Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      Daphne
    • Aug 14th 2009 edited

Jeg har kigget på dansemåtter til pc. Lige nu på ebay sælges nogle til en fornuftig pris (ved ik så om de virker på en dansk pc):
    Hvilke er gode og er der nogle som jeg ikke bør købe? Er der andre steder man kan købe måtter? Hvis denne tråd ik er tilladt så kontakt mig på email mary-dabney@hotmail.com. Jeg er ikke hjemme det meste af weekenden, først på søndag.
    •  
      Wish
    • Aug 14th 2009 edited

Hvis måtten har usb-udgang skulle den også kunne bruges på en pc.

Men tag et kig i denne tråd og hos den forhandler, der er linket til i dens første indlæg.

Jeg ejer selv 3in1 Deluxe Dance Mat v2.5 - Ignition HIGH DENSE Foam (PS2/Xbox/PC USB). Den er lidt hårdere end sin forgænger 3in1 Deluxe Dance Mat - Ignition Foam (PS2/Xbox/PC USB) og ser ud til at være mere holdbar.
  1.  
    Tak Wish!
    •  
      sema
    • Aug 14th 2009

Jeg kan også personligt anbefale Deluge Dance Mat 2.5. Jeg har et sæt selv og vi har også lige købt et sæt ind til Kita (fra den samme forhandler som Wish har linket til).
    •  
      lolo
    • Mar 3rd 2010

findes der ingen danske forhandler af dansemåtter? :D

er nemlig lidt utryk at ved bestille fra udlandet ^ ^'
  2.  
    Prøv at spørge i Læsehesten (butik i Reberbansgade i Aalborg). De har haft måtter et par gange.
    Jeg har ingen anelse om, hvor vidt det var PC, PSx eller Xbox og om det var nye eller second hand. Har bare set dem ligge der.
    Måske kan de ligefrem skaffe dem...
    •  
      lolo
    • Mar 4th 2010

okay tak for hjælpen, måske skulle det prøves :D