Jeg ved godt man ikke kan vælge kun en anime/manga person som en yndlings. Men det vil tage lidt for meget tid at skrive dem alle ned. Så jeg har valgt at fortælle lidt om en af mine mange favoriter. Håber I vil gør det samme. ^^ Anime/manga: Katekyo Hitman Reborn. Navn: Sawada 'Tsuna' Tsunayoshi. Alder: 14 Han bliver kaldt No-Good Tsuna fordi han fejler i næsten alt i skolen. Selvom det er svært at tro så er Tsuna Vongola's 10. Mafia boss og helten i serien. Uden på er han noget af en svækling, men han har en indre styrke ingen kan måle sig med. Tsuna tænker altid på andre, hvilket gør at hans venner vil gå igennem ild og vand for ham. Han liv er ikke helt normalt, men han har hvad der skal til for at klare sig i mafia verden. Grunden til Tsuna er en af mine yndlings personer er ikke fordi han er en god ven eller en god kæmper, men fordi han kan få det gode op i en. Han kan tilgive alle, selv sine fjender. Det er derfor han er på min liste over yndlings personer. Ps: Bare rolig. Linket i bunden er bare et billede af ham og ikke en eller anden virus. ^^
Dem kan jeg ik hvert fald godt lide. Gin og Hiruma er super herre fede og grinern, og pigerne ... Jaah :) Har flere end dem, men synes lige de der skulle nævnes ;)
Shana kræver næppe nogen nærmere introduktion. Hitagi Senjougahara fra Bakemonogatari er en ret grov tøs der ikke er bange for at ty til vold for at beskytte sin "lette" hemmelighed eller for bare at afstraffe når tingene ikke går efter hendes hovede.
Misaki Nakahara - Welcome to the N.H.K. Yuki Nagato - The Melancholy of Suzumiya Haruhi Misaki Minato - Blood Alone Hideaki Asaba - Kare Kano Tatsuki Arisawa - Bleach Monkey D. Luffy - One Piece
LMAO, MegumiGo. Det ligner en ret fed og sjov serie. Hvad handler den sådan generelt om?`Altså Madao Road to Gintama?
Min ynglings er: Alucard fra Hellsing Ororon fra The Devil Ororon Hitachiin-tvillingerne fra Ouran High School Host Club De mere stille typer i mangaer og animeer Ed fra Fullmetal Alchemist(Cosplay-lommeuret styrer... og virker som et rigtigt ur, hvilket er megafedt og praktisk..! XD) Flere, jeg ikke helt husker, der er egentlig mange..
Det er meget svært at vælge TT.TT Kunne let lave en 2 meter lang liste xD
L - Death Note Uzumaki Naruto - Naruto Hitsugaya Toshiro - Bleach Shoma Ayame & Honda Tohru - Fruits Basket Takasu Ryuuji - Toradora Rem - Trigun Cloud Strife - Final Fantasy Ling - Full Metal Alchemist Brotherhood Tybalt - Romeo X Juliet