Jeg vil prøve at indføre en lille leg her på forum - en billedstafet.
Reglerne er simple. I det foregående svar, bliver der efterspurgt et billede af et eller andet. Det et-eller-andet skal man så finde et billede af og derefter selv komme med det næste emne.
Det hele bliver lidt sjovere, hvis man prøver at tænke kreativt, men jeg synes, at vi skal prøve at holde billederne til, at have en eller anden relation til Japan, med mindre man har en rigtig sjov ide.
For eksempel, kan man spørge efter noget frastødende nuttet.
Som sagt. Fusk med billederne i photoshop, hvis i har lyst, find en spøjs situation eller fordrej ordene så de får en uventet betydning. Eller bare kom med noget der viser det efterspurgte uden for mange dikkedarer.
Den næste skal levere bjørn
Denne gang må det ikke være bjørn lomborg i det japanske fodboldlandshold spilledragt
Den lyder ellers ret spændende! :D Har godt nok aldrig prøvet nogle visuel novels (ud over nogle primitive flash ones online). Plantevæksten må gå videre til næste person :)
@CaMaVan nej...har ikke e gang set serien :P det var nu nok nærmere Ranma½ :3 Bwah, havde det perfekte billede,men kan ikke huske hvor jeg har set det >_< så må man jo ty til google :D næste....hvad med et billede med temaet "det skulle jeg/du ikke have gjort" :3