Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      jfs
    • May 5th 2009

Er det muligt at få ændret forummet så man kan se vedhæftede billeder direkte i browseren i stedet for at få en download-prompt osv.?
    Jeg har ikke undersøgt detaljerne, men jeg vil tro det handler om en forkert Content-Type og/eller Content-Disposition header. De skal nok afhænge af den faktiske filtype, måske gættet ud fra extension.
    •  
      sema
    • May 5th 2009

Det kunne godt tænkes at problemet ligger i den retning. Hvis jeg får tid kan jeg godt se på det i weekenden, tror ikke det er en større ændring.

Jeg laver lige en ticket på problemet ^^
    •  
      sema
    • May 11th 2009

Attachment test
    •  
      sema
    • May 11th 2009

Så skulle problemet være løst ^^
  1.  
    Folk med windows skal vælge at åbne linket med deres browser (C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe) når download-dialogen viser sig.
    •  
      jfs
    • May 12th 2009

Jeg synes ikke rigtig det løser noget... jeg får stadig en "hvad vil du med den her download?" boks op og billedet kommer stadig i Download-manager vinduet. Alt i alt nul forskel.
    •  
      sema
    • May 12th 2009 edited

Ok, så har jeg misforstået problemet. Jeg troede problemet var at du ikke kunne åbne filen direkte fra download dialogen (som også var et problem før, men er løst nu). Som jeg forstår det vil du gerne trykke på filen og så viser den billedet direkte i din browser (som jeg så også kan læse når jeg læser din første post)

Ser om jeg kan få det rettet inden for en overskuelig fremtid.