Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      Wish
    • Jul 13th 2009 edited

Vi er pt. i gang med at planlægge det næste store HAF-event. Vi nåede dog ikke at få reserveret lokaler, inden Kulturellen gik på sommerferie, så det kan vi tidligst gøre den 10. august. Vi satser dog på at få den 21-23. august, så tilmeldingsvarslet er ret kort. Det vil som sædvanlig foregå på Nørregade 7, 7400 Herning, som er Kulturellens adresse. Der vil være quizzer, konkurrencer og sociale lege. I kan slå jer ned i biografen eller læse en manga. Der er mulighed for at overnatte. Denne gang vil der dog IKKE blive arrangeret fællesspisning, da vi næsten hver gang har haft problemer af en eller anden art i forbindelse med det. Der er også nogle nye regler i forbindelse med dette event, men de kommer op på HAF's egen hjemmeside senere. Så hold øje med www.animeherning.dk
    •  
      Kev
    • Jul 13th 2009

Super, jeg glæder mig allerede :D
  1.  
    Yeah me too!! :D Kev du gir vel et lift? ^^ Så skal jeg nok delvist sørge for musik til bilen! xD
    Jeg mindes da ikke, at der var fællesspisning til sidste hygge-træf ... O_o? Eller?
    •  
      Wish
    • Jul 13th 2009

Nej, der var ikke til hygge-træffet, men der har været til de store de sidste mange gange.
    •  
      Prime
    • Jul 14th 2009 edited

Ohhhh I'll be there ^^ Anyone give a ride?
    • PIP
    • Jul 14th 2009

hvis det bliver d. 21-23 kommer jeg højst sandsynlig ... fra aarhus af ^^
    •  
      Kev
    • Jul 14th 2009

Jeg har højst sandsynligt en bil der ska fyldes Prime :) Men lad os nu lige tage den lidt tættere på træffet.
  2.  

hvor mange personer er der med til sådan noget.... hvor meget giver man desuden for at komme med??? det lyder spændene, men er alligevæl ikke sikkert jeg kommer....

•  
      Kev
    • Jul 21st 2009

Det var sku da utroligt! I magter at få lagt HAF 11,1 lige på min Fars fødselsdag, og nu rammer i min mors med HAF 12, det var satans :P

Jeg blir sku nødt til at vente til HAF 13 eller hvad nu der kommer først :)
  3.  
    Garhhh.. Vil det sige du ik ta'r med til HAF 12, Kevin? o,_o *hundeøjne*
    •  
      Wish
    • Jul 21st 2009

Antallet af deltagere er steget meget over årene. Sidste gang vi holdt et stort event, var der ca. 120. Til de små events som 11,1 er der deltagerbegrænsning på 50.

Vi har snakket om at hæve prisen på de store events, men hvad det præcis bliver, ved jeg ikke endnu. Førhen kostede det 50 kr.
  4.  
    Jeg ville ellers gerne med :( Dog er jeg booket i den weekend.
    •  
      sema
    • Aug 2nd 2009 edited

Kev: Bah, jeg har da både fået lagt vores Kita Træf oven i min mors og min fars fødselsdag. Vi havde vist også en generalforsamling på min lillesøsters fødselsdag engang... Skulle lidt arbejde til for at få opbygget den samme goodwill igen ^^
    • PIP
    • Aug 2nd 2009

Kev: vi har da også lagt et kita træf oven i min lillebrors 20års fødselsdag ... så må man jo bare prioritere animen ^^
  5.  
    Sådan skal det fandme være drenge!! :D
  6.  
    Kevin er tydeligvist ikke freak nok til at være med til et fuldbyrdet HAF event :D
  7.  
    Sådan en outsider :p
  8.  
    Oh well. Anyone else der kan give et lift fra Aalborg til Haf? Eller skal jeg virkelig få samlet en flok og så tage bus/tog derned >.<
  9.  
    Ja jeg står faktisk også uden transport, så hvis nogen tager bil derned vil jeg gerne betale for at få et sæde tur/retur :)
  10.  
    Jeg har et klippekort til X-bussen Aalborg-Herning til salg.
    Der er tre klip tilbage på det og jeg skal have købsprisen 335 kr. for det (prisen for et nyt kort er steget siden jeg købte det). Til sammenligning koster tre enkeltbilletter ca. 500 kr.

