Hey! Jeg ser K-ON!...wow...og jeg kan ret godt lide den, og de forskellige chars er alle sjove, og så tænkte jeg hvem der vare JERES ynglings fra^w^
Jeg tror min er Ritsu...hun er mega skæg, har en fed personlighed, og samarbejdet mellem hende og hendes voiceactor gør hende rigtitg spændene :3
(p.s. Azu-nyan gælder også:3 Hvis en af jeres ynglings skulel være Ui, swako eller Yui's childhood friend[kan ikke huske hendes navn] er det også i orden:3)
Jeg ser den godt nok ikke, men læsr den på engelsk på nettet.. Har godt nok ikke læst den i et stykke tid, så jeg kan ikke helt huske hvem jeg synes var sjovest, sødest eller bare havde en glans over sig der gjorde mig glad for at læse om vedkommende, men vil tro at det er hovedpersonen, især fordi *SPOILER!* hun sover med sin første guitar og kun over poses med den XD *SPOILER* Kan bare ikke huske hendes navn.. _ _'''
Ha ha måske..XD Men syntes at den der ligner Konata mest er Ritsu:3 Hmm..det skulle nok være sådan her: Konata: Ritsu Kagami: Mio Tsukasa: Yui MIyuki: Tsumugi
> yngling: i sin ungdom > yndling: mest afholdt > Bare lige for at være på tværs. Søgning på "ynglisg" leder bla. hertil. Jeg anbefaler at man lytter til ordbogen i de nyere versioner af firefox.
> Men den giver mig ikke MERE lyst til at se serien. 0__0 Goody, mere K-ON! merchandise til os andre.
>> Men den giver mig ikke MERE lyst til at se serien. 0__0 >Goody, mere K-ON! merchandise til os andre.
Intet problem! :) Køber ALDRIG merchandise! Desuden er der heller ikke nogen, med undtagelse af jer på dette forum, der ved at jeg ser anime og de skal heller aldrig få det at vide! :) Så hvis jeg købte noget merchandise ville jeg sandsynligvis blive opdaget... XP
He he har ikke så mange penge til merchandises:] eller...jeg sparrer op til J-popcon for at kunne købe en masse merchandises, så det er lidt to sider af samme sag >w< har ikke så mange men er faktisk lidt af en samler..:] Har samler-spirit x3
Jeg har aldrig købt merchandise, men for tiden er jeg ved at nasse på min far til at købe et Fullmetal Alchemist ur og ønskede engang en Kumagoro-bamse, selvom den var udsolgt på den officielle engelske side for Gravitation.. Nedtur _ _'''II
Jeg startede med at se K-ON! og jeg kan delvis li' serien, men den er nok en tand for meget MOé til at falde i min smag. Det er nogle søde sange og musik videoer ellers, ville dog ønske, at der blev fokuseret mere på når de træner end når de holder te-selskab, men det er vel den del, hvor det meste af charmen ligger.
Mistede lidt lysten, da jeg fandt ud af at historien gentager sig selv på mange områder efter afsnit 8 eller noget. Jeg vil vende tilbage til serien når pigerne engang får deres gennembrud på den helt store scene.
Jamen de har da optrådt:3 Og de får et nyt medlem>w< Thja, at der blievr fokuseret på tepausen er nok en del af deres bands "stil":3 det viser at selvom de ikke fokusere så mefet på at træne, så er de gode til at optræde fordi de elsker musik:3