Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Tråden er ikke blevet brugt siden oktober, så tror lige jeg sender et billede ind xD
    (blev egentlig færdig med det før jul, men har været for doven til at lægge det ind ^.^')
  2.  
    O.O O//O Sooo cute! >//<
  3.  
    Ahaha, arigatou! :3
    •  
      Wish
    • Feb 13th 2010

Agreed, hun er sød. Det er jo hende du cosplayede. ^^
  4.  
    Ja, det er rigtigt! ^.^
    Håbede på at nogen ville genkende kostumet, hehe :p

(Ps. det er en mand... x3)
  5.  
    Yush!! Det er helt klart ham!! :3 hvor er den bare flot. Farverne er bare så kønne O_O
    More more more!! :3
    •  
      Wish
    • Feb 14th 2010

Uh... sorry. ^^;
  6.  
    Ahaha, var også i tvivl om det var en mand eller kvinde første gang jeg så ham. xD
    De laver et par jokes med det i spillet! ^.^

Pheeeew, den her tog lang tid at lave... ~.~
    But here it is. Den eneste pirat jeg elsker mere end Jack Sparrow!! x3
  7.  
    Upsi, så ikke rigtigt denne tråd .. burde poste mit værk herinde istedet for på tegninger som mest er forbeholdt manga (shy)

Anyways. here er noget som jeg har lavet på Manga Studio EX 4.0.
  8.  
    Tainira, ELSKER den! :D
  9.  
    Tak, i lige måde :3
    Du sagde du har lavet dine i Manga Studio?... Har aldrig hørt om det, men det ser awsome ud!! O.O
    Du har lavet nogle rigtig flotte detaljer i øjnene. ^.^
  10.  
    hehe det er også mest øjene jeg selv er stolte af. nogle af de andre tegninger er 1 år gamle. men øjnene har jeg næsten lige lavet. men ja, det er lavet i manga studio. man kan sagtens painte med det, men de fleste bruger photoshop til den slags.
  11.  
    well nu er det længe siden jeg har puttet noget herind! så tænkte jeg lige ville vise hvad jeg var ved at lege med nu XD det er godt nok ikke manga, men bare random tegning/ forsøg på at lave et billede af mig selv med langt hår i photoshop!! så en smule egotrip! men er sikker på at vi alle har prøvet på det XD

ville egentlig have lagt den ind under tegninger O-o men den er kun tegnet i photoshop, så det bliver nok herinde den passer bedst i guess??

anyways, den er stadig under udvikling! men men here it is!

-biib-