Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      sema
    • Aug 8th 2009

Der har i et stykke tid været tale om at skifte forummet ud med et andet forum med en mere overskuelig forum struktur. Vi har lavet en konvertering af brugere og indhold fra dette forum over på det nye og vil nu gerne give jer mulighed for at prøve det nye forum og komme med feedback så vi kan få fjernet de værste problemer inden vi laver et permanent skifte.

Se det nye forum her: http://beta.anime-kita.dk.

Vi har ikke lagt det nye design på endnu, det tager vi på et andet tidspunkt.

Vær særligt opmærksom på om der er ting der ikke er kommet rigtigt med over i konverteringen. Vi vil også gerne høre forslag til hvordan vi laver forum strukturen. Der er lavet et indledende bud men det er langt fra det endelige.

God fornøjelse
  1.  
    Det ser egentlig flot ud.. ligner lidt potterforum, der også bruger phpBB-dimsen..
  2.  
    hmmm må sige jeg bedre kan lide hvordan dette forum ser ud. Det nye. Jow vi kan komme til at sende pm's og der er en del andre ting der bliver nemmere. Men jeg synes nu det her forum ser bedst ud ^^
  3.  
    Jeg har kan kun se 2 mangler på det nye forum:
    - At det nye skin/design kommer på.
    - En side, hvor man kan se de nyeste threads (eller de threads med nyeste indlæg) på samme side, ligesome vi har her, så man ikke skal skifte mellem alle kategorierne for at læse alle de nye indlæg fra sidste gang man var online på forummet. Eller den er der måske? (skimtede bare hurtigt)

Jeg kan godt li at forummets layout er sådan mere nutidit sammenlignet med det her.
  4.  
    Potterforum.dk ser sådan ud, som det anime-kita-forum, der er vist som linket. Der kan man se, at der er blevet skrevet nyt i, så går man ind i selve katagorien og derfra kan man så se hvilke emner, der er blevet skrevet i^^
    •  
      sema
    • Aug 8th 2009 edited

CaMaVan der er vist også en side hvor man kan se de nyeste indlæg stillet op som her på det gamle forum. Men det er ikke ret tydeligt hvordan man kommer til den side (er et lille link på forsiden, fandt den først i går ^^). Så når det nye design kommer på vil det link være gjort meget tydligere.

Edit: Og lige et link til siden, selvom man ikke rigtigt kan se noget når der ikke sker noget på forummet
  5.  
    Hehe super! :) Glæder mig.
    Det er vel kun forum-delen der får nyt layout og design, ik? Altså forsiden anime-kita.dk forbliver det samme ?!
  6.  
    > Det er vel kun forum-delen der får nyt layout og design, ik? Altså forsiden anime-kita.dk forbliver det samme ?!
    Som det er nu, er planen at hele anime-kita.dk skal have en overhaling, så at sige.
  7.  
    Godt nok :)
    •  
      Wish
    • Aug 9th 2009

Jeg bryder mig ikke om, at brugerens informationer står til højre ud for et indlæg. Jeg er vant til og synes at det ser bedst ud til venstre. Så har jeg også lige et spørgsmål, er "Generelt" boardet til emner generelt om japansk popkultur? Ellers kan jeg nemlig ikke rigtig se, hvad forskellen på den og så "Off Topic" er. Der står nemlig bare "Alt..." i beskrivelsen af "Generelt". Er det muligt, at der kan laves en "Show unread posts since last visit." Det er en knap, som jeg bruger meget på andre fora. Hvis ikke, må vi jo bare bruge de to alternativer: "View new posts" og "View active topics".
    •  
      sema
    • Aug 9th 2009

Ja det ser lidt underligt ud at de har lagt brugerinfo til venstre. Den vil nok blive flyttet til højre når vi får det nye design på.

Generelt og Off-topic skal nok ændres lidt. Vi lider nok lidt under at generelt er en blanding af mange forskellige diskussioner der aldrig har fået en kategori, så den skal nok nærmere splittes om i dels "Japansk Popkultur" fora og noget i Off-topic. Jeg må lige se om jeg ikke kan gøre deres formål lidt tydeligere.

Jeg har nu tilføjet et link til "view unread posts" i stedet for linket til "view new posts" (som efter sigende skulle være mere til forvirring end til gavn).