Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Hej alle sammen,
    jeg søger nogle drenge, eller piger,
    som måskae kunne være intresseret i at lave en cosplay gruppe.
    som vi kunne optræde med til Genki con 2010...
    Er ret tidligt ud, for at sikre mig at jeg kunne nå det...
    Selvom der er over et år i nu....
    Jeg ville være glad hvis vi kunne cosplaye Chobits da jeg nok skal være en derfra(kotoko, samt jeg har en veninde der nok også gerne vil være med, hun skal være Yuzuki fra chobits)...
    personerne skal nok bo i nord jylland..... Jeg bor i Hornum ved aars, og det skulle helst være sådan at man kunne mødes....
    jeg regner med at gruppen kunne være på 6-8 personer, eller deromkring....
    Der skulle helst være nogen som har prøvet det før... fordi det er min føreste gang, og vil virkelig gerne prøve det.....

Men i skriver bare hvis gerne vil eller har en kommentar....

Med venlig hilsen Chobits_Kat

ROLLE LISTE:

Chii: Dark_Angel
    Yuzuki: Nanett
    Kotoko:Mig
    Hideki: PrimeTarget
    Minoru: Kischii
  2.  
    Håber at hører fra nogen snart.....:3
  3.  
    Jeg er interesseret, men kender ikke en hat til at hverken optræde, lave cosplaykostumer/bestille dem over nettet og til at vove mig ud i min, hvis jeg kommer, første con ever.... (Jeg farer sikkert vild eller sådan noget..) men ellers er den eneste cosplayting, jeg har lavet, Mumrikken og det var en dårlig en.. Hatten matchede ikke, tasken er blevet skiftet ud(var min papmors) og det kommer an på hvornår genkicon er og hvor det er.. Men ellers som førstnævnt er jeg interesseret..^^''
  4.  
    Hvor gammel er du, og hvor bor du henne..... okay det er også min føreste con...
    Genki con er fra den 6 til 8 august 2010, det er godt nok i København(Valby....) men hvis du kan hvem ville du så være???
  5.  
    Ville gerne joine, men er rigmeligt sikker på at jeg ikke får lov til at tage af sted X3
  6.  

Okay det lyder godt, hvor bor du henne i landet, og hvis du skal med hvem vil du så gerne være som du ved er der;

Kotoko:Mig.... Yuzuki:Nanett....

Jeg tror nok at vi skal bruge: Chii Hideki.... måske andre..... er ikke sikker har du prøvet at cosplaye før

7.  
  8.  

vil du gerne være med Silas

9.  
    Er du en af dem silas!? O___O
  10.  

Det vil jeg også gerne vide????

11.  
    Hvorfor er det egentlig genki 2010 og ikke j-popcon 09?
  12.  

fordi skal nok ikke med..... ved nemlig ikke hvor det er og kan ikke skaffe kostymme på så kort tid, kan sku ikke finde ud af at SyFLOV

13.  
    Det er ikke nødvendigt med et kostume :3 eller kan du jo gå efter noget enkelt hvor man kan bruge hverdags tøj eller vælge en cosplay som ikke koster det hvide ud af øjnene :D
  14.  
    Jeg er ikke med på det billede.
    Jeg flytter til København om et par uger, så det bliver lidt svært at være med.

Det er bare et billede jeg stødte på for nogen tid siden. Jeg synes det er super fedt.
  15.  

okay det er bare i orden

16.  
    Enig silas, det er et nice billede XD
  17.  
    Billedet er ret sjovt, men samtidig særdeles skræmmende!
  18.  
    Jeg er femten år, men den 20. august fylder jeg seksten.. Så Genkicon er et par dage før jeg bliver 17.. Jeg bor i Nordjylland og tror ikke, at det er så fedt igen at skulle køre i tog til København. Engang har for mig været rigeligt..^.^'' L fra death note eller en eller anden i et jakkesæt, som jeg så kan nakke fra min far eller farfar XD...... Hmm...>.>*Kigger lusket væk*
  19.  
    Jeg er frisk på at være med
  20.  
    altså jo det lyder meget sjovt. har det bare ligsom Kischii.

men hvor er det der underlige genki henne?
  21.  