Jeg er ikke i Aalborg før eventet, så enten skal det sendes for modtagers regning eller også må det overdrages ved eventet og er således kun brugbart til hjemturen.
    •  
      Wish
    • Aug 10th 2009

Event 12 bliver IKKE den 21-23. august. Det er udsat til oktober.
  11.  
    okay bare i orden.....
    •  
      Kev
    • Aug 10th 2009

Dejligt vil jeg endda vove at sige :D Så kan jeg også få lov at være med.
    • PIP
    • Aug 11th 2009

så må vi se om det er muligt der ... der så mange fødselsdag i oktober :O
    •  
      jfs
    • Aug 11th 2009

Fødselsdage skal holdes med venner. HAF events er at mødes med venner. Ergo skal fødselsdage holdes til HAF events.
    • PIP
    • Aug 11th 2009

point taken and discarded :P
    •  
      Wish
    • Jan 2nd 2010

HAF Event 12 den 29-31. januar 2010

Sted: Kulturellen, Nørregade 7, 7400 Herning
    Pris: 100 kr.
    Max antal deltagere: 120

Så er det endelig ved at være tid til stort HAF-event igen. Interesserer du dig for japansk popkultur, så kom og nyd weekenden i selskab med en masse andre ligesindede. Der vil være en animebiograf, gameroom, StepMania, andre spil, manga, quizzer og konkurrencer. De mere eller mindre kreative evner kan udfoldes på tegnepapiret. Der er plads til at overnatte, men folk bedes om at forsøge at begrænse sig og f.eks. ikke tage en dobbelt luftmadras med til kun en person.
    Til eventet vil vinderen af snemandskonkurrencen også blive annonceret og få overrakt sin præmie.

Har du lyst til at være gopher så skriv til fatzilla1008@hotmail.com. Som gopher sidder du vagt, hjælper med at stille op og rydde op samt giver en hjælpende hånd under eventet bl.a. i forbindelse med klargørelse til quizzer. Som gopher får du en rabat på 50 kr.

Tilmeldingen er oppe. Den kræver en anden bruger end forummet.

Tidsplan

Fredag
    Kl. 18.00: Dørene åbner.
    Kl. 20.00: Velkomst samt annoncering af vinderen af snemandskonkurrencen.
    Kl. 21.00: Last Man Standing
    Kl. 22.30: Werewolf (en slags rollespil)

Lørdag
    Kl. 10.00: Mario Kart Wii konkurrence
    Kl. 13.00: StepMania konkurrence
    Kl. 15.00: Holdquiz
    Kl. 20.00: Mand eller kvinde quiz
    Kl. 22.00: Companion Cube Hockey

Søndag
    Kl. 13.00: Dørene lukker.
  12.  
    Det var da sent først at åbne dørene kl 18.00. Men på den anden side så kan jeg nå at være med fra starten ^^
    You'll be seeing me there.
    •  
      Wish
    • Jan 3rd 2010

Det er nu normal HAF-tidsplan at åbne dørene kl 18.
    •  
      sema
    • Jan 3rd 2010

sign me up! ^^
  13.  
    Synes bare jeg kan huske dørene åbnede før ved tidligere træf. Nevermind...
    • PIP
    • Jan 7th 2010

hvorfor den pludselige prisstigning ?
  14.  
    De skal jo ud og rejse og sådan ;)
    Ej ved ik...
    •  
      Wish
    • Jan 8th 2010

Copy paste fra mrks post på HAF's forum:

vi i bestyrelsen har i længere tid gerne ville hæve prisen, da vi gerne ville til at køben en masse ting, så vi selv slipper for at slæbe alle vores private ting med. Da det er et problem at vi så afhængige af enkle person kommer til vores event med ting.

Desuden vil jeg sige at folk sådan set får en mini con, for et ret så overkommeligt beløb.
  15.  
    Absolut. Prisen er overhovedet ikke for højt sat.
    •  
      Kev
    • Jan 8th 2010

Syntes jeg nu heller ikke, ikke når man sætter prisen op imod mængden af hygge til HAF
  16.  
    Werewolf? WoD werewolf eller?
  17.  
    100,- kan være dyrt hvis man ikke syntes man "får" meget ud af træffet. Prisen er dog mere end rimelig efter min mening.

The Werewolves of Miller's Hollow.
    •  
      Wish
    • Jan 23rd 2010

Så nærmer tiden sig. Om en uge er vi til HAF. Glæder mig ^^ Vi runder også snart de 100 tilmeldte.