Vi er en mindre gruppe,der gennem DKneko har aftalt at starte en Samurai Deeper Kyo gruppe til j-popcon, så ville lige høre om der er nogen her inde der kunne være interesseret :3 intilvidere bliver det lørdag vi mødes.
Indtil videre kommer der: Muramasa - Keki_chan :3 2xAkari - lemogera & Yono (Dkneko) :3 Sasuke Sarutobi - Haku (Dkneko) :3 Yuya - Yokume (Dkneko) :3 Yukimura sanada - Laura :3 Shinrei - Sarah :3 Yun-Yun (Yuan) - Yachiru-chan (Dkneko) :3 Hotaru - Yoshusheep (Dkneko) :3 Kyo - Yukimura-chan (Dkneko):3 Akira - o0Zaki0o (Dkneko) :3
Og til dem der er lige så uvidende som jeg. Hvis man følger url'en, finder man ud af, at SDK står for Samurai Deeper Kyo og at der er tale om en cosplaygruppe.
Jeg tror ikke, at det er det hun mener, men det lyder også som om man lige har lyst til at lege doktor/sygeplejerske for en dag og sy sig selv i hånden(det må vel gøre ondt, har ikke prøvet det dog.. Heldigvis..)
NE!?! Karma man kan da ikk sy sig i hånden!?? elller man kan godt....men det er altså ikke helt normalt at give sig til det helt umotiveret O_________o
Karmaboy, så? Ligesom partyboy fra jackass(Undskyld at jeg sammenligner dig med ham, men det var det første jeg tænkte på, da jeg kom til at tænke Karmaboy(One thing leads to another, u know?)) XD