Riccio:det er i københavn næste år fra den 6-8 august. men tror du ikke at det er i orden hvis du tager med nogle veninder. hvis vi aligevæl er så mange.....
    PrimeTarget: Det lyder godt, hvem vil du gerne være fra chobits hvis det er???

22.  
    Jeg kunne egentlig godt være Hideki.. Men så har Hideki bare lidt længere hår og bruger briller i min version(Kan ikke gå omkring uden dem, vandrer garanteret ind i en eller anden mange gange uden..)................. Ved ikke helt med hensyn til datoen, skal lige kigge i en efterskolekalender(Skal begynde den niende august på Vittrup(Har annonceret flere gange flere steder) og der er afslutning samme dag som på ØU, hvor min bror skal gå..)......... Mmmm.. *Kigge i en kalender*... Der er afslutning den 25. Juni, så det er ikke fordi datoen er noget møg.. (Tænker lige lidt videre over det, men det er et maybe fra min side af..)(Er det bare mig eller har jeg brugt mange parenteser og punktummer i det her indlæg.....?)
  23.  
    så kan jeg ikke xP aaaalt for langt væk. altså helt opppe ved omkring Aalborg, og med mine forældre der allerede er ved at få et føl på tværs ved at jeg måske skal med en pige til københavn som vil vise mig støget, mens de er veden camping i nærheden xO
    •  
      Prime
    • Jul 24th 2009 edited

Well Jeg har briller. Lucky me I can see perfectly fine without em ^^
    Men I don't really care which One I play. I just want to play!! Der er nogle billeder af mig i vores galleri hvis i har brug for det. eller i Hvem er hvem topic.
  24.  
    Jeg kan også se næsten perfekt, men kan ikke se til halvdelen af Lundergårdhallens størrelse på langs(et eller andet sted kan man nok finde noget om størrelsen på det MONSTRUM) eller nærmere til en fjerdedel af en fodboldbane fra målet.. Og selvom jeg kender en smule til kontaktlinser, vil jeg ikke bruge dem for jeg glemmer sikkert at jeg har dem på/i øjnene/hvad-det-nu-hedder. Så længe jeg måske har en 'førerhund', går det nu nok....
  25.  

riccio: det var ærgeligt, men det er der ikke noget at gøre ved....

Indtil videre: Kotoko: Mig.... (chobits_kat/Katrine) Yuzuki: Nanett Chii: Mew-chan Hideki:kisshi(måske, Anime kita)

Dem der også kunne bruges: Minoru?? Yumi?? Summomo?? Shinbo??

ps: primetarget: hvem kunne du godt tænke dig at være??? en pige eller dreng??

26.  
    apropos Hideki med briller, PrimeTarget*Ser på dig med et rigtigt detektivblik og en hånd under hagen*
    Hvis du kan se perfekt uden briller, hvorfor så bruge dem? *Læner mig hen mod dig uden at flytte fødderne og med et nu lurende blik* Hehehe..(Drævende måde)
    (Der går vist forfatter i den, undskyld *Bukke*)
  27.  

kigger tilbage med et mærkeligt udtryk i ansigtet, undrer mig over hvad du mener Forstår ikke noget af hvad du skriver er sku lidt langsom.....

