Tråden er ikke blevet brugt siden oktober, så tror lige jeg sender et billede ind xD (blev egentlig færdig med det før jul, men har været for doven til at lægge det ind ^.^')
Tak, i lige måde :3 Du sagde du har lavet dine i Manga Studio?... Har aldrig hørt om det, men det ser awsome ud!! O.O Du har lavet nogle rigtig flotte detaljer i øjnene. ^.^
hehe det er også mest øjene jeg selv er stolte af. nogle af de andre tegninger er 1 år gamle. men øjnene har jeg næsten lige lavet. men ja, det er lavet i manga studio. man kan sagtens painte med det, men de fleste bruger photoshop til den slags.
well nu er det længe siden jeg har puttet noget herind! så tænkte jeg lige ville vise hvad jeg var ved at lege med nu XD det er godt nok ikke manga, men bare random tegning/ forsøg på at lave et billede af mig selv med langt hår i photoshop!! så en smule egotrip! men er sikker på at vi alle har prøvet på det XD
ville egentlig have lagt den ind under tegninger O-o men den er kun tegnet i photoshop, så det bliver nok herinde den passer bedst i guess??
anyways, den er stadig under udvikling! men men here it is!