Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    niks det er ikke svært at sy :3 specielt ikke hvis man har en symaskine :P
    •  
      Prime
    • Aug 10th 2009 edited

At kunen sy er ikke alt for svært. Hey Selv jeg kan finde ud af det
  2.  
    heeh heldigvis har min mor en sy maskine, men hun kan næsten ikke finde ud af at bruge den, hvorfor har hun den så????...heeh
  3.  
    Jeg kan ikke finde ud af at sy i hånden og jeg er ret glemsom, så jeg har glemt hvordan man syr på symaskine XD T.T*** Og skal jeg sy i hånden, kan jeg kun finde ud af at sy korssting.. -_-''
  4.  
    heeh okay, men er i alle stadig frisk på at cosplaye til Genki
  5.  
    Jow da. Men evt om vi kan mødes et par gange or something. Eller få sat en samtale elelr to over msn igang?
  6.  
    Jepsen depsen(<Gammelt udtryk >.<//)
  7.  
    det er godt
  8.  
    øøøøj det kunne være fedt at komme med og er rimlig til at sy i hånden (skal nok lære på maskine i år ^^')
    jeg er en pige på 14 og fylder 15 næste år 3 januar X'D
    har familie over på københavn lidt her og lidt der (ved ikke helt hvor alle er henne, men det kunne vel være sove sted X'D)
    jeg bor selv i nordjylland. mellem 17-25 km væk fra aalborg
    jeg kender til chobits (sådan rimlig godt ^^' men ved ikke alt!)
    har aldrig været til genki eller J-popcern men 2 gange til kita (og nok også denne her gang skal jeg med)

jeg VED IKKE om jeg må.
    men vil da spørge om det (lidt sener på året ^^')
  9.  
    du må meget gerne være med, det ville være fedt.... men du kan skrive hvad du vil være hvis du må være med....

Rolle Liste...
    Piger:
    Yuzuki;Nette.Mus(anime kita)
    Kotoko:Chobits_kat(anime Kita)
    Chii:Mew-Chan(Dkneko)
    Drenge:
    Hideki:PrimeTarget(Anime kita)
    Minoru:Kischii
    hvor bor du henne sagde du??
    ..... af piger kunne der være yumi, eller Summomo f.eks.
    men er ikke sikker på det i nu. for det kan jo være vi finder ud af at alle
    skal være persocoms.... så vi kigger på det... har du cosplayet før??
    forresten har du tilmeldt dig til Anime kita, så kan vi måske mødes der, jeg skal nok med...

og til alle de andre
    jeg over vejede at lave et lille cosplay til svs con måske....
    f.eks en lille dans til lady mamelade sangen...
    nogen der har mulighed for det??
  10.  
    I suck at dancing. But hey. Could be fun.
  11.  
    ja jeg regnede med vi kunne være fra forskellige animer eller mangaer. jeg skal nok være Maria fra vampire knight.... så kunne en måske være fra sailor moon eller wedding peach alle mulige... også blander vi det lidt sammen
  12.  
    chobits_kat: hehe men vis jeg sætter mig på en bliver det et måske (så andre som der kan ville kunne tage den)
    jeg tænke på jeg så ikke kunne være den mørke chii (eller den lyse chii) ved ikke rigtig hvad for den af dem der er taget @.@''''

her er lidt hjælp til the characters
    Hideki Motosuwa
    Chi (Elda)
    Chitose Hibiya
    Hiromu Shinbo
    Plum
    Minoru Kokubunji (M)
    Yuzuki
    Takako Shimizu
    Yumi Oumura
    Freya
    Hiroyasu Ueda
    Yoshiyuki Kojima (Dragonfly)
    Kotoko
    Zima
    Dita
    Mr. Nekoi
  13.  
    så mange bliver vi nok ikke, men tak.... det er den lyse chii der er taget.... men jeg ved ikke om vi skal brug freya
  14.  
    okay ^^
  15.  
    Hei Dark angel har du lavet Cosplay før til en convention...?
  16.  
    nop det har jeg ikke ^^'
    tror ikke lige jeg kender ordet convention?

p.s over vejer faktisk at lave et cosplay af "den lille ting" i de bøger chii er vild med ^^'
  17.  
    That would be

Awe. Wait for it SOME.
  18.  
    jeg er skam interesseret, men jeg kender ej til cosplaywalks eller bestilling af cosplays ^^.
  19.  
    heeh det er i orden... nogen specielle du vil være?
  20.  
    vil forslå summomo...:D
  21.  
    Hej alle sammen!!!!!!!!!!!!!

Vil høre om i stadig er op for denne
    gruppe.....
    Jeg vil lige sige at jeg tager Dark chii/freya i stedet for
    da jeg allerede har en wig til chii/freya, og at jeg så også skal
    være hatsune miku og dermed skal ha en wig mere, så må jeg
    desværre slå tanken ud af hovet om at være kotoko, for ellers
    kommer det til at koste for mange penge......
    og hvis der er nogen som har en anden drøm om en gruppe, så bare skriv..
    XD
  22.  
    Hmm Jeg synes det kunne være fedt at cosplaye ham der Professor Fyren fra Animeen (ham der kidnapper Chi i en episode) (og ham der ejede den anden Persocom af samme model som sumomo)
    Problemmet er bare.. jeg mangler billeder af ham.. <_<
    inkluderet med det søger jeg rundt omkring efter en lang lab coat til det..
    Ellers at any rate synes jeg bare det kunne være awesome at have en lang lab coat til.. Whatever xD (elsker kostumer :P)
  23.  
    Jeg har en kittel. Men der er malingspletter på fordi det er en billedkunstkittel-ting jeg har lånt fra min papmor, selvom jeg ikke bruger den.. -.-'' Måske kunne du låne den...?
  24.  
    Jeg fandt et enkelt billed af Yoshiyuki Kojima, eller "Dragonfly" som han os kaldes i serien:D
    Håber du kan bruge billedet:D

25.  
    Kunne du komme med en dato, tid og sted for hvor vi skal mødes første gang til det her? Er sådan ret nysgerrig på at møde alle de andre^^, Og så skal jeg lige finde ud af, hvordan jeg kommer dertil, da jeg har knallertkørekort, men ingen knallert, skal have spurgt forældre om kørelejlighed eller finde ud af tog/bus priser og afgange/ankomster^^''
  26.  
    Du skal jo huske på at dette er til genki, der kommer først men regner med at det første møde vil blive, før eller efter SvS con 2010, og det bliver nok hos mig den første gang, eller hos min veninde
  27.  
    Ok..
  28.  
    Her er der et par billeder til