Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      Wish
    • Jan 4th 2010

Hvis I ikke skulle have set det, så er reglerne kommet op på www.svscon.dk ;)
  1.  
    mange tak Wish
  2.  
    Tror jeg nok jeg kan.. Skal lige vende det med forældrene..^^,
  3.  
    det er bare i orden..:D
  4.  
    så Kischii nu er tilmeldningen åben, jeg har sat mig til at skulle optræde til cosplay showet...
  5.  
    Med hensyn til 23. tror jeg ikke at jeg kan. Jeg står og skal med efterskolen til Sverige ugen efter og har derfor en masse forberedelser and such der skal fimses frem og pakkes... Men i frebruar, efter månedens første lørdag, er jeg vist fri med mindre andet er skrevet i andre indlæg fra min side med hensyn til tidspunkter til at kunne mødes... Og min papmor siger at jeg ikke har noget, der skal ske på de dage, SVScon varer... Men koster det noget at tilmelde sig og hvor meget?
  6.  
    ja det koster 250 kr (ved forhånds tilmelding 2. april)
    eller koster det 300 kr
    og hvis du skal ha sove plads koster det 25 kr ekstra.
  7.  
    .... Har lige været inde på svscons hjemmeside og det har gjort mig ret så nervøs......T.T'' Scary, nee!
  8.  
    hvorfor det ?? ^ ^
  9.  
    Det er vildt forvirrende... Og jeg kender ikke ret meget til Herning... Eller for den sags skyld connen... T:TII
  10.  
    hvor henne i jylland bor du???
    for jeg kender nemlig heller ikke
    herning-.-
    så kunne vi måske arrangere at vi kunne følges
    til SvS con.. så har man i hvertfald være faret vild,
    med en venindeXD
  11.  
    Hjørring. Men i øjeblikket bor jeg på Vittrup efterskole ca. en km fra selve Vittrup og ca. femten til Hjørring..