28.  
    Det var henvendt til Primetarget, for hvis man kan se godt nok uden briller, hvorfor så have dem på??
  29.  
    Jeller se perfekt er nok en overdrivelse. jeg er mindre langsynet. Og har en bygnings fejl der gør at de ligger omkrin 1.25/1.00 eller 0.75 og 0.50 kan ikke huske det.
    Men jah
    Chobits_kat. Jeg ville vælge at spille dreng.
  30.  
    Jeg kan ikke se langt, så det er vist det, man kalder nærsynet...^^
  31.  
    okay, men er det sådan at du kan klare dig uden briller i lidt tid eller skal du have dem på altid.... jeg mener bare lige i mens vi spiller cosplayet....
    men PrimeTarget, hvem vil du være???
    Hideki er taget
    og det er storset den eneste dreng vi har nu,
    af piger er
    chii
    yuzuki
    og kotoko taget.....
    vi ser hvor mange der tilmelder sig også arranger vi et møde på et tidspunkt.... okay??
    hvor vi finder ud af cosplayet og sikker os roller og sådan noget!....
  32.  
    Jeg kan sagtens gå uden briller, men kniber nok øjnene lidt sammen uden dem på.. Med hensyn til datoen og sådan, lyder det ikke til at der er noget med familien, men min far siger at jeg ikke må tage af sted alene... Dammit..
    Med hensyn til cosplay, kan der så ikke bare være to Hideki?
  33.  
    øhm ved ikke men måske kunne du være minoru han går med briller nogen gange..... men du tar heller ikke af sted alene vi regner med at vi aftalet at tage afsted i tog sammen....
  34.  
    Har vist ikke set så mange afsnit af chobits(Vælg aldrig youtube til at se anime i, der er for lidt på japansk med eng sub), så ved ikke helt hvem Minoru er.. Men jeg googler ham bare^^,

Edit: Har fundet ud af det nu, havde set ham i en af de afsnit, jeg så på youtube.. Jeg er på med hensyn til Minoru, selvom han bare i min version har hår, der går til skuldrene og er brunt XD
  35.  
    du laver det bare lidt mere fyldigt.....
    så går det,
    Minoru er en dreng som faktisk er et geni, han hjælper Hideki med at opklare hvad chii er, og det finder de jo ud af.....Chobits dare?! heeh
  36.  
    hej alle sammen vi er 5 i alt.... men vi kunne godt tænke os at der kom flere med...
    men alle dem som ved hvad de skal være vil i ikke skrive således...

Eks:
    Katrine Moshave
    Kotoko
    Hornum(vesthimmerlands komune)
  37.  
    Liselotte Engbjerg Løth
    (måske) Minoru
    Hjørring(Jeg skal gå på Vittrup efterskole i år)(Hjørring Kommune)
    •  
      Prime
    • Aug 7th 2009 edited

Roight. Ermmm... I dun know who to pick. Offer me someone?
  38.  
    Kischii: hvis du stadig har lyst kan du godt være hideki.....
    Primetarget:lige af hvad jeg lige ved er der shinbo, du kunne spille....?
    og minoru hvis kischii tager hideki, og måske hideki hvis kischii forbliver på Minoru...:D
  39.  
    Jeg vil gerne blive på Minoru^.^//
  40.  
    selvfølgelig er jeg med bedste veninde Chobits_kat
  41.  
    så er HIDEKI fri Primetarget:D
  42.  
    Jamen.... ermmm
    I dun know, Jeg tror bare jeg taget Hideki
  43.  
    Kan Minoru godt cosplayes med en hvid skjorte og sorte bukser/sort jakkesæt?
  44.  
    Ja det kan det godt tror jeg
  45.  
    Ok. Så vil jeg prøve at nakke et jakkesæt fra de ældre herrer i familien >:D *Gnæk, gnæk*
  46.  
    Time to rewatch chobits and Look for costume :P
  47.  
    Så har jeg jakkesættet(eller det er en smoking) og det er fra min papmor^^, selvom min bedstefar har et, han bruger til begravelse, som jeg ikke måtte låne..

Kom til at kigge, at du, Chobits_kat, ikke kan sy, men frygt ej...! Det kan jeg heller ikke _ _|||........ *Klynk*
  48.  
    det er måske ikke helt Rigtigt, jeg har prøvet at komme i gang med mit Vampire knight kostyme, og det viser sig at det ikke er så svært som jeg trode..:D