Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    SElf da ^^ Vi skal have flere ture ^^
  2.  
    Skal man så være medlem af foreningen med abonnement og så'n?
    Har tænkt rigtig meget over at blive det, men skal vende det med det betalende folk(AKA de voksne i huset(Og katten!)) først..
  3.  
    Altså nu er det ikke nogen større investering ^^ 100,- for et helt års medlemskab og så kan du komme gratis med til alle arrangementer og træf (betaler selv mad selvfølgelig) :)
  4.  
    hm... + udgifter til togtur/bustur... også.. Men det fede ved Aalborg er at jeg kan finde fra banegården til Bog og ide og salling!(Selvom jeg ikke er meget begejstret for sidstenævnte..)
  5.  
    spaendene...
  6.  
    Hmmm... Kunne jeg godt tænke mig at komme med til...
  7.  
    Jeg synes i skulle melde jer til når det kommer igen ^^
  8.  
    Vil 100% med igen i år!! :D
  9.  
    Samme her Keki!
  10.  
    kunne godt tænke mig at komme med næste gang:)
  11.  
    Mee too!
  12.  
    okay jeg bliver altså lidt forvirret noglegange over det her O_o ? den her tråd det var tilmeldingen for sidste tur til fårup, så næste gang der bliver taget initiativ til en tur til fårup så bliver der lavet en ny tråd? er det rigtig forstået?? O_o eller er det kun den her tråd hvor det hele bliver arrangeret og planlagt i??
    •  
      Wish
    • Apr 19th 2010

Jeg vil tro, at der kommer en ny tråd. Det ville være det mest logiske. Den bliver nok også en sticky. ;)
  13.  
    Most likely ;) Men der er stadig god tid til, så det bliver ikke lige foreløbigt.
  14.  
    haha nej nej :P nu har jeg bare set den her så ofte og tænkt YAY fårup-sommerland!! og så er det den samme tråd altid... s¨blev helt i tvivl :'D hih

men først det gode vejr, så en tur til fårup!!!