Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Vi er en mindre gruppe,der gennem DKneko har aftalt at starte en Samurai Deeper Kyo gruppe til j-popcon, så ville lige høre om der er nogen her inde der kunne være interesseret :3 intilvidere bliver det lørdag vi mødes.

Indtil videre kommer der:
    Muramasa - Keki_chan :3
    2xAkari - lemogera & Yono (Dkneko) :3
    Sasuke Sarutobi - Haku (Dkneko) :3
    Yuya - Yokume (Dkneko) :3
    Yukimura sanada - Laura :3
    Shinrei - Sarah :3
    Yun-Yun (Yuan) - Yachiru-chan (Dkneko) :3
    Hotaru - Yoshusheep (Dkneko) :3
    Kyo - Yukimura-chan (Dkneko):3
    Akira - o0Zaki0o (Dkneko) :3

Gruppen har sin egen tråd på dkneko http://forum.dkneko.org/index.php/topic,2416.0.html
    Og sit eget forum :) http://sdk-jpopcon09.forums-free.com/
    •  
      Silas
    • May 20th 2009 edited

Og til dem der er lige så uvidende som jeg. Hvis man følger url'en, finder man ud af, at SDK står for Samurai Deeper Kyo og at der er tale om en cosplaygruppe.
  2.  
    Ups glemte jeg at skrive XD tak for indputtet Silas :P - så er det ændret
  3.  
    Hvorfor fik jeg ikke noget at vide om den gruppe så kunne vi da have lavet mit kustume til et af dem Øv ;( :P
  4.  
    lav to? :3
  5.  
    Hvad med selve Kyo?
  6.  
    vi har en kyo :P havde bare ikke lige fået opdateret listen :3 men så vidt jeg ved, mangler vi stadig en kyoshiro :D
  7.  
    Øv kan ikke nå at lave to :( buhuu ;(
  8.  
    ne??? det er jo først i november ^_^
  9.  
    hmm måske vi må se på det til den der cosplay camp hjemme ved dig hvornår tror du det kan blive
  10.  
    skal arbejde tirsdag og torsdag, men eller skal jeg vist ikk noget lige i nærmes fremtid :P mangler også cosplay mere der skal laves færdigt.. ^_^
  11.  
    nice jeg tror det må blive efter den 30. fordi så er jeg hjemme fra ferie og skal ikke mere camping så efter den 30.
  12.  
    har sendt dig en mail :3
  13.  
    hør kan jeg ikke bare tage med dig hjem efter fårupturen og så måske til den 31 eller 1 så kan vi nok blive færdige med den dragt
  14.  
    ...det var det jeg skrev i mailen :3 skal lige være sikker på at jeg kan...
  15.  
    Ok :)
  16.  
    Forresten så kommer vi nok til at sy i hånden >_____< men skal nok hjælpe til :3
  17.  
    Det er ikke sundt at sy i sin hånd!! :O That's emo!
  18.  
    Jeg tror ikke, at det er det hun mener, men det lyder også som om man lige har lyst til at lege doktor/sygeplejerske for en dag og sy sig selv i hånden(det må vel gøre ondt, har ikke prøvet det dog.. Heldigvis..)
  19.  
    NE!?! Karma man kan da ikk sy sig i hånden!?? elller man kan godt....men det er altså ikke helt normalt at give sig til det helt umotiveret O_________o
  20.  
    Man syr sgu da ikke i sin hånd!
    Jeg stikker da kun nåle i hånden, hvis jeg skal grave en splint ud!
  21.  
    Der blev den joke da vist lige godt og grundigt kvæstet. :'(
    Oh hold så op med at kalde mig Karma!! x3
    :p
  22.  
    Karmaboy, så? Ligesom partyboy fra jackass(Undskyld at jeg sammenligner dig med ham, men det var det første jeg tænkte på, da jeg kom til at tænke Karmaboy(One thing leads to another, u know?)) XD
  23.  
    Karmaboy!!! :3 Kawaii :D
  24.  
    Jam... Jamen!!! Argh... -.-
    Me = Kawaii?? O.o wtf
    :p
  25.  
    Jeg skal så meget have billeder af jer!! min indre fangirl skriger allerede x3
  26.  
    det var sidste år xD *fik forbud mod at tatge med* .... damn...

og i kan lige vove på at lave en gruppe til det her års j-pop.... JEG VIL VÆRE MED D': ...
  27.  
    NOOO! vent.. hvad? jeg var der sidste år ^w^" damn... så vidt jeg ved kender jeg kun en der kommer i cosplay fra SDK ^^