Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Hey all

Jeg vil gerne købe bind 6-8 af Kare First Love eller gerne vide hvis nogen ser dem i en boghandel

På grund af at Carlsen gerne vil have fjernet Mangismos gode navn fra hylderne er disse bind lige nu næsten umulige at finde da de ikke trykkes mere.

Derfor beder jeg derfor om hjælp fra jer alle
    plz

på forhånd tak
  2.  
    Har du prøvet Læsehesten i Reberbansgade?
  3.  
    Der var vist en i Frederikshavn med en masse af lidt af hvert(Man kunne købe anime, film og tegneserier der), men kan ikke huske hvad den hedder.. Måske har den KARE..?(var der første og eneste gang til open by night..)
  4.  
    Jeg har 2 af bind 6, så vil da gerne af med det ene ^^
  5.  
    Great Dei_Chan

Det vil jeg meget gerne. Bor du i Aalborg for så kan jeg komme forbi og hente den på Lørdag ved middagstid?
    Ellers send mig en mail på danonair@hotmail.com så kan vi snakke vidre der.
  6.  
    den i frederikshavn hedder læsehesten.. den har noget anime, har ikke lige været så meget i den, men det kunne tænkes han kunne have dem.. det er så nok en butik man skal have god tid til at kigge i, da hans systemer er ret rodede.. X)
  7.  
    Jooh, jeg bor i hvert fald i nærheden af Aalborg, men så kan man vel altid mødes ^^
  8.  
    Så er det et sted for mig(mit værelse er næsten aldrig ryddet op i mindst en uge, før det er rodet til igen ^.^''
  9.  
    Ok Dei_Chan

Hvor og hvornår?

er i Aalborg ved ca middagstid lørdag

PS:
    Kan du ikke lige sende dit mobil nr over mani
    danonair@hotmail.com
  10.  
    Oka, øhm, Hvor: Busterminalen eller et andet sted?

Oka... Men det er lidt problematisk, min mobil er lige blevet væk ^^
  11.  
    Du må meget undskylde at jeg først gir' lyd fra mig nu, men jeg har ret travlt her i weekenden og i næste uge...
    Men skal du med til Nibe Festivalen? For så kunne man eventuelt mødes der..? ^^
    •  
      Hollow
    • Jun 27th 2009 edited

Sammen her, men nej jeg kommer ikke til Nibe Festivalen.

Hvis du vil kan du også sende den til mig over postdanmark.

jeg betaler gerne porto osv. dog skal jeg da bruge et kontonr så jeg kan sætte dem ind den vej

Min adresse er

Dan Christiansen
    Fredensgade 4C 4th
    8900 Randers C
  12.  
    Okay, så prøver jeg at finde ud af noget så hurtigt som muligt ^^
  13.  
    UNDSKYLD!!
    Sorry jeg først giver besked nu... Men ser du, mine forældre(Ja.....) de vil ikke fortælle mig noget som helst... Så ja.... Det bliver nok ikke til noget, undskyld besværet... ^^
  14.  
    hvad med at tage den med til næste træf
  15.  
    Okay, det kan jeg godt gøre så Cx