia
    haha flot så har du taget mig med:P jeg har ellers lagt et billede af mig selv ind X)

choppermann
    det ser i hvert fald ret heftigt ud, hvor meget øver du dig på det? O_o
  32.  
    jamen XD det var det eneste billede hvor jeg ser bare lidt udholdelig ud på XD